Napsal: Redakce Altermedia ČR
Antidiskriminační zákon, antirasismus, diverzita, multikulturalismus, nenávistný projev, zločiny z nenávisti, politická korektnost, rovnostářství – ze všech stran se na nás valí záplava newspeaku jak z Orwellova románu 1984. Každý den dochází k dobytí další pozice, k dalšímu vítězství liberálů a levičáků v kulturní válce, která zuří od šedesátých let 20. století. Dochází ke změně veřejného diskursu, ke změně terminologie. Co bylo dříve bráno jako standardní je dnes “nenávistné”, pole pro svobodnou diskusi se neustále zmenšuje a na tom co zbývá, číhají uměle vykonstruované novotvary z dílen inženýrů lidských duší.
Redakce Altermedia ČR se jako první pokouší přinést ucelenější definici této levicově-liberální terminologie. Níže uvedený seznam si nečiní nárok na úplnost nebo rigidní významovou přesnost. Jde spíše o podnět k diskusi v rámci sil usilujících o záchranu evropské civlizace, jejího kulturního a biologického dědictví. Vítáme všechny konstruktivní (i kritické) připomínky, doplňky a nová hesla.
ANTIDISKRIMINAČNÍ ZÁKON
Právní destrukce svobody slova a shromažďování v Evropě.
ANTIRASISMUS
Fanatická nenávist k lidem evropského původu.
ANTISEMITA
Člověk, kterého nenávidí Židé; kdokoli, kdo se odváží kritizovat Izrael.
ANTISEMITISMUS
Následek nepřátelského chování Židů vůči hostitelským státům a národům.
ASIMILACE
Dříve důkaz toho, že kterýkoli Evropan mohl najít své místo v Americe.
ASIMILACIONISMUS
Ideologie, která tvrdí, že právo na asimilaci je možné jen pro ne-Evropany.
AUSCHWITZ
Někdejší koncentrační tábor, dnes chrám věčného zatracování Evropanů.
BARVOSLEPÝ
Slepý.
BÍLÝ
Diskvalifikující vlastnost a výhradní název pro všechny lidi evropského původu.
BÍLÁ PRIVILEGOVANOST
Údajně akademická teorie o tom, že chudý přínos jistých minorit je způsoben ne jejich vlastními chybami, ale barvou kůže Evropanů.
BÍLÝ SEPARATISMUS
Předpoklad pro rasové přežití v multirasovém státě.
BÚRSKÁ GENOCIDA
Vlna vraždění bílých farmářů černochy v Jižní Africe, ignorovaná západními politiky a omlouvaná vládou ANC.
DAREBÁCKÝ STÁT
Země, která se chová jako Spojené státy.
DEMOKRACIE
Vláda oligarchie, ve které si obyčejní lidé myslí, že si můžou volit své politické reprezentanty.
DIVERZITA
Módní slovo pro odcivilizování evropských národů; smrt Západu.
EKONOMISMUS
Víra, že jen na ekonomické a finanční výsledky jsou skutečně důležité.
FAŠISMUS
Politická filosofie původem z Itálie.
FAŠISTA
Hanlivé označení často aplikované na všechny obyčejné Evropany.
HOLOCAUST
Bezdůvodná židovská sebeikonizace v průmyslovém měřítku; proto-náboženství Nového světového řádu.
HOMOSEXUÁL (LESBA)
Lidské neštěstí, požadující po společnosti veřejné uznání za popírání sebe sama.
POPÍRAČ (HOLOCAUSTU)
Hanlivé označení pro revizionistu holocaustu.
REVIZIONISTA (HOLOCAUSTU)
Historik, který není spokojen s úředně schválenou verzí německé vládní politiky vůči Židům mezi lety 1933-1945.
IZRAEL
Důkaz, že země může být odejmuta původním obyvatelům, když je k tomu pevná vůle.
IZRAELSKÁ LOBBY
Neexistující seskupení bezvýznamných amerických Židů, které nefinancuje a/nebo neuplatňuje nátlak na hloupé gójské politiky s cílem ochraňovat izraelské zájmy.
KAPITALISMUS
Otrocký systém podporující bankéře, politiky, jejich strany a další příslušníky mocenské elity.
KOGNITIVNÍ DISONANCE
Úzkostný stav, běžný mezi liberály, kteří se setkali např. s rasovým realismem.
KOLONIÁLNÍ
Slovo znamenající “vinný a hanebný”, použitelný na všechny západoevropské národy, s vyjímkou Švýcarů a obyvatel Lichtenštejnska.
KRAJNÍ PRAVICE
Hanlivé označení často aplikované na všechny obyčejné Evropany.
KULTURNÍ VÁLKA
Uplatňování zájmů homosexuálních a etnických minorit k uvolnění, podvracení anebo celkovému zničení lidských a společenských norem.
LIBERÁL
Otrok liberalismu.
LIBERALISMUS
Politika pro odcivilizování Západu.
LIBERÁLNÍ CENZURA
Důkaz, že liberálové mají veškerou moc, ale žádné argumenty.
LIBERÁLNÍ CITLIVOST
Vynikající schopnost odstraňovat Evropany z kategorie těch, kdo prodělávají pokles.
SALÓNNÍ LIBERÁL
Člen politické třídy, který má pravidelné citové výlevy o chudých a přitom doufá, že je nikdy nepotká.
MAINSTREAMOVÁ MÉDIA
Učí masy, že “bělouši jsou zlí” a “černoušci hodní”.
MEXIKO
Země, která bude zakrátko k nalezení jižně od Montany a západně od Lousiany.
MULTIKULTURALISMUS
Odmítnutí brát jakoukoli kulturu vážně.
NÁROD
Lid a země (krev a půda), navzájem neoddělitelní od sebe.
NÁRODOVEC
Osoba, která chápe tuto neoddělitelnost lidu a země, krve a půdy.
NACISTA
Hanlivé označení často aplikované na všechny obyčejné Evropany.
NENÁVIST
Myšlenka, nebo touha po sebeurčení mezi lidmi evropského původu.
NENÁVISTNÝ PROJEV
Jazykový projev snažící se o přežití evropských národů; zákony o nenávistném projevu se pokouší eliminovat z veřejné debaty všechny projevy této snahy.
NEOKONZERVATIVCI
Bývalí trockisté židovského původu, kteří ukradli Republikánskou stranu Američanům evropského původu, zmocnili se amerického prezidentského úřadu, otevřeli hranice tak jak to jen bylo možné a vyhlásili válku nepřátelům Izraele.
OBČANSTVÍ
Důkaz, sepsaný na papíře a podepsaný vládním úředníkem, že jsme všichni jeden národ.
OBČANSKÁ PRÁVA
Vládou nařízený přístup pro černé do bílé společnosti, bez odpovídajícího požadavku na zlepšení chování černochů v této společnosti.
AFRO-AMERICKÉ HNUTÍ ZA OBČANSKÁ PRÁVA
Proti-bílá, pro-černošská agitace v padesátých a šedesátých letech 20. století organizovaná židovskými politickými aktivisty do té doby, než ji převzalo hnutí Black Power.
OSVOBOZENÍ
Osvobození z pout nemarxistických tradic.
PATRIOT (též VLASTENEC)
Osoba, která nutně neprosazuje neoddělitelnost krve a půdy, nicméně miluje svoji zemi.
