Napsal: Radek Malý
Když se mi něco protiví, tak to nemám rád. Když se mi něco hodně protiví, tak to začnu potírat. Stejně tak přemýšlejí „čeští” sionisté. Obětí se stal jejich oblíbený terč, webový portál Zvědavec, a stejnojmenné občanské sdružení, zvláště tedy jeho předseda pan Vladimír Stwora. Inu Zvědavci občas na svůj web píší články, které poodkrývají, co se ve skutečnosti na světě děje. Tedy spíš, co se děje v zákulisí světa. Třeba jak určité skupiny, které mají společného jmenovatele, svou víru a touhu po penězích, kují pikle.
Co je tedy vlastně zločinem Zvědavce? Odmítavý postoj ke Státu Izraeli. Tento stát, který vznikl v roce 1948 a přežil jen díky pomoci evropských států, má velmi velké problémy s dodržováním lidských práv Palestinců, kteří byli ze svého území odsunuti jako do koncentráku. KONCENTRÁKU. Bohužel, Židé (přesněji sionisté, ne všichni Židé jimi jsou) mají monopol jak na pravdu, tak i na utrpení. A tak zatímco jsou nám neustále připomínány oběti holocaustu, o Palestincích je říkáno, že jsou teroristé. Oběti izraelského teroru nejsou připomínány vůbec (můžu v tomto odkázat na web Prefer-Statement.info, je tam pár hezkých prezentací, které dokumentují izraelská zvěrstva).
Paleta obvinění je pěkně pestrá. Trestní oznámení podal pán z okruhu Ligy proti antisemitismu (takový zvláštní spolek). Podněcování k rasové, náboženské a třídní zášti, hanobení rasy, národa a přesvědčení, podpora a propagace hnutí, směřujícího k potlačení práv a svobod občanů a také schvalování trestného činu.
Čtu web Zvědavec už nějakou dobu. Některé články jsou kvalitní více, některé méně. Vyšlo tam i pár zajímavých textů od Israela Shamira, což je Žid. Jelikož je protižidovství označováno za antisemitismus, tak se nabízí otázka, zda by se Liga proti antisemitismu neměla přejmenovat spíš na Ligu proti antisionismu. Nebo rovnou na Ligu proti pravdě. Ono se totiž říká, že kdo lže, ten i krade. Aby se to o lize nezačalo také tvrdit, protože zjevně lže už svým názvem.
Podívejme se tedy na jednotlivé trestné činy. Možná mi nějaký „uvědomělý” čtenář poradí, v jakém článku byly spáchány. Hanobení rasy, národa a přesvědčení. Nespletl si náhodou pan „ligista” weby? Neměl na mysli nějaký web přátel Izraele? Podněcování k rasové, národnostní a třídní zášti. Kde? Je snad trochu hlasitější vyřčení pravdy trestný čin? Podpora a propagace hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod občanů. Nikdy jsem na Zvědavci nečetl článek, který by podporoval Izrael. Ten totiž na tomto hnutí, které potlačuje práva a svobody (někdy bere i život), stojí a padá.
Schvalování trestného činu. Kde? Naopak, trestnou činnost a válečné zločiny „USraele” vedeného panem Bushem Zvědavec odsuzuje. Rovněž se staví proti porušování práv a svobod, proti demokracie ve stylu „Velký Bratr tě sleduje” atd. atd. Prostě překáží v budování Nového světového řádu.
Je ovšem jasné jedno: sionisté a jejich pomahači, kteří ničí svobodu, ač se jí ohánějí, si nejsou už moc jistí, jsou nervózní. Je totiž už více než jasné, že jednak většina Evropanů nevěří jejich bájím a pověstem o „boji proti teroru”, a je také evidentní, že ten podvod, který dnes existuje na mapě Blízkého východu a který je držen při životě americkými penězi, nebude moct být udržován při životě do nekonečna. Čísla jsou neúprosná, miliardy a miliardy dolarů. Ty Strýček Sam nemůže dávat věčně. Kůň prostě dodělává a kope.
Nervozita sionismu je vidět i v prohlášeních Izraele, že i přestože podle amerických tajných služeb Írán jaderné zbraně nevyvíjí, tak to Stát Izrael nepovažuje za důvěry hodné informace. Zde je vidět, kdo neustále touží po válce. Válka je pěkná věc, hlavně když za námi stojí naše americká kolonie, že, pánové z Ligy?



71 responses so far ↓
1 LJM // Jan 10, 2008 at 11:25
Fuj, no to je teda zahanbující článek! Zejtra “někdo” podá trestní oznámení na Altermedii.
Jsem slyšel v rádiu, jak plzeňští katolíci zbrojí na protidemonstraci, aby podpořili Židy. Ti Židi jsou stejně komedianti, protože kdyby žádní neonacisti neexistovali, tak oni si je vymyslí.
2 Jana // Jan 10, 2008 at 12:57
Promiňte, ale redakce by měla dbát na úroveň článků. Obsahově nic proti, ale ta forma vyjadřování je fakt na úrovni základní školy.
