České národní zájmy, heslo, které v poslední době zaznívá čím dál častěji, a to zejména v souvislosti s budoucností Lisabonské smlouvy. Pokud se nakonec přece jen podaří protlačit pokračování její ratifikace i přes irské „NE“, Česká republika bude stát před stejným problémem, jako před několika měsíci Irové. To především v situaci, kdy z naší strany bude smlouva odmítnuta. Ačkoli se nedá očekávat zamítnutí v parlamentu, kde smlouva pravděpodobně projde hlasy socialistů, zelených, lidovců a ODS (vzpomeňme na její deklaratorní euroskepticismus před 3 lety), její platnost a hlavně odhlasování není vůbec jisté. Silnou úlohu bude hrát prezident Václav Klaus.
Klaus se dlouhou, vlastně celou dobu našeho dosavadního členství v EU, projevuje jako její silný kritik. Několikrát se nechal slyšet, že Lisabonskou smlouvu v žádném případě nepodepíše. Když říká, že nepodepíše Lisabonskou smlouvu a poukazuje na „irské ne“, nelze nesouhlasit. Měli bychom ovšem zpozornět o to víc.
Václav Klaus naposledy zkritizoval Lisabonskou smlouvu tento v rozhovoru pro polský deník Rzeczpospolita. Opět potvrdil, že Lisabonskou smlouvu nepodepíše a opět zmínil „národní zájmy.“
V jiné otázce, která se týkala parlamentní ratifikace výstavby americké raketové základny na českém území ovšem prohlásil: „očekávám, že parlament smlouvu ratifikuje.“ Na tom by nic nebylo, protože odhlasování v parlamentu se dá očekávat i v případě Lisabonské smlouvy. Na rozdíl od nepodepsání Lisabonské smlouvy ovšem už Klaus není tak naladěn nepodepsání „raketové“ smlouvy. V rozhovoru, který poskytl Lidovým novinám 9. července 2008, dokonce prohlásil, že pokud parlament smlouvu schválí, bez váhání ji podepíše.
Ohánět se demokracií a národnímu zájmy takto odlišně není příliš, abychom použili Klausova slova, konsistentní. Pokud prezident zcela pochopitelně nechce podepsat Lisabonskou smlouvu schválenou parlamentem, není jasné, proč to samé nehodlá udělat v případě radaru, který odmítá nezanedbatelná většina českého obyvatelstva. Pochopitelné to není ještě o to víc, když si uvědomíme (ačkoli nechci, aby to vyznělo jako podpora LS), že k přijetí Lisabonské smlouvy se vláda zavázala, kdežto k podepsání dvojstranné dohody s USA o radaru na českém území nikým a ničím „vázáni“ nejsme.
Klaus by jistě nebyl prvním českým politikem, ve kterého byly vkládány naděje, aby vzápětí zhasly a byly vystřídány totální deziluzí. O radaru se jistě bude hlasovat dříve, než o Lisabonské smlouvě (pokud vůbec), což tuto paralelu trochu narušuje, na druhou stranu jeho argumentace národními zájmy je jasná a tak by se jí, pokud je skutečně konsistentním politikem, jak o sobě rád prohlašuje, měl pevně držet. V opačném případě bude jasné, že jeho obhajoba národních zájmů byla jen obyčejnou populistickou maskou.





48 responses so far ↓
1 doktor // Jul 29, 2008 at 12:04
Ohánět se národními zájmy,totˇ otázka.Zvláště pak,když i prezident Klaus je židovského původu.
2 Vrána Jaroslav // Jul 29, 2008 at 14:21
Doporučuji čtenářům annoncované interviev předsedkyně NS s občany. Musí se nechat skvělý marketink,vyvolat iluzi,strhnout na sebe pozornost a potom odpovědět asi na 7 otázek z cca 300 položených.A na to žena, která umí porodit vlastní vůlí na Den republiky tj.28 října potřebuje 4 dny……Dělám sice jenom vrátného, kde mám každou hodinu pochůzku,ale s písařkou bych odpověděl alespoň na třetinu otázek, s tím že by odpovídali jakémusi tématickému průřezu. Ale co od bývalé poradkyně víceguernéra ČNB,jak se paní dr.E edelmanová ráda stylizuje můžeme čekat. Stará česká moudrost říká, kecy jsou k ničemu, ukázaná platí. oni toho kromě humbuku za cílené přítomnosti médií neukázali…..Dokonce se divím, že i tak mazaný a chytrý bolševik jako je předseda KSČM nenechá od svého zaměstnance vysvětlit, že je to všechno jenom hra. On ten současný zaměstnanec je jeho bývalý řídícá důstojník VKR čili 3.správa StB.
