Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Ideální německý voják - R.I.P.

0:30 · Diskuze (56 Comments)

werner-goldberg.jpgNapsal: Hubert Veverka

Píše se rok 1939, na stránkách německých novin se objevuje propagandistická fotografie s popiskem „Ideální německý voják“ (viz fotografie). Modrooký člen Wehrmachtu rozechvívá zasněným pohledem romantické struny v árijských duších čtenářů a pro mnohé z nich je důkazem, že potomci Parsifala stále žijí a tibetský led, který skrývá starou říši, roztává. Nic naplat, panská rasa je prostě panská rasa.

Dvacetiletý muž na fotografii se jmenoval Werner Goldberg a byl, jak se tehdy říkalo, Mischling, neboť měl za otce Žida. Nutno podotknout, že kariéra „ideálního německého vojáka“ skončila ve Wehrmachtu v dubnu 1940, kdy přestal být tak ideální. Poté začal pracovat pro Deutsche Arbeitsfront. Nakonec po válce podnikl aliju do Izraele, kde také nedávno zemřel. Šalom und auf Wiedersehen in Walhalla, Werner.

Tags: Historie · Stručně

56 responses so far ↓

  • 1 Adam Kovář // Jun 6, 2007 at 0:54

    Dobrej historickej vtip :-)

  • 2 Bandera // Jun 6, 2007 at 1:23

    Položid co přežil v Německu druhou světovou, a eště pracoval ve státní instituci. Zajímavé !

  • 3 Pozorovatel // Jun 6, 2007 at 4:10

    Takových ale bylo až 150 000 (nevím, zda všichni přeživší také nakonec skončili na palestinské frontě). http://www.rense.com/general20/jewso.htm

  • 4 Panzerjugend // Jun 6, 2007 at 4:52

    Nedeljte ostudu Nemecky armade, urcite to byla jedna z nejlepsich, ne-li nejlepsi armada na svete a myslim si ze uz by lidi mohly zacit pomalu chapat co pro nas Evropany udelaly…

    A znovu nase prapory, zas tu budou vlat!!!

  • 5 František Nonnemann // Jun 6, 2007 at 4:58

    Poslední komentář je opravdu na pomezí smazání pro hloupost a ponechání pro zasmání…

  • 6 Bandera // Jun 6, 2007 at 5:07

    Panzerjuden: Tak tak, díky za Wehrmacht. Třeba moje babička je milovala po celej svuj život za to, že ji osvobodili školní docházky a ve čtrnácti ji poslali sloužit do německý rodiny. A jak jim byla vděčná za to otužování, když musela tahat v mrazu plný konve vody.
    A teď konec srandy! Jestli jednou přijde ta krásná doba, kdy my, Čeští nacionalisté budeme moct udělat krátký proces se sionisty, zednáři, potratáři, komunisty,… tak doufám, že takový jako seš ty přijdou na řadu nejdřív.

  • 7 Radola // Jun 6, 2007 at 5:27

    Panzerjugend:Tak okolo tebe šli fakta a dějepis hodně obloukem, viď?!Už jsme to tu řešili,např. i Manstein nebo letecký maršál Milch měli židovskou krev,u SD jich taky pár bylo zaměstnáno,co naplat holt nejlepší armáda…
    Bandera:Naprosto výstižné,když smetí tak celé!

  • 8 Adam // Jun 6, 2007 at 5:41

    opravdu povedený článek, Šalom :o))

    Panzerjuden: Jistě tě mrzí, že nejsi Němec? Mě mrzí, že jsi Čech…

  • 9 Bene // Jun 6, 2007 at 6:40

    Adam: Moc krasne receno.

  • 10 Torquemada // Jun 6, 2007 at 6:51

    Osobně nemám nic proti jednotlivým vojákům z Wehrmachtu, konec konců lze si jich vážit i jakožto nepřátel…

    Ale je opravdu komické, že si za “ideálního německého vojáka” zvolili Žida. :-))

  • 11 Yngvisun // Jun 6, 2007 at 7:13

    Adam: to není moc výstižně řečeno, protože Čech=Němec pokud to takhle chceš brát.