3 Koala // Jan 10, 2008 at 13:50
Alespoň někdo zde na Altermedii napsal že každý Žid není sionista(ovšem asi jen proto, že na Zvědavce, kterého tento článek mimo jiné obhajuje, jeden Žid píše), ale většina lidí zde je nenávidí už tak nějak z principu.
4 Jakub // Jan 10, 2008 at 13:56
Koala: Na Zvědavci vychází překlady více židovských autorů. Jen teď z paměti mě napadají ještě Robert Fisk, Norman Finkelstein a Noam Chomsky, ale určitě jich bude více.
5 JohnyPavic // Jan 10, 2008 at 14:14
Jana: Mně osobně je článek napsaný touto formou sympatičtější než sáhodlouhé rozbory pana Richtera
6 Nahuatl // Jan 10, 2008 at 14:36
A kdo je teda ten špatný žid/Žid? Žid s velkým Ž jako příslušník určité etnické skupiny, nebo žid s malým ž, jako člověk určitého vyznání? A co lidé, kteří mají židovské předky, ale nevyznává židovskou víru?
7 Nordic Visitor // Jan 10, 2008 at 15:01
Stale se doprosuji toho,aby mne byl vysvetlen pojem NEONACISTA,neb nevim ze by u nas nejaci byli.U mne samozrejmne zadne NEO neexistuje.Pokud myslite pochody mladeze,ktera urcite nestudovala detajlne program NSDAP a jeji pohled na dejiny je pouze zmateny a pod praporem spruhy vlastne ani nechapou podstatu veci.Mnely by se tedy zucastnit nejakeho skoleni,kde by jim bylo vse vysvetleno a pak by se mneli oni rozhodnout zda se stouto ideologiji totalne stotoznuji a jsou schopni za ni polozit i zivot.
8 Jan Horsen // Jan 10, 2008 at 17:22
To autor:
Objektivní zpráva. Jen poznámku k předposlednímu odstavci. Financování všeho
možného zatím nedělá USA potíže. Dotisknout
si pár miliard dolarů je krátkodobá záležitost,
ale jen do té doby, dokud je světoví obchodníci
budou brát. Ti chytřejší je už teď zpětně investují v USA do nemovitostí, pozemků a pod.
Více viz: Altermedia/Úvahy a komentáře/Ze zahraničí/Hroucení impéria/. Obávám se jen, že
nevyhnutelnému krachu bude zabráněno ve
světě obvyklým způsobem, t.j. “Máš-li doma
problémy, vyvolej válku!”
9 franta // Jan 10, 2008 at 20:47
Nepřipadáš si trochu paranoidně, autore tohoto článku?? Všechny cesty podle tebe vedou do synagogy..jako kdyby Izrael neměl nic lepšího na práci než vládnout světu nebo budovat novej řád nebo co to vymejšlíš za ptákoviny..
10 leaderlessressisstance // Jan 10, 2008 at 23:53
to franta: staci se kouknout do dejin…naprostou vetsinu poslednich valek vyvovali USrael…a neni zadnym tajemstvim ze temer vsichni izraelite jsou v armade…zeny, muzi, dospivajici, psy, jenom kocky ne…a to ti potvrdi kazdy zid co tam bydli…a jeste se tim bude chlubit;]kdyby s nema nebyli zadne problemi, nedelali bordel ve svete, nesrali se vsude, nechteli by mit vsechno, tak nepotrebujou byt vojenskym statem…
a jestli je par zidu nesionistu???jestli ano, tak maximalne jeden…
hail to order
11 leaderlessressisstance // Jan 10, 2008 at 23:54
to Nordic visitor: neonacismus???neznam…neexistuje;]to si vymysleli zidi aby si meli zase na co stezovat….rofl
12 Jakub // Jan 11, 2008 at 2:45
leaderlessressisstance, Nordic visitor: a nebude to treba nekdo na styl pana Kebzy, nekdo, kdo se rad nechava fotit u vlajky s hakovym krizem a obdivuje toho mrnavyho rakusaka?