3 Horst // Jul 29, 2008 at 14:44
Arnošt Mladý: Asi to vnímám stejně jako náš prezident. LS vnímám jako další upsání se euro-socialistickému byrokratickému molochu - tedy ztrátu národní suverenity, přesunutí rozhodovací moci do Bruselu apod. Kdežto RADAR žádnou ztrátu nár. suverenity nezpůsobí, i když je mi jasné, že zde většina se mnou nebude souhlasit. V případě LS je to modrožluté na bílém, v případě RADARu neexistuje jediný důkaz.
doktor: I kdyby, tak co? I Vy jste nejspíše židovského původu, tak v čem je problém?
4 Horst // Jul 29, 2008 at 15:09
Vrána Jaroslav: A jak to souvisí s LS, RADARem, nebo panem prezidentem?
5 Fon // Jul 29, 2008 at 15:51
Záleží na motivácii nesúhlasu so zmluvou a tá Klausova je číro ekonomická, žiadny národ u neho nefiguruje.
Odmietol aj eú? Alebo sa mu vopred znechutila aj americká únia? Alebo svetový štát pod vládou antichrista?
Poslušná vláda šábesgója Klausa neobdržala jediný demarš z Bruselu. Poslal prihlášku do spolku a potom sa začne priečiť novšej zmluve a poučovať aké je to až teraz zlé. Alebo sa jedná o podvodné formulácie alebo naivitu Klausa, pretože zjednocovanie Európy nie je chvíľkový vrtoch ale dávny plánovaný postup, ktorý sa už nezastaví.
6 Fon // Jul 29, 2008 at 16:32
Európanské šialenstvo sa rozbiehalo po roku 1989, vtedy sa vytvárala atmosféra o návrate do Európy a budovaní európskeho domu. To neboli nevinné slová, ale vymývanie hláv. Kto sa pridal je vinný na dnešku, idea Európy je zlo, nezačalo euroústavou.
Veriť európčikom je ako umožniť židoboľševikom reformovať ich vlastný neúspešný systém.
Klaus je americká marioneta, aj tu ho prekukli
http://fr.altermedia.info/general/vaclav-klaus-leuro-nest-pas-un-grand-succes_14165.html
7 Káťa Bartošová // Jul 29, 2008 at 19:35
Jaroslav Vrána: Že vás to neustále baví plivat na Národní stranu. Nevím, jestli jen závidíte, ale tímto příspěvkem, jenž je tzv. ,,mimo mísu”, tu akorát otravujete vzduch!!!
8 Martin // Jul 29, 2008 at 21:16
Jen se tak bavíme a děláme si z Národní strany prdel, protože víme, co to jsou za ubozí srandisté, madam. Jinak máte pravdu, je to ,,mimo mísu” leč ,,mimo mísu” je obyvkle 80% komentářů k článkům. Tak se nezlobte.
9 Pozorovatel // Jul 30, 2008 at 0:10
Opravdu by měly být příspěvky k tématu a tím NS není - bývalá redakce asi dobře věděla, proč příspěvky páně Vránovy oželela…
Takže se polský prezident zřejmě na Hradě nedoloboval, to je dobrá zpráva. Ale i největším eurohujerům by mělo zatrnout nejen z faktu, jakou rychlostí se začalo klusat směrem k superstátu (o čemž nebylo při vstupní agitce ani řeči), ale především z nestoudnosti, s jakou se všeobecně po “Evropě” ignoruje irské odmítnutí lisabonského paskvilu (kdyby bylo referend víc, nakálelo by eurokratům do rypáků bezesporu také více provincií).