  • 12 Intro // Jun 6, 2007 at 7:17

    Yngvisun: 2 + jabko = bluma, že ano…;-)

  • 13 alex // Jun 6, 2007 at 7:56

    Smazáno pro hloupost. Redakce

  • 14 Adam // Jun 6, 2007 at 9:04

    Torquemada: Ono to i o ledasčem svědčí…

  • 15 Honza // Jun 6, 2007 at 10:04

    No tohle je docela zajímavý.Obávám se toho aby se Odpor nebo Wheit Power moc neurazili.Já vím je dobrý jít po nacizmu jako takovém ale parsifal a árijství by jsme mohli nechat na pokoji.

  • 16 LJM // Jun 6, 2007 at 11:02

    Panzerjugend: Nevím, co německá armáda udělala dobrého “pro nás Evropany”, zato vím, jaká svinstva páchala na Češích. Nic proti Bundeswehru, ale s německou armádou z jisté doby běž někam.

  • 17 Bandiera Tricolore // Jun 6, 2007 at 11:56

    Asi mi trochu unikl smysl tohoto pamfletu.
    LJM: Nic proti Bundeswehru? Hmmm.. :-(

  • 18 Czech // Jun 6, 2007 at 12:43

    Po přečtení tohoto článku sem se musel pousmát! Jak jsou židi šikovný, kam až se dostanou…(-:

  • 19 Runner // Jun 6, 2007 at 13:16

    Ále.. Žid nebo skopčák, je to jedno. Beztak ta celá německá kampaň byla rasově nejistým Führerem od začátku plánovaná k vyhlazení geneticky nejlepšího materiálu árijských národů. Vemte si jenom jak se měnil systém výběru dobrovolníků do SS a co pak s těmi dobrovolníky udělali. Nejprve vybírali absolutně zdravé Němce, u kterých i zaplombovaný zub byl důvodem k nepřijetí. Pak brali všechny Němce nad 180 cm, pak i menší Němce, pak jakékoliv Germány, pak i Francouze a Valony, o kterých AH v Main Kampfu psal že jsou degenorovaní a nemají jako národ hodnotu, pak i Slovany, o kterých AH nařídil, že žádný Slovan nikdy nesmí nosit zbraň a v Main Kampfu je srovnával s negry a Číňany, pak i Turky, Tatary, Kalmyky, Albánce a další neárijské národy. Ale vždy dobrovolníky, tedy největší idealisty, lidi s jistými duševními a duchovními kvalitami, jako je odvaha, bojovnost, altruismus atd., čili z jistého pohledu elitu. A co s touto elitou pak udělali? Použili ji jako kanonenfutr, poslali je do nepřetržitých bojů v první linii, proti několikanásobné přesile, bez vystřídání nebo odpočinku. Ztráty u SS byly 6x větší než u WH. Pokud tedy AH tak miloval německý národ a bílou rasu, pak mi toto jednání připadá trochu nelogické, řekl bych až kontraproduktivní. Spíš to vypadá, jako by takové zacháízení s nejcennějším genofondem zúčastněných národů mělo sloužit jen k jeho zničení a tím k degradaci těchto národů. A komu by oslabení genofondu všech těchto rozličných národů, v čele s Germány a Slovany, jedině prospělo? Já bych řekl, že jedině někomu, kdo po staletí působil uvnitř těchto národů a komu by odvážní, odhodlaní, hrdí a idealističtí příslušníci těchto národů mohli klást nepříjemný odpor během procesu jejich bastardizace a následného ovládnutí. Zdá se vám to příliš vykonstruované? Přečtěte si Sionské protokoly.

  • 20 Runner // Jun 6, 2007 at 13:20

    A ten voják na fotce stejně vypadá jak buzík :-))

  • 21 Radola // Jun 6, 2007 at 13:21

    Honza:Kolik ti je?

  • 22 Václav // Jun 6, 2007 at 14:02

    Runner: Druhá světová válka byl bratrovražedný boj, ale hlavní vinu na něm měl Hitler a jeho lidé. Národní odpor nemá v některých svých prohlášeních pravdu.