13 leaderlessressisstance // Jan 11, 2008 at 3:39
to Jakub: ten mrnavy rakusak dokazal mnohem vic nez ty a jestli se nekdo foti s tou fajny vlajkou, tak neni neonacista,ale fanousek historie pristizen pri cinu;] lol
14 Pepicek // Jan 11, 2008 at 3:47
ja vam vsem neco povim . federalni reservni fond ( jako u nas narodni banka ) patri soukrome zidovske organizaci v usa od roku 1900 a neco . prestoze kongres ( nyni uz ovladany sionisty a sympatizanty israele ) muze podle ustavy tisknout svoje penize pro potrbu statu , tak jde a radeji si je pujci na vysoky urok u zidovskeho reservniho fondu . co na tom vsem prdel , je , ze usa-kongres jde a pujci si prachy u zidu-federalniho reservniho fondu na urok , a pak cast tech penez obratem posle zidum do israele . a co zbyde americanum ? UROKY A DLUHY !!! nevim co je na tom pravdy , ale nekde sem slysel ci cet , ze dan z prijmu obcanu usa ani nepokryje uroky na dluhy pujcene statem od zidu z federalniho fondu . cim vice poznavam “demokracii” , komunismus sem uz poznal , tak tim vice souhlasim s rezimem z jiste doby . ano je to ten rezim proti kteremu se demokrati a komunisti spojili , a vubec ani jednomu ci druhemu nevadilo ze maji uplne rozlisnou politiku . a po porazce onoho systemu se malem pustili do sebe . to jen dava najevo ze oba systemy jsou humus a muzou fungovat jen na papiru a ne v realite . v obou systemech vladli a vladnou zidi . oba systemy nici bilou rasu , kulturu , krestanstvi a rodine hodnoty . demokraci je ale v necem daleko nebezpecnejsi nez komunismus . propaguje homosexualitu , drogy , prostituci , multikulturu a jine svinstvo . a nakonec , obdivuji rakouskeho malire , a malovat umel , jeho obrazy sem totiz videl . 1000x lepsi nez to ohavne moderni umeni podporovano demokracii .
15 Nordic Visitor // Jan 11, 2008 at 4:25
Hm,aby jste lepe porozumneli me uvaze,jako take by se mohlo rikat ze se ted bude chodit k neolekarum, neoreznikum,neouradum atd.Ja jsem zatvrzely stary gardista ,Mussolinijovskeho typu,a nejsem neo,neb nechapu vyznam tohoto.Pro mne neo proste neni.Pro mne je jen korporativni usporadani statu ,ze silnym vudcem,tak to bylo ,je a bude.
16 Nahuatl // Jan 11, 2008 at 4:40
Včera mi chcípla rybička. Hned jsem věděl, že za to můžou ti vychytralí Židi…
17 Nahuatl // Jan 11, 2008 at 4:40
Včera mi chcípla rybička. Hned jsem věděl, že za to můžou ti vychytralí Židi…
18 nice // Jan 11, 2008 at 5:08
LJM : ten tvuj zaver je dost uboha parafraze Nietscheho (pokud teda vis co myslim)
19 bad // Jan 11, 2008 at 5:11
Část lidí by se už konečně měla probudit a používat svou hlavu,ne jen souhlasit s médii které ovládají Šestimilionoví,Železní a podobní!!!!Vždyť je to do nebevolající! Stačí jen se zamyslet a hledat PRAVDU! V době internetu to už přece není problém!!!!
20 nice // Jan 11, 2008 at 5:12
leaderlessressisstance : ten mrnavy rakusak dokazal mnohem vic nez ty
Jasne hlavne se mu povedlo rozpoutat valku a pomoct rusku obsadit pul evropy…pan VYVOLENY…
21 kubiii // Jan 11, 2008 at 5:25
Souhlas pepicku na youtube jsem malem plakal kdyz jsem videl power of reich…
22 Nahuatl // Jan 11, 2008 at 5:41
Nordic Visitor: Jenom slaboši potřebují mít nad sebou “silného vůdce”. Normálním lidem stačí vlastní rozum, aby věděli, co dělat…
23 leaderlessressisstance // Jan 11, 2008 at 6:26
to all:lide potrebuji silneho vudce vyvoleneho bohy, ktery by je vedl k lepsim zitrkum a tisiscilete risi, protoze svobodni lide jsou stado tupich ovci, ktere se zenu tam, kde jim slibuji potravu a je jim jedno ze jim ju slibuje vlk…takze asi tak:]
24 leaderlessressisstance // Jan 11, 2008 at 6:29
to nice: kdyby rusko a ostatni staty nepodporili zednari svimi financemi a propagandou, tak by rusko padlo, spojenci take, a nase firma by mela vice nez 6 000 000 spokojenych zakazniku:] protoze to co meli rusaci a spojenci za vyzbroj,nesahalo vymozenostem Osy ani po paty…
25 leaderlessressisstance // Jan 11, 2008 at 6:30
to Nahuatl: si pis…urcite jsi ji krmil potravou vyrabenou v USraeli:] ps: ty jsi trdlo…nechapes ze nikdo tady nevidi za vsem zidy.
26 leaderlessressisstance // Jan 11, 2008 at 6:31
to admin:doufam ze vyrazem Trdlo nikoho neurazim tudiz doufam ze muj prispevek s timto slovem nebude vymazan;]
27 Al Jouda // Jan 11, 2008 at 6:36
Zeptejte se Palestince, který pracujev Izraeli, jestli nenávidí Židy.
