Napsal: Adam Kovář
Ano, třikrát sláva. Počínaje dnenším dnem se Česká republika stala součástí tzv. schengenského systému. Až příště pojedeme třeba do Paříže, Bratislavy nebo Rigy, nebudeme vlastně překračovat žádné hranice. Hranice, jako překážka sjednocující se Evropy, jsou uvnitř schengenského prostoru totiž prakticky úplně zrušeny.
Nezapomeňme však, že stejně jako hranice zmizí pro nás, zmizí i pro miliony a miliony barevných přistěhovalců ze zemí západní Evropy. A k těmto milionům přibývají každý den další - na vorech či člunech i jinak se do Evropy ženou houfy kobylek, které chtějí jenom brát. A nyní už jim v cestě k nám nebude bránit vůbec nic. Vysávání a destrukce států a národů tak může plnou parou pokračovat i v mnoha dalších zemích. Hurá…
77 responses so far ↓
1 Michal // Dec 21, 2007 at 2:34
Sláva nazdar výletu….
2 LJM // Dec 21, 2007 at 4:01
Adam Kovář: Tak tak. Jenže to většina našinců nevidí, anebo nechce vidět. Vzpomeňme jen na článek o tom, jak v Portugalsku chtěli legalizovat ilegály. Odhadovalo se, že se přihlásí asi 200 tisíc uprchlíků, přihlásil se skoro milión. Z celého “Schengenu” se totiž tato svoloč stáhla do Portugalska. Tak vzhůru Evropo ke světlým zítřkům…
3 Al Jouda // Dec 21, 2007 at 4:04
To Kovář : Tak to je výborné, možná že i naši Cikáni se stáhnou do Portugalska !
4 Pan-Tau // Dec 21, 2007 at 4:10
Joudo, zapominas jaky darecky mame ve vlade my, pockej az nejaka takovahle “legalizace” uprchliku napadne Stehlikovou nebo nejaky jiny Zeleny pako.
5 Adam Kovář // Dec 21, 2007 at 4:15
Al Jouda: závidím Vám Váš optimismus…
6 lix // Dec 21, 2007 at 4:35
http://www.euportal.cz/Articles/2116-schengen-jako-nastroj-bruselske-centralizace-a-prerozdelovani-imigrantu.aspx#comment
7 Nordic visitor // Dec 21, 2007 at 5:13
No jo,teda Schengen,to jsou asi ty pomyslna vratka 4Reich.
8 J.K.Adamec // Dec 21, 2007 at 5:31
“Ostnatý drát, který hlídá domácí je nesvoboda. Plot, který si odstraníš kolem svého domu je hloupost.”
9 Kateřina R. // Dec 21, 2007 at 7:04
Sláva! Odpadky od Němců, cikáni ze Slovenska, drogy odkudkoli. Češky do německých “restaurací a hotelů”. Teď už nám chybí jen ten pomyslný ílý dům. Chce se mi zvracet.
10 Nordic visitor // Dec 21, 2007 at 7:07
Katerino,nech si nadelit pod stromecek jezdecky bicik,je to sice ponekud brutalni a vsak velmi ucinne.
11 vojta // Dec 21, 2007 at 8:18
Prostě smutné.
12 Radola // Dec 21, 2007 at 9:50
Nevidím jedinný pozitivní důvod vstupu,těch pár minut na hranicích,mě nikterak netrápilo,tedy pokud jsem necestoval jako delegace VF do Blavy:-)
Na těch ostnáčích a střeleckých věžích přece jen něco bylo,s volným průchodem by to stálo za znovuoživení..
13 LJM // Dec 21, 2007 at 9:56
Tak si můžou páni eurosoudruzi gratulovat. Železná opona se jen posunula dále na východ.
14 Janek // Dec 21, 2007 at 10:33
Krásně se tu navzájem strašíte. Jen co je pravda. Už vidím jak se sem ženou, právě k nám a nikam jinam.
Zvláštní je, že paranoidní nacionalisté našich sousedů se naopak bojí naších “miliónů nájezdniků”.
Vy snad věříte, že byly naše staré hranice schopné něco zastavit? Ale no tak. Jen to byl dobrý job pro celníky. Přes čáru se dostal kdokoliv a cokoliv.
15 Jíra // Dec 21, 2007 at 12:37
Je třeba vzpomenout soudruhů z ODS co slibovali před volbama.Sešel se rok a půl po volbách a vyklubal se nám z nich větší kolaboborantský ksindl než celá ČSSD za jejich 8 let vládnutí.Myslím tím vztah jejich vlád k EU.