  • 23 pravice! // Jun 6, 2007 at 14:39

    pryč s levicovým nacismem a komunismem!

  • 24 Josef Císař // Jun 6, 2007 at 14:42

    Václav: Národní odpor nemá někdy pravdu??? Tak to by mne nenapadlo…ještě žes mne upozornil, dík :-)

  • 25 Runner // Jun 6, 2007 at 15:09

    To Václav: Jasně, to vidí každý kdo má aspoň půl mozku funkčního.

    Teď jsem si přečetl na odpor.org článek o rozdílech mezi českým fašismem a nacismem a dozvěděl jsem se, že Češi celou historii pomáhali Němcům aby se prosadili a tím si vysloužili uznání ze strany německých císařů a právo na vlastního krále. A že naše národy (český a německý) si byly vždycky nejblíž a jsme tudíž něco jako bratři. A že fašisti vidí historii ve špatném úhlu pohledu, že za nepochopení mezi bratry může Palacký, který nás rozeštval a my teď máme na staré křivdy zapomenout a zase pomáhat Němcům. No fajn, řekl by si člověk. Akorát si nejsem jist, jestli i Němci nás berou jako bratry a jestli by tu pomoc nebrali tak nějak jako samozřejmě. Nedávno jsem četl takovou anketu jedněch novin, ptali se cizinců jak nás Čechy vnímají. Vcelku to dopadlo dobře, jen Angličani si nebyli jistí a nedokázali nás rozlišit od Slováků a Poláků (budiž jim omluvou že za Kanál je to opravdu už trochu z ruky) a Němci řekli že nás nevnímají ani negativně, ani pozitivně, že nás v podstatě nevnímají tak nějak vůbec. Vlastně na nás, jinými slovy, totálně s…u. Takže já osobně nevidím důvod, proč bych neměl udělat to samé na ně. Mám podezření, že Odpor pěstuje tradiční čecháčkovské vlezdoprdeláctví, a to toho nejhrubšího zrna. Nota bene, ani ta tradiční pomoc Němcům, o které Odpor píše v tom článku, nebyla tak nadšená. Platili jsme do císařské kasy a pomáhali při válečných výpravách, ale ne vždy. S Němci jsme často bojovali, a vůbec ne špatně. Takže raději budu hrdým českým vlastencem, než německým poskokem, byť pod hlavičkou nějaké nadnárodní organizace.

  • 26 Josef Císař // Jun 6, 2007 at 15:18

    Runner: Moc hezký…

  • 27 Pozorovatel // Jun 6, 2007 at 15:30

    Jen bych poznamenal k těm Waffen SS - dohodou s Wehrmachtem byl jejich počet omezen na 10 % stavu branců Wehrmachtu - proto musel Himmler lovit v zahraničí dobrovolníky a etnické Němce. Vyšší ztráty SS byly krom idealismu a bojovnosti způsobeny i tím, že neovládaly boj v rámci větších bojových uskupení, protože zpočátku tvořily menší elitní útvary. Všeobecně se dá říci, že hodnota divizí SS oproti průměrným armádním byla spíše nižší. Po atentátu na Hitlera pak limity padly a do SS byl zverbován kde kdo i proti své vůli, třeba jako Günter Grass, který to cudně tajil.
    Ten voják z článku byl opravdu spíše než klasický nordik cosi jako “filmový” hezoun, alespoň dle měřítek tehdejší doby, kdy u nás za neodolatelného krasavce platil Hugo Haas.

  • 28 Florian Geyer // Jun 6, 2007 at 17:34

    Pozorovatel: Waffen SS boli mozno spociatku neskusenejsie v porovnani s Wehrmachtom a bolo to hlavne tym, ze Wehrmacht nimi doslova pohrdal a kedze ich bral ako konkurenciu, vsemozne im hadzal povestny hrach po nohy. Neskor sa ale situacia obratila a hociktory general Wehrmachtu priznal ze sa mu lahsie dycha, ked ma vo svojom bojovom zvaze prave Waffen SS. Samozrejme sa jedna o jednotky, ktore si vydobili uctu a cest na bojisku ako napr. Leibstandarte AH, Das Reich, Wiking, ci Valonien a nie jednotky urcene skor k trestnym akciam ako Dirlewanger, Skandenber ci Kama. Aj na priklade tychto jednotiek je vidno, kto ako bojoval, ako sa ktory narod zachoval a doteraz ako ktory narod spomina na obete druhej svetovej vojny. Neberiem nikomu na jeho nazor, ale Waffen SS patrili v casoch svojej najvacsiej slavy k elite a aj draho za to zaplatili svojou krvou ako na bojisku druhej svetovej vojny, tak v taboroch po nej.