28 leaderlessressisstance // Jan 11, 2008 at 6:41
to al jouda: otazka je to irelavantni, protoze palestinci jsou tez semite, a k tomu kdyz maka v izraeli…:] lol
29 Nahuatl // Jan 11, 2008 at 6:43
leaderlessressisstance: Ty znáš nějakého zednáře? Mimochodem, kde jsi vyrůstal, že se tě český pravopis dotknul jen tak náhodou? Někde v Thule, ne? lol
30 leaderlessressisstance // Jan 11, 2008 at 6:48
to big kamaraden Nahutal: ja ja.. .v Thule:]
31 leaderlessressisstance // Jan 11, 2008 at 6:49
8hodin dene mluvim v praci anglicky a cestinu uz nakou dobu provozuji minimalne, takze sorry vsem hnidopichum za chyby:]rofl
32 Nahuatl // Jan 11, 2008 at 6:49
leaderlessressisstance: Apropó, ta rybička praskla smíchy, když jsem četl nahlas Myšlenky Davida Laneho…
33 leaderlessressisstance // Jan 11, 2008 at 6:56
no jo…ja vim ze umite jen arabstinu a hebrejstinu, proto ste ji to cetl spatne a ona chudinka praskla smichy z toho jak neumite cestinu:]
34 fasces // Jan 11, 2008 at 7:53
to leaderlessressisstance: Nahuatl to asi četl zprava doleva
35 Jan Maloušek // Jan 11, 2008 at 8:17
leaderlessressisstance:
Takže prostě po téhle stránce tu poslední válku vyhráli ti lepší, protože zkrátka vyhrát museli 
1./ ale k úspěšnému vedení války není potřeba jen výzbroj, ale vedle řady dalších faktorů (morálka, cíl války, motivace, odhodlání, síla, odolné hospodářství, odhodlání obyvatelstva, výcvik vojáků, taktická, logistická a strategická úroveň, dosažitelný válečný plán…) i peníze a propaganda
2./ jak se pozná bohem vyvolený vůdce? poslední známý poznán nebyl a skončil na kříži; ale to je jen bonmot - klíčová otázka zní: podle Vás byl pan Adolf Bohem vyvolený?
Ze souvislostí to chápu tak, že si myslíte, že ano. Na to mohu jen rouhačsky odpovědět, že v tom případě je Bůh nesmírně slabý, když nám seslal takového joudu, který namísto toho, aby něco málo získal projel úplně všechno, a to zdaleka nejen pro Německo, ale bohužel pro většinu Evropy, neboť od té doby jsou všechny národní a konservativní hodnoty na ústupu a v hluboké defensivě.
36 Anonymous // Jan 11, 2008 at 10:39
to Jean Malousek:
Jean, tak za 1.válku nevyhráli protože jich bylo minimum, neměli žádnou podporu, a Hitler byl loutka silnějších která moc neposlouchala a stratégem nebyla:)
za 2:neřekl jsem kterým bohem, a vyvolený byl a tvrdili to o něm i lidé s Thule, akorát mu nebylo dáno aby tu byl věčně. Jeho úkolem bylo jen ukázat tu správnou cestu těm, kteří přijdou po něm a otevřít lidem oči. a tento úkol se mu povedl, protože hlavně díky němu víme že jsou židé velice nebezpečným a zákeřným národem!!!
Slava Perunovy
37 leaderlessressisstance // Jan 11, 2008 at 10:39
sorry že sem se nepodepsal:)
38 Jan Maloušek // Jan 11, 2008 at 11:05
leaderlessressisstance:
)
(Nejsem sic Jean, ale to nevadí, ono to snad franciouzsky znamená to samé jako moje jméno
Ad 1 - pak tedy nechápu, proč vůbec nějakou válku začínali; začít předem prohranou válku si může dovolit zahájit (navíc pouze z morálních ohledů) jen napadený. Ale jestli se tu dozvím, že Německo bylo napadeno, tak slibuji, že už se na AM nikdy nepodívám
39 Karel Č. // Jan 11, 2008 at 12:02
nice : vážně veříš tomu že Rusku někdo pomohl a nebýt války tak by nic neobsadily???????
40 Nordic Visitor // Jan 11, 2008 at 12:06
Cha,Karel,vzdyt v Nemecku zacala probihat priprava na Bolsevicky prevrat,proti komu asi bojovali oddili SA???Pokud vim cela Evropa mnela byt totalne z bolsevizovana.Dekuji Boze a tobe Adolfe ze se tak nestalo.
41 rebel // Jan 11, 2008 at 12:35
Al Jouda: a kde majú podľa teba pracovať keď sami sú radi že si uchránia aspoň svoje domy. Ako si teda možu zakladať svoje podniky?
42 leaderlessressisstance // Jan 11, 2008 at 19:54
to Jan:oni verili ze ve svete je vice lidi kteri otevrou oci a pripoji se do Svate valky…
43 vladuna // Jan 13, 2008 at 2:50
Mam za to, ze nekteri diskutujici nepochopili jadro problemu.
Zvedavec publikuje informace, ktere bezny mainstream prechazi mlcenim nebo popira, znevazuje, zesmesnuje. Neni tedy ucelem Zvedavce informovat v cele siri, ale poskytovat informace, ktere bezne “nejsou k dostani”. Kumulace techto informaci potom muze u nekoho vzbuzovat pocit, ze se jedna o extremni ci extremisticky web.