POKROK
Označení pro činnost upřednostňující, anebo směřující k socialismu.
POKROKOVÉ VZDĚLÁNÍ
Teorie, že každá střední škola by měla být připojena k nočnímu klubu.
POLITIKA
Vytváření zákonů tam, kde by se měly spíše překračovat.
POLITICKÁ SHODA
Vůle mocenské elity.
POLITICKÁ KOREKTNOST
Sebecenzura in imitatio Marxo pro uspokojení a dobro černých, homosexuálů, liberálních akademiků atd.
POLITICKÝ SYSTÉM DVOU STRAN
Systém vlády jedné strany.
PRÁVA HOMOSEXUÁLŮ
Vyslovená křivda spáchaná na naší svobodě slova a shromažďování; eufemismus pro homosexuální marxismus; sodomizování normálnosti.
PRÁVA TRANSEXUÁLŮ
Ultimátní test vaší schopnosti udržet si kamennou tvář.
RASA
Genetické druhy Člověka; skupiny rodů popírané anebo pojmově matené židovskými pseudovědci.
RASISTA
Nadávka pro běžného Evropana; osoba, která se dopuští neomluvitelného zločinu nezávislým přemýšlením nad biologickými fakty.
RASOVÝ REALISMUS
Přijetí myšlenky (teorie) o vrozených schopnostech rasy.
RASOVÁ UVĚDOMĚLOST
Normální myšlenkový proces mezi sebou samým a dalšími rasami.
RASOVÁ VĚTŠINA
Lidé evropského původu, kteří svojí existencí překáží pokroku směrem k liberálním světlým zítřkům.
RASOVÁ MENŠINA
Klientská skupina každého liberála, o které předpokládá, že je ze své podstaty ušlechtilá a že potřebuje ochranu před bílým rasismem a privilegovaností.
RASOVÝ PŘEDSUDEK
Víra v to, že ne-bílí jsou rasově podřadní, zatímco víra že jsou si všichni rovní zřejmě není předsudkem.
RASOVÁ NADŘAZENOST
Hrůzostrašná historka vyprávěná popírači ras (rasových identit) za účelem zabránění realné debatě o rasových otázkách.
RASOVĚ UVĚDOMĚLÁ OSOBA
Normální osoba, která klade svoje zájmy svého lidu na první místo.
ROVNOSTÁŘSTVÍ
Záminka k tvrzení, že homosexuálové, lesby a lidé s nižším IQ jsou si rovni, nebo stejní jako normální Evropané.
ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI
Rovné příležitosti by měly znamenat rovné výsledky… a tak spíše představují zádrhel pro profesionální rovnostáře; oprávnění pro autoritářství a další zdaňování.
RŮZNORODOST (viz DIVERZITA)
Eufemismus pro diskriminaci bílých.
SOCIÁLNÍ INŽENÝRSTVÍ
Důkaz, že člověk není dokonalý.
SOCIOLOG
Bigotní profesionál, který nás zkoumá výhradně z toho důvodu, aby si posílil svoje proti-bílé, proti-mužské nebo heterofobní předsudky.
SONTAGOVÁ, SUSAN
Mrtvá židovská feministka, která nám odkázala roztomilou myšlenku že: “Bílá rasa je rakovinou lidských dějin”.
STÁT
Mocenské instituce, skrze které pochodovali levičáci a liberálové.
STÁTNÍ PROPAGANDA
Jedna z věcí, kterou začali levičáci a liberálové dělat, jakmile dorazili k cíli svého pochodu.
ŠEDESÁTÁ LÉTA
Dekáda morální lenosti, revolty proti otcům, útěku do fantazijního světa a kolapsu konzervatismu.
ŠKOLENÍ RASOVÉ UVĚDOMĚLOSTI
Industrializovaná donucovací technika pro bílé pracující lidi, kteří ještě nemají požadované názory.
VÁLKA S TEROREM
Obecně rozšířená víra, obzvláště mezi některými Evropany, že je útok bitevního vrtulníku Apache v Lashkargahu uchrání před tím, co provádějí muslimové v posteli v Bruselu nebo Bradfordu.
VĚTŠINA
Banda fašistů, jejíž jakýkoli výraz přání a zájmů je násilně vyřazen z demokratického procesu.
VLÁDA
Systém slibování něčeho za nic, zatímco daňový poplatník nemá nic za hodně.
VOLEBNÍ PRŮZKUM
Chytrý vynález, jak přimět rukojmího si myslet, že ovládá své věznitele.
VOLEBNÍ ÚČAST
Snaha říci něco s roubíkem v ústech.
VZDĚLÁNÍ
Zotročení myšlení mladých bílých lidí učiteli, univerzitními profesory a profesionálními mediálními manipulátory skrze propagaci viny a sebenenávisti; osvobození bílých myslí od působení určitých radikálně pravicových webových stránek a pro-bílých kulturních a politických organizací.
ZLOČINY Z NENÁVISTI
Právní potvrzení nadřazenosti pocitů minorit.



(46 votes, average: 4.22 out of 5)
72 responses so far ↓
1 visitor // Aug 3, 2008 at 21:30
Tak to jsem opravdu nepochopil. Těšil jsem se na politickou satiru, ale jako takové to je velmi slabé až trapné, jako cokoliv serióznějšího to taky nefunguje, takže nevím… škoda deseti minut ztraceného času čtení a ještě víc mi zůstává rozum stát nad marněním času autorů.
2 Redakce AM ČR // Aug 3, 2008 at 21:38
Visitor: My zas nechápeme váš zbytečný příspěvek.
3 Pozorovatel // Aug 3, 2008 at 21:44
Musí přece vykázat nějakou činnost. Jó, nejen U.S.A. již podlehly spiknutí kokotů…
4 Nice // Aug 3, 2008 at 21:44
Jsou to kraviny hodné těch, kteří byli včera na koncertě v ochozu u Brna.
5 Pozorovatel // Aug 3, 2008 at 22:21
Když tak v Ochozi, a je to svatá pravda, i když poněkud zkreslená tím, že některé definice odrážejí specificky americké poměry – soudruzi jsou tam sice s korektností a “soft” destrukcí bělošské společnosti dál, ale ještě se jim nepodařilo ji zcela odzbrojit a umlčet, takže známé firmy budou muset na tomto serveru ještě nějaký ten čas povinně po přečtení podobných dílek prskat.
Definice Izraele je naprosto výstižná, a to Nikitovi Sergejeviči vyčitali soudruzi voluntarismus. Ale u hesla Politika bych prosil původní znění, moc smyslu mi to nedává…
6 Redakce AM ČR // Aug 3, 2008 at 22:25
Pozorovatel: Jestli máte zájem spolupracovat na překladech, kontaktujte nás na mailu.
7 Karel D. // Aug 3, 2008 at 22:25
Skládám poklonu.
8 LJM // Aug 3, 2008 at 23:20
Mně se to náhodou docela líbilo a některé definice jsou více než trefné.
Líbí se mi definice demokracie (demokratury). Sám bych to lépe nevystihl.