  • 29 Radola // Jun 7, 2007 at 6:37

    Hmm,to stejné ale platí i pro SAS,Commandos, nebo anglické hosrké divize.Hodně jsou opomíjeny a dnes také sráženy na kolena zásluhy našich vojsk na východě,to co dokázal takový Jaroš,Sochor nebo Tesařík nemá na západě obdoby.Osoby které byli dost vzdáleny bolševickým snům…

  • 30 Okoun // Jun 7, 2007 at 7:01

    Radola : Sokolovo je dost tristní kapitola naší historie (nikoli ovšem zásluhou českých vojáků). Měl jste možnost přečíst si výpovědi Čechů (ačkoli to byli spíš Volyňáci), zajatých během střetu německou armádou? Hodně zajímavá věc.

  • 31 Runner // Jun 7, 2007 at 13:40

    To Florian Geyer: Jasně že SS byly elita, to jsem taky napsal. O to víc je ovšem zarážející, jak bylo s touto elitou naloženo - to bylo laitmotivem mého příspěvku. Většinou pozoruji, že lidé při studiu historie sledují posloupnost událostí a historická fakta, ale jen velmi zřídka dokážou vypozorovat skutečný smysl těchto událostí, ačkoliv je do očí bijící.

  • 32 Werwolf // Jun 7, 2007 at 15:44

    A já si myslel, že proti židům nic nemáte, když Ježíš byl ŽID a dnešní církev je prolezlá zednáři, židy a hnusáky prznícími mladé hochy! Holt jsem se asi mýlil.

  • 33 pravice! // Jun 7, 2007 at 16:33

    tos trochu přehnal werwolfe nemyslíš? Napsat že církev je prolezlá židy to je fakt na tečku, i když jinak dementy nebiju :)

  • 34 Adam // Jun 7, 2007 at 16:51

    Werwolf: Ježíš byl Žid? Achjo, nesmíš věřit všemu, co si přečteš. Jediné, co je spolehlivě dokázáno je to, že ho na přání Židů ukřižovali.

    Ale máš pravdu, že v církvy je spousta zednářů, ale ti se ji snaží rozložit, byl by nesmysl kvuli nim odsuzovat církev.

  • 35 Yngvisun // Jun 8, 2007 at 0:22

    Já tedy vážně pochybuji o tom, že tenhle výlev nebo jak bylo řečeno “pamflet” Altermedii prospěje, spíš naopak.

  • 36 Adam Kovář // Jun 8, 2007 at 1:09

    Adam: samozřejmě že Ježíš byl po matce Žid. Nebo snad myslíš, že Marie byla Římanka, Řekyně nebo černoška?

  • 37 Runner // Jun 8, 2007 at 1:47

    Ježíš byl žid určitě konfesí, fyziognomicky byl podle dobového popisu jeho vzhledu Árijec, stejně jako jeho matka. Panna Maria pocházela z přímé linie potomků krále Davida, čili lze předpokládat, že světlé vlasy a modré oči se vyskytovaly v celé této linii královského rodu. Pokud si přečtete bibli, dozvíte se, jakým způsobem se David zmocnil izraelského trůnu, že se vypracoval svou odvahou a promyšleným jednáním z pasáčka až na trůn. To jednak navozuje podobnost s jinými takovými příběhy, které známe od árijských národů (například o Přemyslovi Oráči), jednak to vypovídá o tom, že David nutně nemusel být Semita, protože pocházel z nejnižší třídy, mohl být nějakým námezdním dělníkem, gastarbaiterem. Pokud by pocházel z vysoce postaveného rodu, bylo by logickým předpokladem, že takový rod byl semitský. Zdrojem popisu Ježíšovy podoby je dochovalý dopis velitele palestinské legie Publia Lentulia císaři Tiberiovi. Popisuje v něm Ježíšovy zlaté vlasy, bledou narůžovělou pleť, vysoké čelo, přímý nos, pronikavý pohled modrých očí, plavou bradku uprostřed rozdělenou.