V případě radaru je to jasné - Klaus si to prostě se všemi rozházet nemůže, určitě je na něj také kdesi uloženo slušné kompro - a možná že mu opravdu přijde “alespoň jedna malá americká základna” jako přínos pro bezpečnost přinejmenším sponzorů ODS a jejich majetků…
10 Martin // Jul 30, 2008 at 0:22
to Pozorovatel: cenzura a ani autocenzura nepřípustná, to bychom museli smazat většinu komentářů
11 León // Jul 30, 2008 at 0:48
Doporučuji nahlédnout do diskuse na Národní myšlence, kde paralelně punlikuje pan Vrána. Myslím, že ve velice krátké době vzroste návštěvnost tohoto média.
čti tady
12 León // Jul 30, 2008 at 8:40
Káťa Bartošová: Dr. Petra Edelmannová, kdekoli se ukáže vzbudí rozruch, její politická vystoupení sledují členové NS, sympatizanti i voliči s nadšením, s obavami pak policisté, s napětím média a strachem ti, kteří této zemi škodí.
zde
13 Pozorovatel // Jul 30, 2008 at 10:31
O cenzuru nejde v případě, když je komentář od tématu a přitom jde o řekněme sžíravou kritiku politika alespoň teoreticky pronárodního…
Někdy jsou potřeba příspěvky OT, např.pokud se vyskytne další aktuální důkaz zběsilosti již z principu bezprávného NWO - ale kritika osob p.Vránovi nesympatických by snad mohla počkat na vhodnou příležitost nebo jeho blog.
14 Nice // Jul 30, 2008 at 12:00
Myslím, že Klausovi o národ a národní zájmy vůbec nejde, že je to jen účelové zaujetí určitého postoje, kterým si jednak může získat část prostého lidu, navíc je ten postoj dneska mezi evropskými politiky dost kontroverzní, takže si tím Klaus zajistí pozornost medií a veřejnosti. Unii kritizuje spíš proto, že k jeho představě “neoliberálního” uspořádání světa má hodně daleko (naštěstí). To, že mu nejde a nikdy nešlo o národ a národní zájmy, bych mu nevyčítal. Ale neměl by si takové argumenty brát do úst.
15 skud // Jul 30, 2008 at 12:37
nechci lisabonskou smlouvu ani radar. ani jedna vec nam neprinese nic pozitivniho a cesku a svetu to prinese mnoho skod.
lisabonska smlouva - vice prav korporacim, vice prav statu a korporatni moci, posileni moci policiie a represi, omezeni zakladnich prav a svobod jednotlivce, prilisna liberalizace zakonu pro korporace a oligarchy a plutokraty a centralizace moci do bruselu, nezrizena imigrace lidi ze tretiho sveta
radar - riziko jaderneho konfliktu v evrope, vyrazne zhorseni mezinarodnich a obchodnich vztahu s vetsinou zemi na svete, , zavazna zdravotni rizika pro vetsinu obyvatelstva v cr, omezeni zakladnich prav a svobod pro jednotlivce, prilisna liberalizace zakonu pro mezinarodni korporace, posileni represivni moci statu
takze ani jednu verzi liberalni demokracie si zde nepreju , ale bohuzel se na nas nikdo z mocnych ptat na to nikdo nebude, dokud se lide nezbouri
16 Horst // Jul 30, 2008 at 13:54
skud: Můžete, prosím Vás, uvést, jak RADAR ohrozí mé zdraví, jak omezí má práva a svobody? Jak zhorší mezinárodní a obchodní vztahy s USA, Japonskem, J.Koreou, Čínou, Itálií, Velkou Británií, Německem, Francií a dalšími vyspělými zeměmi? Jaký má RADAR vliv na PČR, resp. min. vnitra? Represe - hm, pokud to bude znamenat, že na každém rohu bude hlídat policajt, zda-li “spoluobčané” nekradou a neznásilňují, tak je to jedině dobře a jsem jednoznačně PRO - nicméně mi pořád uniká ona souvislost s RADARem. Dále si myslím, že RADAR nemá souislost s liberální demokracií - právě naopak, jedná se o vojenský, defenzivní prvek - tedy jde o armádní zařízení, podobně jako V3S - proto nechápu, co má armádní příslušenství společného s politickým režimem?