16 pracan // Dec 21, 2007 at 13:11
no vod nas z prace chtej ukacka na zapad tak doufam ze pujdou
17 Florian Geyer // Dec 21, 2007 at 13:32
Myslienka Schengenskej zmluvy nie je sama o sebe zla. Pre europske narody odpadnu mnohe problemy, napriklad len s buzeraciou na hraniciach, Horsia vec je to, ze tato myslienka sa zneuziva imigrantami a emigrantami a hlavne nasimi demokratickymi vladcami. Vidim to tak, ze kym sa Europa bude zjednocovat na marxistickych idealoch a nie na narodnych zaujmoch, bude myslienka zjednotenej Europy viac a viac ludi znechucovat.
18 Člověk // Dec 21, 2007 at 20:11
Lidi, pokud budete mluvit o přistěhovalcích jako kobylkách a ještě hůř, tak se to všechno bude jen zhoršovat, protože takhle nikdy nepůjde zformovat politická síla, která by byla volitelná a ti co je sem zvou budou mít pré. Imigranty je třeba chápat také jako oběti v téhle hře elit v níž jsme byli degradováni na úroveň bezprávného dobytka, se kterým může být a je obchodováno.
Proti imigraci je třeba bojovat jako proti obchodu s lidmi. Je proti ní třeba bojovat jako proti nástroji, kterým mocní podnikatelé a korporace zvyšují své zisky tím, že přistěhovalci berou práci místním lidem a navíc těm zbylým nepropuštěným snižují platy. Příští rok má začít platit nový zákon o přistěhovalectví, který má otevřít brány ČR dokořán a zároveň se má všechno podražit. Před tímto musíme varovat. Taky je třeba vysvětlit lidem, že přistěhovalci z kultur vzdálených kultuře naší považují často násilí za normu řešení mezilidských vztahů. Výsledkem jsou brutální konflikty na školách jehož obětmi jsou učitelé i místní žáci.
To je třeba zdvořile vysvětlovat a nejenom sprostě nadávat na “cizáky”. To nikam nevede, leda do vězení v čím dál víc totalitní EU.
19 Radola // Dec 22, 2007 at 4:23
Janek:Prosím o napsání více pozitiv,než čekání na hranicích!
20 LJM // Dec 22, 2007 at 7:17
Člověk:
Tak ten přistěhovalecký zákon bych chtěl vidět. To zase vymýšlel blbec Langer a radil se při tom se Stěhlikovou a Žakes, ne?
Už to vidím, selektivní imigrace, samej odpad to bude, nic víc!
21 Runner // Dec 22, 2007 at 7:52
To Člověk: Jo, takže přistěhovalci berou jako běžnou normu v řešení mezilidských vztahů násilí, ale my jim budeme furt něco trpělivě vysvětlovat a hlavně je brát jako lidi. Ještě jste zapomněl dodat že jako “sobě rovné” lidi. Super. Jsem zvědav jestli Vám tohle humanistické přesvědčení vydrží tváří v tvář bandě přičmoudlých ksindlů až Vám budou znásilňovat ženu nebo zapalovat auto.
22 Janek // Dec 22, 2007 at 8:47
Radola : jednotná Evropa, dobré sousedské vztahy, vzájemná důvěra a odpovědnost, cestovní ruch, ekonomické výhody podnikatelům…
K nevýhodám: žádné mraky hladových sousedů s náručema injekčních stříkaček jsem zatím nezaznamenal.
Runner : Kde jste přišel k myšlence, že přistěhovalci vše řeší násilím? Při výprodeji TS triček?
Ano, vám chce asi víc lidí podpálit auto a roztrhat občanku. Silně však pochybuji že to má návaznost na barvu pleti a zemi původu. Zkuste se chvíli zamyslet nad svým westernovským dělením dobrých a zlých…
23 Frunik // Dec 22, 2007 at 10:47
Znamena to definitivni zanik CR jako suverenniho statu. Je to vznik unie. Unie ma vlastni armadu, vlastni soudy, vlastni policii, vlastni menu, velvyslance, jeji pravo je nadrazeno zemim, ktere ji tvori. Jake dalsi znaky jsou jeste potreba?
24 Člověk // Dec 22, 2007 at 11:27
To Runner: Tak to jste mě špatně pochopil. Já jsem psal o tom, že je třeba vysvětlovat tyhle věci obyčejným lidem: s přistěhovalectvím společnost nemůže nic získat jen ztratit, tudíž ho vůbec nemá smysl začínat.
Na Vaší odpovědi se dá ilustrovat slabina lidí, kteří se už dnes té módě multikulturalismu a přistěhovalectví brání - zbrklost a nerozvaha. Měl jste si lépe přečíst co říkám. Nadáváním se nikam nedostanete, leda budete označen za extremistu a paradoxně tak posílíte ty, kteří z přistěhovalectví a podobných podlostí profitují.