9 Nice // Aug 4, 2008 at 1:52
Soudruhu Pozorovateli, Izrael není země odejmutá původnímu obyvatelstvu. Jednak nevíme, kdo byl skutečně oním původním obyvatelstvem. Víme, že předchůdci Židů tam žili minimálně 1 tis. let př. n. l. Židé navíc z té země nikdy neodešli, i když jich tam v některých dobách bylo jen malé množství. Arabové do této země přišli až později a jsou v ní stále, přičemž ale žádný jejich stát tam v moderní době nebyl. Takže nevím, jakému původnímu obyvatelstvu byla země odebrána? Že by snad měl autor uvedené “definice” na mysli Osmanské Turky? No a tak by se daly rozebrat všechny ty definice. Prostě klasický NS humor
10 Fon // Aug 4, 2008 at 2:46
Hebrejov rozfúkal Hospoď po svete pre Bohovraždu, opätovne sa navrátili tí čo sú vraj Židia len pre účel znovuvybudovania Šalamúnovho chrámu, a v ňom bude korunovaný ako vševládca sveta vrah antichrist. Ak by „Židia“ boli potomkami Abraháma, konali by jeho skutky, Arabi nimi po genetickej základni sú a majú väčšie právo na Palestínu ako ruské blondíny, ktoré sa nejako záhadne pridružili k sionizmu. A ukrajinskí a poľskí sionisti čo ešte pred pár desaťročiami žili v Európe by bez podpory satanistických kruhov USA ten svoj štát neudržali.
11 Fon // Aug 4, 2008 at 2:47
Možno v rámci vnútrorasovej kolegiality s nenásytnými anglo–židovskými šábesmasónmi sa prekrútil termín búrska genocída.
Zabíjanie farmárov nie je pekné, a i keď by ich mohli byť stovky, je to porovnateľné s vraždiacimi masakrami štrajkujúcich robotníkov. Sú to izolované akcie, s rovnakým zanietením a prostriedkami, ale nie koordinované a naplánované, neprepletené akoby mali všetky jeden cieľ zo spoločného ústredia.
Druhá búrska vyhladzovacia vojna nie je téma na žartovanie, ničiť búrske farmy, čo nezačali černosi, nahnať ženy a deti do koncentrákov, kde desaťtisíce pomreli na choroby, nedostatok vody či hygieny a podvýživu je strašný zločin. Je to vydieračské vyhladzovanie národa, ktorý sa nepodriadil.
V každom slušnom štáte by tých psychopatov, čo to zorganizovali odstrelili a zahrabali v lese, v UK, nielen tam, im rozdávajú metále a ministerské kreslá.
12 Okoun // Aug 4, 2008 at 8:15
Nice : Tak a teď čekám převratnou teorii o migraci chazarských kmenů ve starověku, jíž rozmetáte oficiální historickou vědu. Tak do toho, jsem jedno ucho.
13 Pavel // Aug 4, 2008 at 8:36
Jak jste mohli zapomenout na krásné slovíčko “xenofobie” a “xenofob”? Víte, jak se krásně vyjímá titul: zaostalý nevzdělaný xenofobní pravicový extrémista…?
14 Radek // Aug 4, 2008 at 11:26
Gratuluji redakci k takovému článku. Takhle jsem se už dlouho nepobavil. I když nevím, jestli je to k smíchu. Je vidět, že autor (nebo autoři) jsou zřejmě ve svém životě sami diskriminováni a nebo se jim to stalo a mají z toho dodnes mindrák. Chápu samozřejmě, že být náckem není jednoduché a ještě, když se za to člověk stydí… Každopádně by neškodilo se příště k článku podepsat. Mně by třeba zajímalo, z jakých povedených elementů se skládá redakce. Já bych se ale pod to nepodepsal.
15 Nice // Aug 4, 2008 at 12:38
Konečně někdo zmínil tak oblíbené Chazary
No, a slyšeli jste někdy o orientálních Židech, kteří Svatou zemi nikdy neopustili? Byli s Araby dokonce tak trochu na jedné lodi, zvláště když tam vtrhli barbarské hordy křižáků, které to braly hlava nehlava, Žid nebo muslim. Asi odplata za tu “bohovraždu”, že? A co Sefardi ve Španělsku, kteří po vyhnání migrovali směrem na východ? Co ti mají společného s tzv. Chazary? Mimochodem, velká část izraelské židovské populace jsou právě Sefardi, poznáte je na první pohled, jsou to semité. Takže s těmi Chazary bych to být váma nepřeháněl.
No a speciálně pro Fona, Ježíš nebyl Bůh, Ježíš byl člověk. Celkem obyčejný Žid. A mesiášem byl asi tolik, jako o pár set let později jistý Šabataj Cvi.
16 Nice // Aug 4, 2008 at 12:51
Radku, já bych se ale podepsal pod ten Váš příspěvek. Nácíčkové to vážně nemají lehké, když se i na svém webu musí schovávat
17 Vllk // Aug 4, 2008 at 13:50
Okoun, Nice je z našich daní placený provokatér, nereagujte na jeho provokativní “příspěvky”.
18 Nice // Aug 4, 2008 at 14:10
ad Vllk:
A jsme opět u toho. Kdo není židozednář, je pomatený blázen, případně placený provokatér. Fascinuje mě, jak si žádný NS nedokáže přiznat, že existují lidé, kteří prostě mají jiné názory a hodnoty, a to aniž by jim za to někdo platil. Bavíte mě
19 Anonymous // Aug 4, 2008 at 14:40
Pozorovatel: Ochoz u Brna: Neonacistický koncert ohlídala policie i média. Účastníci za 500 Kč toho moc neslyšeli. Z původně ohlášených 5 skupin nakonec dorazily jen dvě. Právní záštitu nad
akcí převzala dr. Klára Samková -Veselá.
20 Okoun // Aug 4, 2008 at 15:06
Nice : Jo, tak to dává smysl. Asi jako kdyby Irán obsadil Španělsko, protože tam přece taky žili kdovíjak dlouho muslimové. Pravda, byli to sice sunité a s indoevropskými Peršany neměli nic společného, ale on se důvod vždycky najde. Zvlášť když se musí najít
21 Simi-Prag // Aug 4, 2008 at 18:41
Anonymus:..asi jsi nikdy neviděl pani Klaru Samkovou-Veselou,ze?To by jsi jinak takovouhle blbost nenapsal:-)..rad bych Te poopravil.Jednalo se o JUDr Klaru Slamovou.
Nice,Nice,Nice:-)..(Nácíčkové to vážně nemají lehké, když se i na svém webu musí schovávat) a co kdyby jsi prozradil neco o sobe Ty?:-)
22 Nice // Aug 4, 2008 at 19:31
Okoun: No, oni ale Íránci mají svůj stát a muslimové obecně jich mají celkem dost. Židé jej neměli a v diaspoře se jim jaksi díky mírumilovným křesťanům moc dobře nežilo.Takový drobný rozdíl.
Simi-Prag: Není problém. A co chceš slyšet?
23 Redakce AM ČR // Aug 4, 2008 at 19:51
Nice: A vy bavíte nás. Měli by vás ale v týdle Lize naučit i něco jiného, než nadávání do “nácíčků” a cpaní do škatulky “těch z odporu”. Míjí se to účinkem. Stejně jako vaše fízlování. Přiznejte si to, vy nikdy česká ADL nebudete…
24 Drifter // Aug 4, 2008 at 20:36
Nice // Aug 4, 2008 at 12:38
Takže nevím, jakému původnímu obyvatelstvu byla země odebrána?