17 Vrána Jaroslav // Jul 30, 2008 at 14:00
Paní či slečně Bartošové.Beru vaši výhradu na vědomí,ale to je vše, co pro Vás mohu udělat. asi to bude řízením prozřetelnosti ,ale při takyaktivitách paní dr. Edelmanové si vybavím situaci setkání karla Kryla s dr. buzkovou. Toto popsal Mi.zeman v jedné se svých knih.Pna Kryl baví společnost. Přijde dr. Buzková a staší se na sebe strhnout pozornost.karel Kryl se na ni podívá a řka, cituji: paní doktroko, už jste se ráčila prošoustat na místo místopředsedkyně ČSSD? konec citace.jinak přeji hezký den ahodně mentálních zážitků s vaší oblíbenkyní.
18 Nice // Jul 30, 2008 at 14:17
No? Lisabonská smlouva je další krůček (jen malý) na cestě k Evropské federaci. Což by mohlo přinést i oslabení konceptu národních států. A to bych viděl jako jednoznačně pozitivní. Takže Lisabon ANO:)
19 Pozorovatel // Jul 30, 2008 at 14:25
Když radar skoro nikdo nechce a přece nám ho vládci s pochybnou legitimitou sem cpou, tak to má s demokracií hodně co dělat.
20 Paridův soud // Jul 30, 2008 at 16:23
Tři grácie naší politické scény. Které dáš svůj hlas, Paride? Volby 2008.
klikni
21 Káťa Bartošová // Jul 30, 2008 at 17:40
Panu Vránovi: Máte pěkné asociace, ale to nemění skutečnost. Ohrazuji se proti tomu, že by paní Edelmannová byla mou oblíbenkyní. Představitele NS neznám nijak blíže, a tudíž je nemohu soudit, každý se propaguje, jak umí, že pane Vráno? Vadí mi jen Vaše bezbřehá zaujatost a pouhé házení špíny, namísto (pokud možno) objektivní kritiky. Tím se nikoho nechci zastávat ani propagovat nějakou politickou stranu (to je myslím věc na zvážení každého z nás), ale Vaše nenávistná až štvavá slova nutí přemýšlet proč. (Spíše to vypadá, jako by Vám NS každé ráno šlápla na kuří oko). Též Vám přeji hezký den, mentální zážitky s představiteli politických stran Vám přát nebudu, o ty asi nemáte nouzi
22 Martin // Jul 30, 2008 at 21:36
Víte, slečno Káťo, pravě, že tuto stranu a jeho úzké osazenstvo dobře známe, proto různě publikujeme jaksi ironizující články na jejich adresu, mimo jiné i proto, že tuto stranu 90 % českých nacionalistů považuje za škodnou v revíru, ale to byste, madam, musela vědět o již zmíněné partii mnohem více, abyste pochopila!
23 bernard m. // Jul 30, 2008 at 22:37
Pan Vrána jasně dokazuje Zemanovo rčení, že sládkovci jsou jenom zdivočelí sociální demokraté.
24 Martin // Jul 30, 2008 at 22:45
pro bernard m. : Svině zůstane sviní
25 León // Jul 31, 2008 at 6:50
bernard.m:Pan Vrána to vidí jinak. Napsal že… “Společným znakem téměř u všech nacionalistických organizací je programově zdivočelý národní socialismus jdoucí k fašisoidním trendům a tendencím”. Asi jde v obou případech o experty na zdivočelé mutace naší politické scény. A komunisté jsou zdivočelí socdemáci.Je třeba všechny zdivočelé uvázat na řetěz, zavřít do chlívků nebo kurníků, zkrátka domestikovat.
26 Anonymous // Jul 31, 2008 at 9:55
Káťa Bartošová: Chápu Vaše rozhořčení ale nejen p. Vrána se zamýšlel nad situací v Národní straně. Dávno před ním to udělal pan Miroslav Červenka volební lídr pro volby 2008 na stránkách NM:
zde-
27 skud // Jul 31, 2008 at 12:44
horst - napsal jsem to dost jasne a uz me nebavi polemizovat s proradarovymi silenci okolo nasi vlady a neocons v usa a v eu.
ty jejich hrozby jsou jen pricinami agresivní valecne politiky usa. radarem akorat prilejjeme benzin do ohne a neverim jejich neokonzervativnim blabolum o islamsko, komunistickem, nacionalistickem a buhvijakem spiknuti proti nasi slavne liberalni demokracii.