Pokud existuji weby jako je Zvedavec, je sance dopatrat se pravdy nebo alespon si uvedomit, ze ne vsechny veci jsou tak, jak se zdaji byti.
Utok na pana Stworu je utokem na svobodu mysleni, svobodu informaci, svobodu slova.
Nebo snad svoboda slova plati jen pro nektere?
44 zvedavej // Jan 13, 2008 at 6:02
hlavně nespojovat obsah webu a obsah diskusi kam nackove a ruzni rasisticti provokatersti idiote naopak chodi. Za diskusni fora by mohli byt kritizovany i hlavni deniky.
45 zvedavej // Jan 13, 2008 at 6:04
rasisticke prispevky v diskusich skutecne byly, ale nad tim autor webu nic moc nezmuze. ale k antisemitismu no comment.
46 Krtech // Jan 13, 2008 at 11:46
Demokratura jede na plne obratky a nic co by ji mohlo ohrozovat nebude tolerovano kdo tomu nerozumi ten zjisti ze pro nej neexistuje zivotni prostor a bude vytesnen. Pokud tomu neverite staci si pustit tu kouzelnou bedynku ona vas presvedci behem par minut.
“Mir a laska, necht prochazi vsemi bytostmi”.-)
47 Tom // Jan 13, 2008 at 17:26
Situace v CR se ma tak,ze je tu odpor.org, ktery si muze dovolit zverejnit ,co chce, pac je registrovan v jine zemi. A pak je tu spousta serveru, ktere jsou svym nazorem o neco umirnenejsi, jenze uz pusobi v CR. Ti ale holt musi pocitat se stihanim. Nevim, jak moc zaslouzene je to v pripade Zvedavce, ale tezko to mohu posoudit, pisalkove na NO se take vzdycky tvari jako svata nevinatka, kteri nemaji s neonacismem nic spolecneho{a nasleduje nejaky clanek oslavujici nekoho z treti rise, nejlepe samotneho A.H.}.
Zrovna ted: holocaust nebyl, opira se o nekolik malo zmanipulovanych svedku. No, ja mohu s urcitosti rict, ze jich byli minimalne tisice.
A ze si to vsichni vymysleli? Nebudte k smichu.
Zadnej narod, ani zide, nedrzi uplne pri sobe.
Vzdycky by se nasel nekdo, kdo by to vyslepicil.
Ja teda rozhodne verim tem tisicum , casto vzdelanych odborniku, kteri ac si prosli peklem, tak neskuhrali, ale vzdelali se a vedli slusny a smysluplny zivot {nektere z nich pak jeste krouhli komancove}. Nekdo ale holt radsi veri
vedcum a odbornikum z NO :-]]]
48 Al Jouda // Jan 14, 2008 at 3:11
To rebel :Kdyby si za ty prachy, které dostávají od EU založili nějaké živnosti namísto nákupu zbraní a výbušnin, tak by mohli něco dokázat. Prostoru mají dost. Co například dělají v pásmu GAZY, kterou Izrael opustil ?
49 leaderlessressisstance // Jan 14, 2008 at 12:40
no jo…lidi jsou stádo slepých a hloupých ovcí…takže dokud nepřijde nový vůdce, tak nás ZOG bude ničit…
50 Nordic Visitor // Jan 14, 2008 at 13:03
leaderlessressisstance:Volal jsi mne?
51 Tom // Jan 14, 2008 at 15:51
Reakce na Toma: Jasne,jasne jsem tupa ovce, jako kazdy jiny, ja uz si na to docela zvyknul, rano se napasu a je mi fajn:-]]]
Jedno mi ale, pane neznamej, reknete, kde je Vase hranice? Cemu vsemu jeste dokazete uverit, ackoliv to napise nekdo, o kom vubec netusite, jestli to neni nejakej Franta ze Lhoty, co si precetl jednu knihu tvrdici, ze holocaust nebyl. Zatimco vsichni vzdelani historikove sezerou zidum kazdou hloupost, NVI zkratka vi vsechno.
Treba ta nedavna prednaska na NO o Einsteinovi, tomu taky verite? Einstein pry byl vlastne ubohy zidak, ktery sotva zvladl stredoskolskou fyziku.
Jestli ano, tak v tom pripade je Hitlerovi pres 100let, stale zije na planete Xerces, kam ho odvezli mimozemstane jako pana Vyvoleneho, ktery se jednou vrati.