Mate pravdu ze to nevite, ale zjistit se to da. Pozemni knihy vlastnictvi existuji z tak zvane Britske Palestiny. Mimochodem Palestina je domov biblickych “Philistines” po cem je pojmenovana. Mimo jine, mam nekolik zachovalych dopisu ktere dedovi poslali zidovsti sousedi z Palestiny (utekli pred valkou). Znamky na dopisech nesou jmeno “Palestine”.
Vesnice a mesta byli Zidovske, Arabske, Krestanske, spise jako “cednik”, prohlasil Benjamin Netanyahu. (Neco jsme odkoupili, znarodnili, vyvlastnili a nepochybuji o tom ze jsou pripady kde duverivejsi Arabove byli okradeni dalsimi Araby a pristehovalci o zem kde zili tisice let a papir nikdy nepotrebovali.)
Situlace neni nepodobna nasemu vlastnimu problemu se sudetskymi Nemci a Benesovy dekrety. Nekdy je tezke se podivat na problem z jine perspektivy.
25 Nice // Aug 4, 2008 at 23:56
Drifter:
Většinu půdy v Palestině před příchodem sionistů vlastnilo relativně málo bohatých arabských rodin, jejichž členové povětšinou v Palestině nežili a nikdy k ní neměli žádný vztah. Ochotně ji prodávali sionistům. Někdy i s arabskými hospodáři (ti si později začnou říkat Palestinci a prohlásí se za národ), někdy bez nich. To jste z těch pozemkových knih jistě zjistil. Na známkách bylo napsáno “Palestina”, protože tomuto území Britové, coby koloniální páni a později správci mandátního území, tak říkali. Označení Palestina údajně zavedli již Římané po vyhnání Židů počátkem n. l., patrně proto, aby odstranili stopy po dřívější židovské státnosti. To označení opravdu pochází od Pelištejců, ti ovšem nebyli původním obyvatelstvem. Přišli do Kanánu z egejské oblasti, a ne před příchodem Židů. Pelištejci ovšem nebyli semité, současní Palestinci nejsou jejich potomky, nýbrž prostě v Palestině žijící Arabové. No a pokud jsem uvedl, že nevím, jaké je ono prapůvodní obyvatelstvo, tak to opravdu nevím, protože to zřejmě neví nikdo. Nebudou to ani Izraelité ani Pelištejci. Současní Palestinci už vůbec ne.
26 Nice // Aug 5, 2008 at 0:03
redakce:
Zkoušíte metodu pokus-omyl, která má jistě bohatou tradici. Už jsem byl označen za blázna, za placeného provokatéra, teď za pověřence Ligy. Zkuste hádat dál, zatím samá voda. Jinak já vám do nácíčků přece nenadávám. Nepředpokládal jsem, že by to zrovna pro vás byla urážka.
27 Nice // Aug 5, 2008 at 0:10
redakce:
Nemohu si odpustit jeden dotaz. Co je podle vás tím fízlováním? Psaní příspěvků do diskuze s poněkud jiným názorem, než je ten váš? Nebo to, že mám jaksi názor na vaši politicko-ideologickou orientaci? To byste fízlům dost ubrali, kdyby měli dělat jen toto
28 Redakce AM ČR // Aug 5, 2008 at 0:24
Nice: Omlouváme se, vyhrožováním paragrafy se tady blýsknul někdo jiný. Vy jste čistý schizofrenik (Schizofrenie je psychiatrické onemocnění charakterizované „rozdvojením osobnosti“. Typicky se projevuje těžkou poruchou vnímání, myšlení, jednání a cítění). Až na to, že se vaše osobnost “rozdevítila” – jen schizofrenik jako vy se zde může podepisovat kromě Nice pod dalšími osmi přezdívkami (Metoděj, Ben, Aleš, Kook, Mboma, Zednář (sic!), Anonymous, Martina Riga – Talinnová). A pak kdo se tady snaží skrývat svoji identitu, vtipálku.
29 Nice // Aug 5, 2008 at 0:34
Vážená redakce.
Děkuji za připomenutí mých předešlých nicků zde. Dřívější redakce moje příspěvky poněkud neunášela. Hlavně Franta Nonnemann. Ovšem myslím, že na některé přezdívky jste zapomněli. Je ale možné, že jsem měl jinou IP. V každém případě díky za připomenutí, už si to moc nepamatuji. Na druhou stranu teď nevím, kdo je tady teda fízl.
Jinak bych rád zdůraznil, že nemohu být schizofrenik, neboť nejsem zdaleka jen rozdvojený.
30 Redakce AM ČR // Aug 5, 2008 at 1:10
Schizo: Správa diskusních příspěvků není žádné fízlování. Vaše přiznání, že tady zaplevelujete diskusi i pod dalšími nicky jen svědčí o vaší stupiditě.
A zde něco k vaší diagnóze:
Mnohočetná porucha osobnosti
Zřejmě nejznámější disociativní porucha se vyznačuje tím, že pacient oplývá střídavě dvěma nebo více identitami nebo osobnostmi. Každá z těchto osobností má v pacientově životě svou historii a svou vlastní roli. Lidé trpící touto poruchou si však své další osobnosti neuvědomují. Často si ovšem stěžují na ztráty paměti, neboť jedna osobnost si obvykle nepamatuje a není vědoma prožitků druhé osobnosti.
Překvapující ovšem může být, že jednotlivá alter ega se mohou lišit i co se týče fyzických vlastností, jako například alergie, preferování pravé nebo levé ruky, nebo dokonce počet dioptrií.
Léčba této poruchy je velmi složitá, většinou se však vykonává pomocí kognitivně-behaviorální terapie v kombinaci s hypnózou.
Vyvolávacím momentem nemoci je nejčastěji traumatická událost nebo požití drogy, obvykle marihuany.
31 Drifter // Aug 5, 2008 at 4:04
Pro: Nice // Aug 4, 2008 at 23:56
Nevim jak daleko do zname historie chcete jit ale podstata problemu je asi nasledujici:
Palestinsky konflikt mezi Araby a Židy je moderní jev, který začal kolem přelomu 20. století. Přestože tyto dvě skupiny mají odlišné náboženství ( Mezi Palestinci patří muslimové, křesťané a drúzové), náboženské rozdíly nejsou příčinou konfliktu.
V podstatě je to boj o zem.
Do roku 1948, oblasti, které obě skupiny hlasi za sve, byla mezinárodně známá jako Palestina. Ale po válce 1948-49 tato půda byla rozdělena do tří částí: státu Izrael, Západní břeh (od reky Jordánu ) a pásmu Gazy.
To je malá plocha: cca 10000 čtverečních mil, nebo asi tretina Ceske Republiky. Nároky obou skupin nejsou slučitelne, pokud jedna skupina trva na výhradní politicke kontrole nad celkovém území.