a lisabonskou smlouvu nechci protoze na nas ceka po ni totalita a to same po schvaleni radaru
a tak prosim nemlzte se svymi iracionalnimi blaboly a na vase prispevky nejsem zde zvedavy
28 skud // Jul 31, 2008 at 12:54
neocons zamenuji priciny za nasledky a navic ten jejich svetospasny mesianismus o zachrane sveta smrdi na dalku a proto je vetsina sveta nechce nasledovat a jejim kydum nikdo neveri az na nekolik jejich poskoku viz havel, topolanek, vondra, parkanova, schwanzerberg, kteri ziji ve vzdusnych zamcich
29 Vrána Jaroslav // Jul 31, 2008 at 14:46
Asi bych uzavřel ukájení atavistických potřeb jednotlivývj akterů takédiskuse jendnou moudrostí klasika. Diskuse není možná s fanatikem a hlupákem.První ji nechce a druhý ji neumí.Co se týče zavíraní do kurníků apod- zatím jsou zavíráni Ti, kteří zkopou druhého proto, že je jíný,to za prvé.za druhé moje ataky proti Národní straně - kdo chce kázat hříšníky káže krátce,řka jezuitská moudrost.My češi tomu říkáme , že čím více se s hovnem mažete, tím více toto smrdí.A kolem NS je už toklik smradu, že mne pouze napadá to jinak proklété benešovo- vylikvidovat. Oni dokonce připravují pod vedením židovky(sic) připravují a proklamují téměř etnickou čistku k lidem, kteří žijí na územé ČR generace.Ano M.zeman kdysi prohlásil, že rep jsou zdivočelí socdem.On Miloš becherovka je trochu liška podšitá a ví jak se rafinovaně ucházet o hlasy potenciálních voličů.
30 VS // Jul 31, 2008 at 16:06
Achjo, pane Vráno
Vy, češi tomu říkejte jak chcete, ale my, Češi se Vás ptáme, kdo ten smrad na NS kydá? Vy? Národní odpor? Umíte jen krákorat a to nám skutečně nepomůže.
Podívejte se na sebe. Teď nechci komentovat Vaši image, ale všude se chlubíte, že jste to dotáhl na vrátného, strážce objektů, či co to děláte. Tedy velmi prostou a špatně placenou práci, kterou dělají pouze důchodci a studenti.
A co by na to řekl otec národa František Palacký? Při svém posledním veřejném projevu (23. dubna 1876) nabádal české národovce, aby nevlastenčili a raději se po všech stránkách sebezdokonalovali. Je to první krok, jak našemu národu můžeme pomoci. Na tom se snad shodneme? Tak proč si sám nezlepšujete Vaši osobní klasifikaci? Jen na práci ostatních kydáte špínu, ale jaké dílo stojí za Vámi? Zamyslete se.
31 VS // Jul 31, 2008 at 16:16
Teď tedy speciálně pro Vás, pane Vrána, přepisuji výňatek z posledního veřejného projevu Františka Palackého k našemu národu (dá se to považovat za takovou jeho závěť):
“Máme mnoho vlastenců, kteří rádi se honosí vlastenectvím, ale nečiní ničeho ve prospěch vlasti a národa svého. Náš národ jest v nebezpečí velikém, všude obklopen nepřáteli, já však nezoufám a doufám, že národ dovede odolati všem, bude-li totiž chtíti. Není dosti říci „já chci!“, ale každý musí se přičiniti, musí pracovati, obětovati co může, k obecnému dobrému, zvláště k udržení národnosti.”
…..
“Nechť nemyslí naši mladí, když budou vlastenčit, že to dostačí, vzdělávat musí sebe i celý národ, což není tak těžké, abychom předčili vzdělaností sousedy německé, vždyť to s tou vzdělaností německou není tak.
A když všichni naši vlastenci upřímně a s pravou vzdělaností pracovati budou, pak nemám strachu o naši národnost a o národ náš. Ten se udrží sám, dokud bude chtíti a více, než jeho nepřátelé si přejou. A aby všichni synové pracovali ve prospěch vlasti rozšiřováním vědy a osvěty, to dejž Bůh!”