52 leaderlessressisstance // Jan 14, 2008 at 22:32
to Nordic: nein…bo si musite pockat na me:]rofl
53 Runner // Jan 15, 2008 at 3:13
Tome, zkuste si opravdu občas něco přečíst. Ale nemyslím tím středoškolskou učebnici dějepisu. Četl jste tu Rudolfovu zprávu? A četl jste vůbec něco o holocaustu tzv. “z druhé strany”? Už staří Římané měli zásadu “ať jsou slyšeny obě strany”. A četl jste někdy něco z tzv. antisemitské literatury, např. Mezinárodního Žida od Henryho Forda, Pro strach židovský od Jana Nerudy, Šulchan Aruch ve světle pravdy od Eckerta atd.? Já Vám netvrdím, že s tím musíte souhlasit a musíte uvěřit informacím, které tam jsou podány, ale minimálně byste si to měl prostudovat, pokud to chcete odsoudit. Tak jako komunisté studovali bibli a kněží studovali Kapitál, tak i Vy byste měl znát to, co pokládáte za “nepřátelskou ideologii”. Pro lepší stravitelnost můžete začít knihami židovských autorů, kteří odsuzují jednání svých soukmenovců, například knihou Normana Finkelsteina Průmysl holocaustu.
54 Tom // Jan 15, 2008 at 5:10
Uricte mate pravdu v tom, ze bych si to mel precist a prectu. Nicmene zpravy, ktere se tu zverejnuji, jsou tak absurdni, ze me od cteni odrazuji. Antisemitska strana, chcete rict, ze vsichni historici, co tvrdi, ze holocaust byl, jsou zmanipulovai? I ti, co nejsou zide? I ti, co narozdil od me i od Vas, na tema holocaust opravdu delali nejaky vyzkum. Proc by to delali, kdyz nejsou zide? Nebo jsou vsichni tak blby, ze se nechali oblbnout? Tomu zkratka neverim. Stejne tak jako budu verit nasi duverne zname, ktera byla zidovka a cela rodina ji zahynula v koncentraku. Tato zena umela 8 jazyku a cely zivot tvrde pracovala, tato zena byla dobry clovek, pochybuji, ze me jakakoliv zprava prinuti k tomu, abych si myslel, ze byla na neci strane. Ja ji verim.
Zajimalo by me jake mate dukazy vy? Napriklad existuji dokumenty, ktere dokazuji dodavky plynu do Osvetimi?
Co tam s tim Cyklonem teda delali? Vypousteli ho jen tak do vzduchu?
P.s: Kafka je polobuh, je to jeden z nejlepsich spisovatelu, kteri kdy zili{Cetl jsem vsechny jeho knihy}. Ostatnich, krome Klause, si take vazim. Vite, zide si nepotrebuji vymyslet myty o svych velikanech, oni velikany maji. Je to neskutecne pracovity a vzdelany narod. {Ja netvrdim, ze svaty a netvrdim, ze se mi libi napr. politika Izraele}. Divil byste se kolik veci v soucasne chvili pouzivate a vymysleli je zide. Doporucuji si to nastudovat, ale vy byste asi stejne neveril, ze? Kdyz je zid dobry vedec, tak to musi zakonite ukrast od nekoho jineho. Ja ale, ac nejsem zid, znam ve svem okoli nekolik zidu, kteri svou vzdelanosti a inteligenci davaji vsem okolo na prdel. Proto si nemyslim, ze by si museli sve vzdelance vymyslet.
No nic, prectu si tu zpravu i kdyz pochybuji, ze to neco zmeni.
55 Intro // Jan 15, 2008 at 5:33
Tom: Spousta Židů nepochybně za války trpěla. A popírání holocaustu je zhovadilost. Co je ovšem zhovadilost nemenší, je a priorní odmítání diskuse na toto téma a kriminalizace oponentů.
S židovskými velikány máte nepochybně pravdu. Stejně tak mají ovšem pravdu lidé, kteří říkají, že převážnou většinu celosvětového kapitálu drží v rukou poměrně omezený okruh finančních skupin, za kterými pochopitelně stojí prakticky stejní lidé. Neodvažuji se uvádět procenta, vyjadřující “četnost židovstva”, ovšem nepochybně je větší, než poměrné zastoupení v celkové populaci.
I to je ovšem svým způsobem pochopitelné. Prapůvod osobně vidím v době, kdy byly možnosti Židů omezeny a byla jim jako jediným vyhrazena lichva, a to přímo papežem, který ji pro křesťany shledával nemorální. Řekněme, že tímto jsou tedy Židé v předstihu. Jen dnes tomu říkáme spíše bankovnictví…:-)
56 Runner // Jan 15, 2008 at 17:29
To Tom: Ve svém posledním příspěvku jste mně jen utvrdil v názoru, který jsem si o Vás udělal. Neodsuzuji Vás, protože kdysi jsem měl stejné názory jako dnes Vy. To že Vaše známá byla inteligentní žena a rodina jí pomřela v koncentráku dokazuje jen to, že za války prostě umírali lidé. Můj prastrýc byl první obětí války ve vesnici kde žil, Němci ho srazili náklaďákem z kola hned první den okupace. Dokazuje to něco? Dokazuje to jen, že řidič toho auta zabil mého příbuzného, nedokazuje to ale nic o tom, že by řidiči Wehrmachtu měli příkaz likvidovat pošťáky na kolech.