Palestinci nevěří, že by se měli vzdat svych pozemků jako odškodnění Evropskych Židů a zlocinu ktere Evropa na nich spachala
Židovské nároky na tuto zem jsou založeny na biblických zaslíbení Abrahamovi a jeho potomkům na skutečnost, že se jednalo o historickou památku na židovské království “Izrael” (který byl zničen římskou říši), a na Židovskou potřebu vytvořit zazemi proti Evropskenu a dnes uz svetovemu anti-antisemitismu. Palestinsti Arabove, vrdí, že jejich narok na Palestinu je založen na nepřetržitém bydlišti v zemi, stovky, ne li tisice let a skutečnost, že jsou zastoupeny demografickou většinu. Oni odmítají, že pojem biblickeho království představuje základ pro narok zeme v modernim slova smyslu. Jestliže Arabové prijmou biblický argument Zidu (Buh slibil toto zemi Abrahamovi a jeho potomkum),tak Zide musi prijmout fakt ze Abrahamuv syn Izmael je praotec vsech Arabu, potom Boží zaslíbení země Abrahamovych synů zahrnuje i Araby. Oni nevěří, že konfiskace jejich pozemků, je cena odškodnění Židů za Evropske zločiny spachane proti nim.
32 Rozhovory N(acionalistické) // Aug 5, 2008 at 6:34
1) K dnešnímu dni 3.8. jsem vystoupil z SPR-RSČ a stahl svůj souhlas k zapsání na KL. Důvody jsou ryze soukromé a nepovažuji z důvodů loajalnosti je prezentovat. 2) Předkládám všem zájemcům svůj nový text. 3) v příštím budu reagovat na některé komentáře k moji publikační činnosti. celý článek
33 Simi-Prag // Aug 5, 2008 at 6:54
Nice:..to byla reakce na Tvoji vtipnou poznamku o tom, ze se ,,nacickove,,musi skryvat i na svem webu, zrejmne si to nepochopil..vlastne se to dalo cekat:-)Mozna, kdybys zil v disidentu..jako spousta nacionalistu, pochopil bys(mozna), ze se nekde nekdy (ne)podepsat, neni otazkou odvahy, ale zdraveho rozumu, zvlaste v tomto na hlavu postavenem pseudodemokraticko-totalitnim rezimu.Dale alspon mne osobne je jedno, jake mas nazory..je to Tvoje svate pravo a Tva volba..ale ostatnim to pravo nazoru zachovej taky.!Šimi.
34 Redakce AM ČR // Aug 5, 2008 at 9:24
Rozhovory N(acionalistické): Můžete ním vysvětlit pane Vrána, proč máte stejnou IP adresu jako Plenkovič? Možná by bylo dobré a vůči ostatním slušné podepisovat se pouze pod jedním nickem/jménem. To že máte zvyk vést sám se sebou debatu by měli posoudit jiní, nejlépe v psychiatrii vzdělaní odborníci.
35 Nice // Aug 5, 2008 at 13:51
Drifter:
S Vaším posledním příspěvkem souhlasím. Nemyslím si ale, že by byl v rozporu s čímkoliv, co jsem napsal. Ostatně Vy sám uvádíte, že jak Židé tak Arabové jsou schopni přinést celou řadu argumentů ve prospěch svého nároku na území Palestiny. Netvrdím, že pouze Židé mají na Palestinu nárok, nesouhlasím ale s tím, že by Izrael byl “důkaz, že země může být odejmuta původním obyvatelům, když je k tomu pevná vůle”. Proč nesouhlasím, jsem už výše popsal. Původním obyvatelstvem byl bůhvíkdo. Arabové tam žijí nepřetržitě stovky let, stejně tak tam ale vždy žila větší či menší komunita Židů a i dalších skupin. Stát Izrael vznikl z vůle OSN, dnes existuje 60 let a ať se to někomu líbí nebo ne, existovat bude i nadále. Stejně tak by měli mít svůj stát i Palestinci. Delegitimizací Izraele jim k tomu ale nikdo nepomůže
36 Fon // Aug 5, 2008 at 15:55
Ale veď vysvetlenie je triviálne, príspevok poslal Plenkovič. Redakcia istotne má súpis IP adries a môže si prehliadnuť adresy Vránu a Plenkoviča, tak načo tie hlúpe útoky ak sú postavené na lži.
37 Plenkovič // Aug 5, 2008 at 17:48
Fon:Pět zásad k přežití – Indové pěti zásadám říkají PANČA ŠILA:
1)Nemysli!!! 2)Když myslíš, tak nemluv!!! 3)Když mluvíš, tak nepiš!!! 4)Když píšeš, tak se nepodepisuj!!! 5)Když se podepíšeš, tak se nediv!!! Rázem se staneš bolševikem, Židem, hlupákem, blbem, kreaturou, zdegenerovaným vlastizrádným šlechticem, schizofrénikem, psychicky vyšinutým pacientem, brom beroucím feťákem, vše vybráno z obvyklé argumentace naší nové redakce. Tyto projevy byste marně hledali na stránkách Národního odporu.
Co předchozí redakce pod hlavičkou VF budovala 5 let je dnes po dvou týdnech v troskách.
38 Redakce AM ČR // Aug 5, 2008 at 19:05
Plenkovič: Jakmile se podepíšete, tak se rázem stanete Vránou a ne tím vaším soupisem. To, co tolerovala předchozí redakce je v troskách – máte pravdu, protože nová redakce to netoleruje (lidé vystupující pod x přezdívkami, lidé píšící jménem někoho jiného bez jeho vědomí, uvádění osobních údajů, totálně nesouvisející příspěvky, plné osobních urážek např. jakési neplacení alimentů, modrá knížka atd.). Znovu opakujeme, máte svobodu nechodit na tyto stránky a jít jinam.
39 Drifter // Aug 6, 2008 at 6:21
Pro: Nice // Aug 5, 2008 at 13:51
Tak teda nevim jestli jsem Vas spatne pochopil a nebo Vy mne. Ale spise jsem to byl Ja s cervenym vinem z Kalifornie, protoze se mi zda ze bych s Vami vetsinou souhlasil.
Rozhodne souhlasim s Vasim: Stát Izrael vznikl………
Je to nesmirne slozita situace a kdyz jsem si myslel ze uz tomu rozumim tak jsem schodou okolnosti poznal jak malo vim, a jake to asi muselo byt pro ty kteri tam zili.
Mam dlouholeteho pritele v Montrealu ktery je Palestinec a vzdy prohlasil ze je z Palestiny. Nikdy jsem se ho na nic neptal az nyni. Vzhledem k Vasemu prispevku jsem se ho ptal co by mi mohl rici tak nejak z prvni ruky, a vysvetlil jsem o cem je debata.
Poslal mi maly clanek (myslel jsem ze je prelozen z Arabstiny). K memu prekvapeni (cela ta leta jsem si myslel ze je Palestinsky Arab a za nejake moje vyroky v jeho pritomnosti bych se mel omluvit) prohlasil ze je Palestinsky Zid.
Tady je preklad clanku ktery poslal.