  • 38 Runner // Jun 8, 2007 at 1:50

    No, Wehrwolfe, proti lidem s rakovinou taky nic nemáme, i když jsou prolezlí zhoubnými metastázami. Takoví lidé si zasluhují naši péči a všemožnou pomoc, nikoliv nadávky a kopance. Váš příspěvek bohužel vypovídá o Vaší mentální úrovni pubertálního adolescenta.

  • 39 Radola // Jun 8, 2007 at 8:48

    Adam:pokud nevíš ani takovouhle věc o Ježíšově židovství,tak sem radši ani nechoď…z ostudy kabát.

  • 40 Adam // Jun 8, 2007 at 10:41

    Radola, Nonnemann: Dobrá, Marie byla židovka. Ale pokud bys to bral jako křesťan, tak Ježíše nezrodila Marie, byl to syn Boha.

  • 41 Radola // Jun 8, 2007 at 12:04

    Werwolf:Církev je jaká je,ale pořád jsme křesťané-Evropané,aspoň duchem,vírou nebo historickým odkazem se musíme bránit šířící se islamizaci našich zemí,dehonestace kléru není na místě,rozhodně to pro nás nehraje do karet.

  • 42 Runner // Jun 8, 2007 at 17:08

    To Adam: Když byla jeho matkou, tak ho asi porodila, ne? :-))

  • 43 Werwolf // Jun 9, 2007 at 9:46

    Předně se omlouávm za svůj první příspěvek psaný v afektu. Stále nemohu pochopit vaše postoje. Váš šovinismus zasévá rozbroje a nenávist mezi národy a tím také mezi frakcemi národní opozice a to je to, co mě štve. Copak nechápete, komu to je ku prospěchu? Nad některými vašimi příspěvky musí pookřát srdce kdejakého žida. To je to, co chcete?
    Bránit se islamizaci jde i jako ateista.

  • 44 Runner // Jun 9, 2007 at 18:21

    To Werwolf: Váš problém, milý příteli, není v tom, že Ježíš byl žid (přičemž ale nebyl Žid),nebo v tom v jakém stavu se dnes Církev nachází. Váš problém je stejný jako problém všech ateistů, že totiž o katolickém (nebo křesťanském) náboženství máte svoje vlastní představy, které jste si vytvořil v ateistických školách, v ateistické rodině a v ateistické společnosti. O tom, jaké toto náboženství je ve skutečnosti, nevite pravděpodobně zhola nic. Že Ježíš byl žid je argument lidí, kteří chtěli Církvi vyrvat vliv na národy, aby tento vliv získali pro sebe. A to se týká jak komunistů, tak nacistů. Pokud se dá islamizaci odporovat i jako ateista, udělejte to. Nepotřebujete snad k tomu náš souhlas, nebo ano? Ale nečekejte, že budeme zapírat Krista jen proto, abyste nebyl naštvaný.

  • 45 Radola // Jun 10, 2007 at 9:40

    Werwolf:A kdo věčně byl proti veškerým církvím,ha?Tyhle myšlenky jsou jako od nějakého zednáře,máte to v hlavě trošku popletené příteli…

  • 46 D.A.K // Jun 10, 2007 at 14:05

    Křestanstvý je tak jako tak židovský výmysl!!A jen si vymýšlýte blbosti aby jste si ho obhájily.Jediné správné náboženství je pohanství,to je totiž ta jediná pravá víra našich předků!!!!Tak si to uvědomte.Ježíš byl Žid,smiřte se s tím.