Cyklon B byl určen k odvšivování oděvů, protože vši byly zdrojem nákazy tyfem. Z této nákazy pocházely ty hromady vyhublých mrtvol jež znáte z televizních záběrů z KT.
Kafka byl zakomplexovaný nýmand který trpěl neshody s otcem a nikdy si nanašel přítelkyni, protože se styděl za svůj miniaturní penis. Já si vždycky myslel že největším spisovatelem byl Homér. Ale asi je to jen můj názor.
57 Nordic Visitor // Jan 16, 2008 at 4:02
Runnere,Kafka byl predevsim tezce dusevne chory.Podle mineni trpel maniodepresivni psychozou,a nechapu proc je do dnes oslavovan.No Lenin byl tezky psychopat a syfilitik a taky ho dnesni mladeznici zerou.
58 Prosím // Jan 16, 2008 at 8:49
Smazáno pro mimořádnou hloupost a vulgaritu. Admin
59 Horst // Jan 16, 2008 at 9:47
Člověk je tvor společenský a krvežíznivý. Vždy se “objeví” něco, odkud vane nebezpečí. Neexistuje svět bez válek a bez nepřátel. Ovšem! Je to s podivem, když se všichni rodíme jako nevinná, omyvatelná a téměř nerozbitná holátka… Nic naplat, mláďata pozdějších psů zabijáků jsou také původně roztomilá štěňátka.
Člověk si hledá nepřátele, i když není bezprostředně ohrožen.
Co se týče článku, resp. žaloby na Zvědavce. Pár článků jsem tam četl a asi jsem zrovna narazil na ty slabší. Nicméně nic proti svobodě slova! Na druhou stranu je přeci právem každého, kdo se cítí být poškozen, podat žalobu! Nevidím na tom zhola nic špatného.
Nikde v ulicích nevidíme rabující, ničící, ozbrojené Židy, kteří kvůli nesouhlasu s něčími názory demolují cizí majetek, protože se jim něco nelíbí. Proto jako větší nebezpečí považuji muslimský terorizmus a fanatizmus. Viz. karikatury jejich proroka - tam se ukázalo, že se opravdu dokáží, celosvětově, násilně spojit proti “těm druhým”.
60 Horst // Jan 17, 2008 at 4:47
Julius : Zajímají mě ti “všichni skuteční znalci Kafky”… kteří to jsou? Rád bych si od nich něco přečetl.
Např. Zámek jsem četl několikrát a nepřipadá mi, že by měl nějaký degenerativní vliv, (i když kniha je nedopsaná a “závěr” je, řekněme, mírně otevřený) … naopak, je to velmi fantazii-podporující a složitá kniha, která dokáže dobře zaměstnat zlenivělý mozek. Doporučuji!
61 Intro // Jan 17, 2008 at 5:01
Kafka je bezpochyby jeden z nejlepších literátů historie. Pokud si budem lhát do kapsy a vymýšlet si nesmysly jen proto, že ten či onen je Žid, pak to můžeme rovnou zabalit. Myšlenka založená na lži je mrtvá předem…
62 Nordic Visitor // Jan 17, 2008 at 6:33
Intro mne je jedno jestli byl zid nebo cernoch nedo zlutak.Cetl jsem i pismo svate a i to bylo zajimavejsi,taktez i Zidovske nabozenstvi,hledal jsem tehdy doklad pocatku,misto toho jsem nalezl jen prazdnou slupku a Zidovinu.I Bible svata je lepsi.
63 Nordic Visitor // Jan 17, 2008 at 6:36
Smazáno pro hloupost a urážení diskutujícího. Admin
64 Intro // Jan 17, 2008 at 6:51
Nordic: to, že jste vy něčemu neporozuměl, nijak nevypovídá o kvalitě díla…;-)
65 Nordic Visitor // Jan 17, 2008 at 16:14
Intro,kazdemu se libi neco jineho,nechci schazovat obsah,to ne,jenom mne to nic moc nerika,kazdy clovek je proste unikat.Mne se libi Kurt Vonegut,Egon Hostovsky,Bratri Strugacti a tak dal, a nikomu nerikam ze jejich dila jsou maximem v literature.Proste kazdeho zaujme co mu je k srdci nejbilzsi.Mate pravdu ze to nevypovida o kvalite dila,kromne klasiku,ovsem.
66 Grundtvig // Jan 19, 2008 at 12:08
Je zajímavé porovnávat názory zastánců radikální pravice u nás a v Dánsku. Je to smutné, ale je u nás patrný německý vliv - taková kontradikce - radikální pravice proti své vlasti. Dáni se více starají o problém hospodářských dopadů dánské azylové politiky, díky tomu jsou i volitelní a Det Danske Folkeparti jsou druhou nejsilnější vládní stranou.
Diskuze a la za vším hledej žida vedou v našich podmínkách k absurdním závěrům - doporučuji bydlet alespoň týden s těmi vašimi ubohými palestinci, iránci a podobně.