V důsledku konfliktu Palestina-Izrael, v letech mezi 1947 a 1949, více než 700,000 palestinských Arabů se stala uprchlíky. Přesný počet uprchlíků, a otázky odpovědnosti za jejich exodus jsou ostře sporné. Mnoho Palestinců tvrdí, že většina byli vyloučeni v souladu s sionistkym planem zbavit se ne-židovských obyvatel. Oficiální Izraelska pozice je, že uprchlíci utekli na rozkaz arabských politických a vojenských vůdců. Verim ze na tom neco pravdy je. Jeden izraelsky vojensky zpravodajsky dokument rika, že nejméně 75 procent uprchlíků odeslo kvůli sionistke nebo izraelské vojenské akci, psychologickému tlaku, jejichž cílem bylo vystrasit Araby tak ze jim nic jineho nezbylo. Pouze asi 5 % odeslo na rozkaz arabských orgánu. Existuje několik dobře zdokumentovanych případu hromadného vyhoštění, během, ale take po vojenské operaci 1948-49 vcetne masakrů a zvěrstev, která vedla k velkému arabskému exodusu. Nejznamejsi je například masové vyhnání , asi 50,000 Arabů z města Lydda a Ramle. K ukrutnosti došlo v Deir Yasin, vesnici nedaleko Jeruzaléma, kde podle Britskeho odhadu Izraelšti nacionalisti zabili chladnokrevně az snad 200 arabských obyvatel.
40 Budweiser // Aug 9, 2008 at 21:25
Slovnicek je uzitecnou pomuckou,diky
41 voda // Sep 18, 2008 at 1:34
Super slovnik. Co slovo to perla (nebo mozna spis presne mirena facka, ktera dobre sedla). Jsem rad, ze se jeste porad najdou lidi se zdravym rozumem, kteri rikaji co si mysli.
42 hestroy // Sep 18, 2008 at 9:58
Tak, tak, je to naprosto výstižné. Dokonce i Chazárci typu Nice s tím nic neudělají.
43 Jan Beneš // Nov 6, 2008 at 18:58
Už na vás někdo podal trestní oznámení? Jestli ne, já bych se toho ujal, protože tohle je do nebe volající!!!!
44 KalisnikWP // Nov 7, 2008 at 16:28
Mě se to moc líbí, hlavně to o vzdělání. Jsem student a vím jak to chodí. Dobrá práce, jen tak dál.:)
45 mb // Nov 17, 2008 at 16:00
z toho by jeden zvracel, fuj
46 rumcajs // Nov 23, 2008 at 22:36
Pan autor je ocividne historik a lingvista, tedy rozumi naprosto, ale naprosto vsemu.
To, ze popira dynamiku jazyka jako takoveho – tedy jeho vyvoj a zmenu, tedy fakt, ze zmena vyznamu slov je naprosto, ale naprosto normalni – autorovi/autorce asi nevadi. Bud to, anebo pouziva slovo “sukat” ve vyznamu “pohybovat se po malem prostoru”.
O cemz vzhledem k inteligenci clanku silne pochybuji.
47 zgr // Nov 24, 2008 at 9:14
Všichni liberálové co znám jsou pravicovější než ten socialista se slohem patnáctiletýho adolescenta kterej sesmolil tendle nedostatečně ftipnej slovníček.
48 dáda // Nov 24, 2008 at 10:28
Velmi jsem se pobavil, ale na druhou stranu, člověka to přiměje k zamyšlení. A pak už to není k smíchu, ale spíš k pláči, v jaké “společnosti” to vůbec žijeme.
49 Běloch // Nov 26, 2008 at 17:50
Je to zábavně trefné a vlastně příšerně smutné. Jen tak dál!;-)
50 Danielita // Nov 28, 2008 at 16:18
výborné:) pretože to je pravdivé.
51 Radim // Dec 3, 2008 at 16:50
toto je hnus
52 rob2007 // Jan 24, 2009 at 10:06
SUPER STRANKY ! Je vidiet, ze aj sionisticka haved sa ich boji, ked sem nasaduje svojich pajacov … napr. Nice-a vsetky jeho klony -ale treba uznat, ze ten ma tu svoju propagangu aspon nacvicenu, ten Plankovic+klony to je taky trapko splhun-asi novacik v jeho branzi, ALE zato taky diletant Radim-to je vazny traged-zjavne jeho nizke IQ nedosahuje potrebnej urovne
a perla celeho je nick Jan Benes -A SME DOMA – TRAFENA HUS ZAGAGALA ! LOL !
53 Historik // Jan 31, 2009 at 18:41
Nějak každému uniklo, že Britské mandátní území Palestina yahrnovalo také dnešní Jordánsko. Jinak, v Jerichu byly ještě kolem roku 600 stavěny křesťanské kostely i synagogy, teprve po tomto datu dobyli celé území Arabové.
Jinak, mnoho těch definic sedí, jen ty o Izraeli nikoliv.
54 fking // Feb 4, 2009 at 10:44
Někde jsem si poznamenal link na Altermedia, patrně mě něco dobrého zaujalo. Dnes jsem jej našel, zadal a naštěstí hned kliknul na “Slovník”. Hned se mi otevřely oči a link mažu z uložených. Nevím, zda je “Slovník” výjimečný ve svém názoru na svět nebo naopak dokumentuje zaměření redakce či lidí kolem Altermedia. Rozhodně jsem po úvodních nadějných slovech čekal něco jiného, nějaký alternativní pohled na newspeak, něco s myšlenkou. Papouškování floskulí neonacistů je skutečně žalostně ubohé. S významem slova ‘alter’ nemá nic společného. Tyto žlučovité výměšky zamindrákovaných jedinců si klidně nechám ujít. Šalom.
55 Anonymous // Feb 20, 2009 at 9:16
!
56 martin // Mar 2, 2009 at 19:02
ja len tolko…odkial beriete odvahu sa označovať ze “obyčajné evropany” teda tvrdit, že slovom fašista su označovaný obyčajný europania….ja si myslim ze som prototyp obyčajného europana, a nezdielam s vami ani jeden nazor
Martin Novák
57 -HoNY- // Mar 29, 2009 at 23:56
Dobrý den,
jsou ty myšlenky se kterými souhlasím, ale na druhou stranu, jsou věci, na které mám opačný názor z vlastní zkušenosti.
S pozdravem
Jan Černý
58 michal // Apr 1, 2009 at 6:54
ja bych zavedl jinou definici nacismu: socialisticka myslenka, o niz levicaci tvrdi, ze je pravicova, aby prehmaty nacismu diskreditovali pravicovou politiku
59 Filip // Apr 2, 2009 at 15:34
Je zajímavé pozorovat diskuze pod články, kde se skoro stále vyskytuje visitor, ačkoliv pořád jen nadává:)
60 petrib // Apr 4, 2009 at 8:56
sorry, odklikl jsem sem z Altermedia pro D-FENS, ale az na par vyjimek opravdu nuda
61 běloch1 // May 14, 2009 at 12:37
k té zemi odejmuté původnímu obyvatelstvu bych přidal ještě Kosovo,tam je to líp vidět a je to nedávno
62 Antikapitalista // Jun 22, 2009 at 22:24
Srovnávat multikulturalismus, feminismus, humanismus a další výdobytky kapitalismu a “moderní” západní demokracie s marxismem-leninismem nebo dokonce s reálným komunismem opravdu není na místě.
Myslím, že Hitler byl jednou z posledních nadějí pro evropskou civilizaci (o tom se rozepíši později) , a to jak z hlediska rozvoje, tak z hlediska zachování rasy.
Úplně poslední nadějí byl komunismus, ale tam byl problém v tom, že jsme byli v podstatě ruská kolonie tak jako jsme dnes kolonie americká a co v Rusku bylo normální a tamním lidem vyhovovalo, to zde ve střední Evropě už normální nebylo.Ale narozdíl od kapitalistů alespoň věděli, že lidé pokud nemají své jistoty a zázemí (co žrát, střechu nad hlavou) mohou těžko podávat kvalitní i jiné výkony a být maximálně prospěšnými pro společnost.