32 Martin // Jul 31, 2008 at 16:44
pan VS: zřím, že se opět ozval ten druhý, tedy HLUPÁK. Vážený, radím Vám, kupte si nějakou knihu z oblasti hermeneutiky či správné komunikace!! Z komentáře p. Vrány jste nepochopil vůbec nic, bohužel. 1. nemyslím si, že by nějak moc záleželo na tom, že se autor spletl a místo Č napsal č, že by to nějak zásadně ovlivnilo pochopení textu?! 2. autor psal, že svými, na první pohled, ,,pronacionálními akcemi” a lidmi-vlezoprdelkáři, kteří kde jsou, tam se jen chvástají a ve všem chválí škodnou NS, tam všude kolem nás vzniká dost výrazný odér- smrad, zápach… ( právě kvůli těmto lidem ), a nepsal nic o tom, že by někdo jiný na NS házel smrad ( kdyžtak se háže hnůj, kolego )!!! 3. HOVADO jste Vy, urážíte někoho za něco, že má prý prostou ( asi pod Vaši úroveň zřejmě ) práci - hlídače, vrátného. Jakým právem si tohle dovolujete? P. Vrána je OZP a navíc já osobně si nemyslím, že by byly nějaké podřadné práce ( každá potřebuje nějaké ,,know-how” a někdo takové obdobné dělat musí,ceňme si jich ), zato znám jen silně pod úroveň placené české mzdy a lidi, co jsou pod úrovní duchovní, tedy inteligenti to nejsou (asi Váš případ )!!! 4. Pan kolega na nikoho špínu nehází, on jen reflektuje, nastavuje zrcadlo českým nacionálním kruhům, poukazuje na to, co se u nás v nacionálních lůzích a hájích šeptá, poukazuje na to, kde je chyba. Nebojí se kritiky, potažmo i sebekritiky, což právě většině českých nacionalistů dost chybí!!! P.S. Nejste Vy náhodou pan VS čili Václav Sekera?
33 León // Jul 31, 2008 at 16:44
VS: Naprostý souhlas. I Karel Havlíček odsoudil plané vlastenčení a jeho slova “… Byl by již čas, aby nám toto vlastenčení ráčilo z úst konečně vjeti do rukou a do těla, abychom totiž více z lásky pro svůj národ jednali, než o té lásce mluvili …”, takřka programově vyjadřovala konstruktivní činorodost a realismus Havlíčka i nové generace národního hnutí.
Počínáme si směšně, občas nečestně či zbaběle, ano, ale může za to bolševik, prosím, to on nás takhle znetvořil.
Proč se už tak nesmějeme, hledíce na skopičiny demokratické politiky? Snad že už nemáme svého bolševika, na nějž bychom mohli všechno svést, oddělit směšnost režimu od směšnosti vlastní? Stačí dát k lepšímu co nejpokleslejší popis nějakého obcování tělesného, užít prostoduše vulgárních výrazů, aby se posluchačstvo prohýbalo smíchy.
34 Martin // Jul 31, 2008 at 17:04
J. W. von GOETHE: ,,v každé společnosti je 90% rozumu oproštěných hlupáků a pouze 10% schopné inteligence, idealistů….”
35 VS // Jul 31, 2008 at 17:09
Martin: Odpovídám na Váš nenávistný příspěvek. Rád si zakoupím nějakou knihu z oblasti hermeneutiky, proč ne? Mohl byste mi nějakou doporučit?
Z komentářů pana Vrány nechápu skutečně nic. Ono to taky dost dobře nejde, všiml jste si?
Ale vždyť já nikde nepíši, že “tak moc záleží, jestli autor napíše č nebo Č”. Pouze Jardu opravuji, stejně jako Vy mě, když jsem “házel smrad”
A závěrem, navzdory Vaší urážce (”hovado jste vy”), odpovím, že jsem nekritizoval pana Vránu za jeho práci. Tou prací se mimochodem on sám chlubí a já napsal pouze, že se jedná o “velmi prostou a špatně placenou práci”, což je snad pravda, ne? Pokud Vám to vyznělo, jako urážka, tak mě to mrzí. Jistě, každá práce je důležitá a „někdo to dělat musí“, ale hrdý nacionalista by se měl přinejmenším vzdělávat a zvyšovat si kvalifikaci, což pan Vrána evidentně nedělá.
36 Káťa Bartošová // Jul 31, 2008 at 17:20
Martin: Mezi kterou se samozřejmě považujete vy s panem Vránou, nemýlím-li se.