Takže přátelé gratuluji - po 15 letech stále na hraně zákona, žádná politická reprezentace a stále stejné řeči: čeští vlastenci pro Německo a pro Araby§ ROFL
67 Intro // Jan 19, 2008 at 12:16
Grundtvig: Myslím, že směšujete několik skupin pod jeden děštník. Já zde například vidím nacionalisty, kteří mají k Němcům postoj dosti rezervovaný. Ne nenávistný, rezervovaný… A podobně je to i s diskusemi “za vším hledej žida”. Je dobré se více rozhlížet kolem sebe a nezjednodušovat, jakkoliv je to pohodlné.
68 RM // Jan 19, 2008 at 13:42
Gruntvig: Proti naší české vlasti jsou naopak hlavně Židé, viz bláboly Židů, ať už rabbi Sidona nebo moderátora Krause o tom, jací jsou Češi netolerantní primitivové. Nebo “umělecké výtvory různých židovských pavýtvarníků, třeba “socha” dvou lidí, kteří močí na Českou republiku (na tomto serveru to bylo také rozebíráno).
Samozřejmě, mezinárodní sionisté vhodně využívají toho, co vytvořili jejich chráněnci v evropských levicových stranách (nebo lidskoprávních organizacích, ty jsou plné Židů) - masové imigrace. Nejdřív nataháme do Evropy muslimy, a pak na ně začneme nadávat a hloupí gójové budou stát na naší straně (třeba oni dánští “nacionalisté”) nebo si nás nebudou všímat (třeba toho, jak americká armáda pod taktovkou Izraele zabíjí v Iráku civilisty, nebo jak Velký bratr plíživě omezuje osobní svobody jednotlivce.)
Možná vám mé názory přijdou jako paranoidní, nebo nebezpečné - mně ovšem přijde, když zapřemýším, jak bude v budoucnu, mnohem nebezpečnější současný svět, v němž si USrael dělá, co se mu zamane. Já nechci žít v nějakém “orwellovském” světě, kde nebudu moct ani hlasitěji zakašlat, až někdo přijde na to, že kašlání je vlastně projev antisemitismu a popírání holocaustu.
Čím dřív tento plesnivý Systém skončí, tím líp pro všechny.
A vlastně nechápu, kde jste vzal to, že se inspirujeme Německem. Já nemám potřebu se opičit po někom.
69 Nordic Visitor // Jan 19, 2008 at 15:44
Hm,tedy ja uz jsem nekolikrat z duraznil ze bych byl rad kdyby se Cesti nacionaliste radili pod orlici,ze znakem svazku prutu a vetknutou liktorskou sekerou,nez pod praporem se svastikou.NOF tu byla drive,nez sem v podstate v krocila noha Risskeho protektora a zavedla tu jejich poradek.To se tyka i ostatnich organizaci.Nemci s Adolfem to pojali spatne,a to vcetne neospravlditelnych zlocinu proti lidskosti.Pochybuji o tom ,ze by moji Cesti fasisticti soukmenovci byli schopni palit deti a zeny za ziva v horicich jamach,takove lidi neznam a nikdy bych se snima nebavil.Cesti Arijci branili Ceske zajmy,Nemecke bohuzel az po zrizeni protektoratu a sprikazu,sice v pratelskem svazku,ale nebylo mozno samostatne rozhodovat a to byl zacatek konce.Nemecko nam takto uskodilo,a myslim ze dnes by to bylo stejne.Mam sice Nemce celkem rad ,ale pro ne je a zustane vzdy jejich Fatherland na prvnim miste,a Cesi je az tak moc nezajimaji.Nemluve o urcitem malem landu,kde by nas rovnou kopli nekam.
70 Nordic Visitor // Jan 19, 2008 at 15:50
Pokud ovsem by slo o bojove akce,tak bych okamzite pusobil v Deutsche kampfgruppe, jednotkach,protoze jsou disciplinovanejsi a maji smysl pro povinost a vecne si nestezuji a nekoukaji jak se ulejt a nejlepe rovnou zmizet.Zil jsem v Bavorsku dva roky a dost jsem se zajimal jaci jsou,samozrejmne Bayern neni jedinny stat v Nemecku.Mozna je to tradici a kulturou.
71 Pepicek // Jan 21, 2008 at 4:55
za kazdou spinavou lichvou je zid . co je zidovske , je spatne . konec diskuze . neni cas na moc premysleni , je cas jednat . a az vyhrajem , napiseme historii my . bylo to jiz receno , ze vitez pise historii . a zidi rvou holokaust . to mi prpomina jedno porekadlo : zlodej krici , “chytte zlodeje” . prej zemrelo 6 milionu . prej !!! ale i kdyby , tak dnes sou to nejvetsi vrazi a teroristi na svete . jen se zeptejte palestincu !!! ale brzy svetu dojde s zidem trpelivost . a pak bude RESENI !!!!
Leave a Comment