A stát tak plnil to, k čemu je odjakživa určen – byl tu pro lidi a nikoliv lidé pro stát. Po pádu komunismu se vše změnilo. Pokud člověk není mazánek svých rodičů, nemá střechu nad hlavou, aniž by se zadlužil na půl století.
Tento systém okrádá prostý lid a prospěch z něho má jen hrstka bohatých. Vaše definice kapitalismu je naprosto správná. Kapitalistická židozednářská lobby rafinovaně ovládla celý svět.
K tomu ta podpora multi-kulti, antirasismu, feminismu, humanismu, homosexuality apod. Nenormálnost se stává normálností. To, co bylo ještě před stoletím přirozeně považováno za nemorální a opovrženíhodné, se dnes považuje za naprosto morální a správné. Nejlepší a nejuznávanější člověk není ten nejinteligentnější a nejnadanější, ale ten nejprůměrnější a nejpitomější. Lidské hodnoty byly postupně uměle převráceny během jediného století.
Nejdříve a také dnes nejvíce právě v tzv. západních zemích, a podle toho to tu zde vypadá – morální a intelektuální úpadek bílé rasy, nejvíce zpozorován na nejmladší generaci. Schválně, proč si myslíte, že asijské státy jako Čína, Japonsko a Indie jsou dnes v podstatě nejvyspělejší země světa? Protože si zachovali svoji homogenitu a hodnoty (zejména Japonsko) nebo je postavil na nohy socialismus (Čína).
Tedy, kapitalismus a tzv. západní demokracie se rozšířily ze zkorumpovaných a agresivních USA do celého světa jako rakovina a stejně tak musí být zlikvidovány, pokud nechceme, aby bílá rasa vyhynula a naši potomci museli trpět ve světě, který je ovládán systémem postaveným na lžích, krádežích a podvodech a ve kterém jedinou hodnotou jsou peníze a moc. A také byli zcela zotročeni konzumní komerční pseudosvobodnou společností a ještě své otroctví milovali jak je to už dnes vidět na mlydých lidech a je to v podstatě nejefektivnější forma zotročení, neboť jak řekl německý všestranný génius, dosud nejinteligentnější člověk v historii lidstva (IQ přibližně 220) Johann Wolfgang Goethe – “Nikdo není tak beznadějně zotročený jako ten, kdo se mylně domnívá, že je svobodný.”
A národní socialisté, místo aby se spojily s ostatními socialisty (tedy i komunisty) proti společnému kapitalistickému nepříteli, neustále za svého úhlavního nepřítele považují komunisty a celou levici obecně. Já subjektivně např. ultralevicový vymozkovaný póvl jako anarchisty také nemusím, ale jinak pokud se socialisté budou pořád jen bezduše mlátit mezi sebou navzájem, dnešní globální kapitalismus nikdy poražen nebude. A vše co obnáší – multikulti apod., viz výše, rovněž ne. A to přeci nechtějí ani národní socialisté, ani komunisté ani ostatní socialisté. Ani obyčejný lid, který ještě není zmasírován médii a je schopen samostatného přemýšlení.
63 HORST // Jun 23, 2009 at 8:18
Antikapitalista:
Bojujete proti něčemu, co zde dávno neexistuje a v našich geografických podmínkách nikdy neexistovalo. Kapitalizmus je dnes jen teoretickou ekonomickou vědou, kterou dávno “překonaly”, resp. zničily směry – především socializmus, který s sebou nese všechny rakovinné a rozkladné prvky. Jasným a nejhorším a pravděpodobně nikdy nenapravitelným zločinem socializmus (když se zdržím jmenování jednotlivostí), je jeho rakovinná schopnost vymazat vůli jak z člověka, ze společenstev, tak z celých národů. To přesně se dnes děje doslova ONLINE a vzmach sil proti této slizké nijakosti socializmu, je zcela nicotný a když už nějaký, tak je ušlapán v samém zárodku – cokoliv kreativního, co má vůli k životu, pud sebezáchovy, bude zašlapáno!
Socialistické metody typu nacizmus a komunizmus zklamaly… řekněme, že se vyčerpaly, nebo se proti nim vzdedmula vlna odporu. Myslím, že sociální inženýři nalezli konečně tu zlatou střední cestu, které jsme svědky dnes. Nazývejte to jak chcete, třeba NWO, ale kapitalazmus to není ani náhodou! Nyní je nastolen takový pořádek, že jakýkoliv odpor je prakticky nemožný! Myšlenky Orwellovy jsou naplňovány den po dni, že člověk až v němém úžasu zírá, jak je to vůbec možné?! Jasný důkaz lze vidět v dnešních USA, kdy jsou znárodňovány obrovské korporace. Veškerá moc se soustředí do rukou států. “Nejlepší” na tom je, že lidi (většina) to chce, resp. myslí si, že zotročení, je pro ně vysvobození… na tom se shodneme. Odmítám tezi, že se jedná o kapitalizmus. Je to čirý, nefalšovaný utopický neosocializmus – jeden svět, země všech, kde žádný jednotlivec nemá žádnou cenu.
64 Antikapitalista // Jun 23, 2009 at 21:53
HORST: Vy snad nevidíte ani neslyšíte, co se kolem vás děje. Naopak v současné době vliv států KLESÁ a naopak vliv bank a mezinárodních korporací STOUPÁ. Ekonomická krize je jen dočasná a uměle vyvolaná. Vlády států jsou v podstatě jen loutky, ovládané nadnárodními korporacemi, bankami a dalšími mocenskými elitami, které jim diktují, co mají dělat, aby jejich profit byl ještě větší. A to je čirý, tvrdý kapitalismus! Kapitalismus není totéž co demokracie! Kapitalismus je diktatura kapitálu a právě toho jsme svědky dnes! Viz. http://www.blisty.cz/2008/9/3/art42502.html
Rovněž si očividně pleteš pojem utopie a antiutopie – utopie je fiktivní svět, ve kterém vládne dobrý a spravedlivý systém, lidé se mají dobře a jsou šťastní. To, co popsal Orwell, je antiutopie.
To, co se děje dneska, je okrádání prostého lidu bankami a korporacemi – institucemi, které by v socialistickém systému neměli šanci lid takto okrádat – a Vy tvrdíte, že to, to tu máme dnes, je socialismus a kapitalismus tu nikdy neexistoval. Ano, neexistoval tu před rokem 1989, nyní už 20 let ano. Takže lituji, ale v tomto s Vámi nesouhlasím.
65 HORST // Jun 24, 2009 at 7:28
Antikapitalista: Vůbec netušíte co to je čirý a tvrdý kapitalizmus a jste očividně zprasen levicovou propagandou, jako většina. Správně píšete, že “Kapitalismus není totéž co demokracie” – to je stejný nesmysl jako by jste srovnával motorové vozidlo třeba s rozhlednou.