Nevidím, že by VS nějak hanil práci hlídače, pouze konstatoval FAkt, ale vy jste okamžitě přešel do útoků. To je přesně to, co potřebujeme úplně nejméně - štváče. Mluvíte o kritice, ale je rozdíl mezi kvalitní kritikou, které je bezpochyby třeba (ale zdůrazňuji slovo kvalitní!), a obyčejným osočováním a kopáním do cizí práce. Máte zajisté pravdu, že sebekritiky by měl být schopný každý národovec, protože jedině tak je schopen na sobě pracovat a zlepšovat se, ale zrovna u Vašeho kolegy p. Vrány abychom ji pohledali.
37 Martin // Jul 31, 2008 at 18:00
No nic, vidím, že vlezoprdelníci a zaprodanci upřímného nacionalismu, poklonkující Národní straně, úspěšně infikovali i AM, škoda!
Myslím, že házet perly sviním, je věru zbytečné.
38 VS // Jul 31, 2008 at 18:11
Je Vás tu věru škoda, zkuste to na stránkach LPA…
39 Káťa Bartošová // Jul 31, 2008 at 18:19
Martin: ,,Proč neházet perly sviním, pokud na nich uklouznou.” André Brie
Nadávek máte dost, ale můžu Vás ujistit, perly rozhodně neházíte!!! Ale Vy si dejte si pozor, klouže to!!!
40 Vrána Jaroslav // Jul 31, 2008 at 19:45
O chytrého člověk nezavadí,ale blbců jako by nebe sypalo.Asi budu ležet lidem hodně v žaludku, když potřebují prezentovat svoje ego.Ale to jejich věc.Já už nemám k věci dodat.Pouze poděkovat svému zastánci a na dálku plivnout do tváře těm ostatním. Těžko mohu očekávat od pyšných a zdravých jedinců pochopení pro OZP.Těch čerstvě cetiletých svazáků jsem za svůj celkově bohatý život zažil neurekom.pouze opakuji znovu, budu první , kdo bude stát v protestní řadě proti tm, kteří chtějí sice nikoliv v etnickém,ale politickém smyslu Čechy stěhovat do Indie.Etnickou čistku májí pouze ráda prasata, a můžou míti třeba dvě VŠ jako Edelmanová.Jeno takové prase již české dějiny zažily. Jmenoval se kpt. SNB Pokorný.Zorganizoval během 24 hodin vyhnání českých Němců z Brna. Bylo 200 mrtvých.Později se přišlo na to, že tento ksindl stojí za vyhlazení Ležák coby konfident gestapa,
41 Martin // Jul 31, 2008 at 22:38
dodatek: Prosím, pokud to je ve vašich silách, rozšiřte tuto hlášku co nejvíce svým známým, kolegům, přátelům, kamarádům nacionalistům!
42 VS // Jul 31, 2008 at 23:12
Martin&Vrána: Porovnávám Vaše příspěvky a jsem si téměř jist, že Martin i Vrána je jedna osoba. Pokud vím, nebylo by to poprvé, co si pan Vrána povídá sám se sebou…
Nemůžu si pomoct, ale i kdybych připustil, že existuje druhý “takový člověk” (nevím, jak to slušně nazvat), který by souhlasil s Vránou či jej snad dokonce obdivoval, tak i způsob psaní Vrány a Martina mi připadá hodně podobný. Navíc naprosto stejně nenávistný vůči NS, proti které předkládají oba stále stejné argumenty.
Pane Vrána, nejste schopen předložil nějaký důkaz o tom, že P. Sedláček byl členem StB. Stejně tak nejste schopen podložit Vaše tvrzení, které jste napsal do diskuse v článku Slovanská epopej z 15.7., že P. Edelmannová napsala magisterskou práci na téma, že “nacionalismus je škodlivý a patologický”.
A závěrem mám dotaz ohledně Vašeho předposledního příspěvku: “Hlasitě biju na poplach, seč mi síly stačí.”