  • 47 Norikazu Okamoto // Jun 11, 2007 at 15:13

    Runner: “… Zdrojem popisu Ježíšovy podoby je dochovalý dopis velitele palestinské legie Publia Lentulia císaři Tiberiovi. Popisuje v něm Ježíšovy zlaté vlasy, bledou narůžovělou pleť, vysoké čelo, přímý nos, pronikavý pohled modrých očí, plavou bradku uprostřed rozdělenou.”

    Doufám, že se neurazíš, když ti tohle nebudu věřit. Už jsem to četl i jinde na netu, ale to znamená jen málo. Jestli se nepletu, tak naopak o novozákonních událostech se nedochovala mimo biblických pramenů jediná soudobá zmínka. A že si toho Římané jindy zapsali dost. Jinak budu jenom rád, když mě někdo poučí a odkáže na skutečně existující literaturu. Existují vůbec záznamy alespoň o Pilátu Pontském? Neberte to jako nějaký útok na křesťanství, ale modrookého Ježíše jsem dosud považoval za filmovou fikci a evropské vzezření Madony jsem bral jako středověkou idealizaci mladé matky.

  • 48 Yngvisun // Jun 11, 2007 at 16:48

    Pane Runnere, vy si ten článek vykládáte, jak se Vám to hodí. To je přeci jasné, že obyčejní Němci i Češi už svou historii soustavným vymýváním mozků ve školách zapomněli. To je náš úkol, abychom s tím zase něco udělali.

  • 49 Radola // Jun 12, 2007 at 5:56

    Norikazu Okamoto : A co Síndone,tam je obraz dochován,tedy pokud karbonovouhlíková metoda selhala?!

  • 50 Runner // Jun 13, 2007 at 15:07

    To Norikaz Oktomato: Veškeré informace, které jsou nám, laické veřejnosti dostupné, jsou zprostředkované, s tím se musíme smířit. Pokud někdo napíše, že tekový dopis byl nalezen ve vatikánské knihovně, musíme tomu buď věřit, nebo se tam vypravit a přesvědčit se na vlastní oči. Záleží na tom, co jsme ochotni obětovat. Najdi si na netu March of Titans, historii bílé rasy a zjistíš, kolik panovnických rodů ve starověku byli Árijci, včetně Egyptských a Babylonských. Pokud byl Ramsese II. Árijec, nevidím důvod, proč by král David jím být nemohl. Navíc celý jeho příběh tomu docela napovídá. A další věc je, pokud teoreticky připustíme, že Tiberiův důstojník dopis skutečně napsal (proč ne?), pak je otázkou proč by lhal? Trest by ho jistě neminul.

  • 51 AldaXX // Jun 14, 2007 at 6:48

    Všechny současná náboženství nepřinesla světu nic dobrého, ať už křesťanství nebo islám (židovství neberu jako víru, ale jako příslušnost k rase) A to že v německé armádě byli i Židi není zas tak vzácné, podle tehdejší teorie se židovství postupem generací vymendelovalo.

  • 52 W_f_N-AN Sever // Jun 14, 2007 at 15:03

    Úplně mimo téma článku: A co satanismus? Není i odmítání satanismu věcí neznalosti? Stejně jako odmítání křesťanství?

  • 53 Oika // Jun 20, 2007 at 16:45

    Smazáno pro vulgaritu. Redakce

  • 54 Galos // Jun 20, 2007 at 17:15

    Oika … tak to si sa na velmi vela zmohla

    Redakčně kráceno pro urážení spoludiskutujícího.

  • 55 AB // Jun 24, 2007 at 18:49

    No kdyz se bavite o krestanstvi (i kdyz je to uz uplne jine tema nez puvodni prispevek)-ano, nektere zakladni moralni principy jsou nezpochybnitelne. Otazky se vsak nabizeji hned dve: 1) je skutecne krestanstvi puvodnim nositelem techto idei, neexistoval

  • 56 AB // Jun 24, 2007 at 19:01

    i uz drive? 2) pokusite se ospravedlnit nektera dogmata (jako odmitani potratu i po znasilneni, nemoznost rozvodu i treba v pripade domaciho nasili)? Ale z lidskeho, nikoli teologickeho hlediska. Jinak pro zajimavost doporucuji Nietzcheho Antikrista.

Leave a Comment