To co se děje dnes, je (tržní) ekonomika s brutálními zásahy států (regulace, kvóty, … – tyto zásahy budou čím dál větší a brutálnější). OK, třeba to nenazvu socializmus, ale neosocializmus, neokomunizmus, jakkoliv! Pokud jste zaměstnán, jistě víte, že ten, kdo Vás okrádá nejvíce, je stát – ostatně to můžete pozorovat každý měsíc na výplatní pásce. Taktéž zaměstnavatelé (podnikatelé) jsou okrádání, ale ještě mnohem více, mj. díky nespravedlivým daním, (moderně řečeno), díky tzv. daňové progresi. Opět raději nepočítám buzeraci a šikanu ze strany státu – tzv. intervence.
Pokud chcete pochopit zásady kapitalizmu, doporučuji např. tuto knihu.
http://www.libinst.cz/etexts/mises_byrokracie.pdf
Dále pak:
“Murray N. Rothbard
Peníze v rukou státu
Vývoj peněz na svobodném trhu a jejich úplné ovládnutí státy, to je téma
proslulé Rothbardovy knihy sepsané velmi působivě pro nejširší okruh
čtenářů. Zneužívání této ohromné moci nad penězi a celou ekonomikou
je jen dalším logickým krokem. Profesor Rothbard popisuje mechanismus
uchvácení peněz a popis ničivých vládních intervencí a zhoubné politiky
centrálních bank do rozpadu brettonwoodského systému. Vývoj od 70. let
až ke vzniku eura zachycuje a vysvětluje v obsáhlém doslovu Guido Huelsmann.
Celá kniha prokazuje, že za inflaci a hospodářské krize jsou odpovědny
centrální banky – nástroj, kterým stát ovládá peníze.”
66 Antikapitalista // Jun 24, 2009 at 18:33
Horst: Co to kecáte? Jaká levicová propaganda? To, co je v tomto státě denně v mainstreamových médiích je čistě pravicová propaganda ODS! Minimálně v USA, nejkapitalističtější a nejzprivatizovanější zemi na světě, to dnes funguje tak, že centrální banka už je v podstatě soukromou organizací dohodnutou s komerčními bankami, které mají absolutní moc nad penězi a vládou, která má prozměnu absolutní moc nad médii. A kdo má v kapitalismu absolutní moc nad penězi a médii, má absolutní moc nad vším. Očividně ani nechápete význam slova socialismus a děláte obrazně řečeno z černého bílé. S názorem Altermédií na multikulturalismus, feminismus, humanismus apod. plně souhlasím, s názorem na socialismus už ne. No nic, nebudu tady dále ztrácet čas…
67 HORST // Jun 25, 2009 at 7:46
Antikapitalista: Neztrácejte čas, očividně máte před očima rudou (mediální) mlhu. ODS čistě pravicová? To jste slyšel kde? V televizi, nebo na mítingu ODS? Zkuste se probudit. Co se týče USA, dochází k megaznárodňování a bude hůř. A zrovna včera byly “pěkné”, ekonomické zprávy – eurosocialistický moloch se topí v dluzích a hádejte, kdo to bude platit na daních, které se budou zvyšovat?
68 zvedavec // Jun 25, 2009 at 9:16
Západní slabikář pro volby v rozvojových zemích
http://zvedavec.org/komentare/2009/06/3204-zapadni-slabikar-pro-volby-v-rozvojovych-zemich.htm
69 Antikapitalista // Jun 25, 2009 at 20:49
HORST: Probůh vy jste ale demagog… Můžete mi říct, čím máte ta vaše dogmata podložená? Jak jste přišel na megaznárodňování? Rudou mediální propagandu? Nebo levicovou ODS? No, nic, tento web se mi jeví jako celkem slušný, lidé si tu normálně vykají a nikdo tady slovně neblije, celkově má tento web relativně vysokou úroveň. I vy se mi jevíte celkem slušný, takže mám ještě jeden dotaz: Jaký je váš názor na výstavbu amerického radaru na území ČR?
70 HORST // Jun 26, 2009 at 8:14
Antikapitalista: Když stát lije peníze (daňových poplatníků) do soukromých podniků (což se v této době čile děje), myslíte si, že to dělají z nějakého samaritánství? Ne, dělají to proto, že stát chce mít v těchto podnicích podíl, resp. že tyto podniky zestátní. Např. zde: http://tinyurl.com/n79ccd
K rudé mediální mlze – blamáž ohledně tzv. pravicovosti ze stran médií je zjevná. Dokonce strany se zjevným levicovým programem (DS), jsou nazývány pravicovými. ODS – představitelé strany sami hovoří o tzv. pravém středu, což je lingvistická hovadina na n-tou. Kdyby byla ODS pravicová, určitě by nešla na ruku levicovým eurosocialistům (centralistům), určitě by do čela vlády nedosadila komunistu, určitě by nepodpořila LS, která z ČR dělá (ještě větší) dlužníky EU. Mj. EU vykazuje všechny negativní jevy socialistického ekonomického zřízení, jejichž následky budou, z mého pohledu tragické.
Co se týče RADARu, řekl bych, že se žádný stavět nebude. Jinak subjektivně mám z něj smíšené pocity, i když přiznám, že mi jeho výstavba nijak nevadila.
Ještě jednou Vám doporučuji výše zmíněnou knihu Byrokracie, tam se dočtete o praktikách socialistů ještě před světovými válkami, o rolích centrálních plánovačů a také Vám (po)může nastínit pohled na to, co to je kapitalizmus. Nebo z jiného konce si můžete přečíst názory T. Baťi na státní intervece (mezi válkami) a jejich zhoubném účinku na ekonomické řízení podniku. Např. zde: http://www.zlin.estranky.cz/
71 Allyss // Oct 28, 2009 at 23:07
Hatred, confusion, vanity, anger ALL IRRELEVANT! Due to all terms and their demagogic explanations I suppose the author is sick or psychically ill. The third hypotetical reason is that author confuses terms and his feelings combined with self-deluding explanations of things. END OF LINE
72 Michalides // Jan 30, 2010 at 11:50
Nemôžem odolať nechať malú poznámočku ku príliš zaujímavým témam.
Slovník= Zaujímavý, aj keď maličko jednostranný.
Kapitalizmus vs. Socializmus.
Dnes nie je ani jedno. Ide o čistú vládu oligarchie, t.j. nepočetného uskupenia bohatých jedincov/záujmových skupín, ktoré manipuláciou volieb pomocou mediálnej propagandy dosadzujú svojich predstaviteľov do verejných funkcií, ktorí im zase následne po voľbách “splatia” investíciu potrebnú na zvolenie vo forme daňových úľav, zvýhodňujúcej legislatívy, či jednoznačného tunelovania štátneho rozpočtu.
Oligarchický režim je silne degeneratívny, nech je akokoľvek maskovaný, pretože len degeneráciou spoločnosti je možné predĺženie jeho vlády. Preto automaticky likviduje strednú vrstvu, ktorá by mu mohla byť opozíciou a snaží sa získať si nemajetných “chlebom a hrami”.
O čom je superstar a celé nepodarené nastavenie systému sociálnych dávok???
Odporúčam si naštudovať kolotoč politických systémov zachytený v diele Niccola Macchiavelliho, florentského mysliteľa, ktorý sa nebál napísať pravdu ako ju videl. /Aj si to slušne odskákal, ale to je už iný príbeh.
Paralely sú naozaj zaujímavé.
Leave a Comment