Zde píšete v půlce příspěvku: “Biju na poplach proto, neb všude tato partaj publikuje svou nacizující myšlenku - vyhnat všechny občany ČR ( Cikány ) z ČR do Indie ! Pochopitelně, jak jsem napsal výše, kolem tohoto záměru nikdo z médií, politologů, socilologů, historiků, publicistů, politiků či různých pisálků nezačal lamentovat, hrozit rozpuštěním NS, rozepisovat se o této nebezpečné neonacistické myšlence, varovat, bít na poplach apod. Všude klid.”
Jak jste napsal výše? Vždyť výše o tom píše pouze Jarda Vránů???!
43 Bijeme na poplach // Jul 31, 2008 at 23:30
Martin: I kdybychom padli všici, vstanou noví bojovníci, rudý prápor
zavlaje…
44 Vrána Jaroslav // Aug 1, 2008 at 1:12
Až přijde čas, prozradím svůj zdroj o informaci k magisterské práci edelmanové. Autorka výtky k moji osobě se dopouští fatální nepřesnosti. Já jsem nenapsal, že se jednalo o téma magisterské práce. Jednalo se pouze o jednu z vyslovených tezí v této práci,která se zabývala ekonomií…Martin není Vrána. Mám sice silnou interaktivní potřebu,ale hraji podle pravidel.To ale těžko někomu vysvětlit.Nakonec jinak neutrální redakce může potvrdit,protože příspěvky chodí naprosto z jiných počítačů…
45 Horst // Aug 1, 2008 at 9:09
skud: Tak tedy - za to, že dnes “řešíme” Lis. smlouvu, “vděčíme” tomuto národu a jeho obyvatelům, resp. hlasu národa - pokud si vzpomínám, proběhlo DEMOKRATICKÉ REFERENDUM - chápete to? Nebýt eurosocialistů a lidí, co se “nachytali”, tak tady nemusíme (nemusíte) “brečet”. Tedy dobrovolně si lidé zvolili jistou cestu a můžou si za to jen oni sami a menšina se musí podřídit, tak to holt v DEMOKRACII chodí pane, ať se Vám to líbí, nebo ne. Prostě - těch, kteří řekli NE, bylo méně a to se počítá. Hlasoval jste taky? Nebo jste se na to (jako “někteří”) vykašlal? To mě tedy velmi zajímá, konkrétně u Vás.
Osobně další, podobně zpackané referendum nechci, nicméně bych se mu nebránil, neboť kdo nevolí, nechť drží ústa.
Dále si myslím, že mít obranu proti komukoliv, je nutností a ctí každého národa. Jestli se snažíte naznačit, že díky U.S. RADARu se z ČR stane jakýsi nesvéprávný protektorát (alá satelit CCCP, otrok 3. říše, apod.), kde bude vládnout totalita a represe (jak jste uvedl), předložte, prosím JEDINÝ DŮKAZ. Děkuji.
p.s.: K čemu je off-topic “debata” o nic-neříkající, bezvýznamné straně, když většina národa volí socialisty, green-socialisty a komunisty? Nad tím, je třeba se asi zamyslet nejdříve - co vlastně tento “národ” chce, že ano.
46 Horst // Aug 1, 2008 at 9:55
Jistě by bylo lepší si zde nechat postavit obrovskou základnu s českým RADARem, plnou českých zbraní a špičkové techniky, kde by se cvičili naši vojáci, nicméně jak vidíme, je sci-fi bránit národ - nebo si myslíte, že bránit národy je neocon/lib.dem blábol a pod.? Ale proč to? Protože takovou techniku nejsme schopni vyrobit! Protože na ni nejsou ani peníze! Protože žijeme v zemi, kde se 1/2 km silnice staví rok. Smrádek, ale teploučko - typický “čechizmus”.
47 Pozorovatel // Aug 1, 2008 at 17:59
Radarů máme dost…Takovou techniku, co má jít do Brd, potřebují pouze Američané a to pro sebe, tudíž je mi záhadou, proč nám nehodlají ani platit nájem…
48 čtenář // Aug 5, 2008 at 13:43
Vládcové dosáhli svého: ovládaní se “perou” mezi sebou. Klíčový postřech autora prvního příspěvku zůstal téměř nepovšimnut. “Mají oči k vidění a nevidí, uši k slyšení a neslyší.” Svrhli Boha z trůnu - nastupuje “kníže tohoto světa” (a jeho přisluhovači). A východisko? “Modlete se, abyste neupadli do pokušení.”
Leave a Comment