25 Al Jouda // Dec 22, 2007 at 12:53
Frunik : Tak zrovna to naše právo stojí za starou bačkoru a bylo by třeba ho změnit podle práva, které platí ve většině zemí EU.
26 Jarda // Dec 22, 2007 at 14:57
Ceka nas hodne prace. V pristim roce musime napravit to co kolaboranti zpusobila na nasi vlasti Autor Jarda Kucera
27 Okoun // Dec 22, 2007 at 15:12
Janek : Kdo ví, třeba Runner strávil nějakou dobu v Itálii po připojení Rumunska k EU.
Osobně se domnívám, že by každému demokratovi měla být povinně přidělena jedna snědá podkarpatská prostitutka. Vypíchla by mu oko deštníkem a hned by člověk na ulici poznal bývalého naivku.
28 Václav // Dec 22, 2007 at 15:59
Člověk: Máte pravdu, z přistěhovalců je potřeba udělat primární oběti prohnilého systému, a z nás sekundární oběti. Na “Západě” se k tomu takto přistupuje, a je to dobře.
Osobně se domnívám, že samotný vstup do Schengenu nám sem statisíce imigrantů nenažene, Portugalci si na sebe upletli bič tím, že byli ochotni přijmout kohokoli, a nijak neřešili, zda právě nepřišel do země, jejich chybu nechce zopakovat nikdo (tedy ani Džamila Stehlíková). Každopádně Schengen zvýší podíl cizinců v ČR, a to jak ze zemí mimo EU, tak především ze zemí EU. Dost lidí ze “Západu” se sem začne stěhovat na důchod, je tu poměrně neporušená příroda a minimum muslimů.
29 Člověk // Dec 22, 2007 at 19:16
Václave, možná máte pravdu, ale tady jde o princip. Můžeme slepě věřit, že nám sem přijdou jen “hezcí” přistěhovalci, jako britští a nizozemští důchodci a Ukrajinci, kteří opravdu tvrdě pracují a vyhýbají se problémům. Problém je v tom, že pokud povolíme toto, může se nám kdykoliv stát, že nám sem začnou chodit miliony nepřizpůsobivých muslimů.
Zkrátka Pandořina skřínka už byla jednou otevřena a ztracený čas už nepůjde vrátit. Každý národ by si měl udělat pořádek ve své zemi sám a v míru respektovat své sousedy.
30 Janek // Dec 23, 2007 at 5:51
Okoun : Asi ano. Vzhledm k faktu, že se demokrati s prostitutkama moc nevídají by jim to jistě prospělo. Nacisté jsou poučeni a vídají se už jen s Arijskými prostitutkami. Ty nemají sklony k vypichování očí.
Opravdu jste mi otevřel oči. Už chápu odkud pocházejí ty davy bezokých mužů motající se ulicemi a nadávající na ty přičmoudlé podkarpaťanky. ZAKAŽME SCHENGEN - za zdravý zrak a bezpečný sex.
31 Radola // Dec 23, 2007 at 8:32
Janek:Tak s těmi argumenty jste mě opravdu rozesmál-jednotná Evropa,ano po kvotách EU jsme si všichni jednotní.Dobré sousedské vztahy,den po Šengenu už policie v Německu řešila loupež ze strany českých cikánů na jedné starší paní.Cestovní ruch,ten teď neexistuje?!Prosím,už tu MFDnes nečtěte!
32 Okoun // Dec 23, 2007 at 13:11
Janek : Nevídají, hehehehe, to je dobré! To jako že jste v rámci multikulti vstřícnosti přistoupili dobrovolně na vypíchnutí obou očí? A nebudou teď volby moc drahé, když bude muset být každý hlasovací lístek opatřen výraznými plastickými znaky a navíc nápisy v Braillově písmu?
33 :-) // Dec 23, 2007 at 14:03
“Články” a “diskuze” na tomto portále jsou neustále variace na jedno téma.Zkuste také odstranit hranice a nemusíte ani nikam jezdit,jsou totiž ve vás…
34 Člověk // Dec 23, 2007 at 14:38
Janku, v Evropě násilně umírají lidé kvůli tomu, že mají tu smůlu být bílé pleti. O těchto obětech přistěhovalců se média zásadně moc nešíří (ale jdou dohledat přes lokální média a google).
Vy s nim necítíte žádný soucit? To jsou naprosto zbytečně zmařené životy.
35 Janek // Dec 24, 2007 at 6:08
Radola : Nic není dokonalé. Já při referendu byl proti vstupu. To však neznamená, že sdílím paranoidní představy s účastníky této diskuze.
Okoun : Za prostitutkama nechodím, taže mám obě oči stále v důlcích. Pokud jste někde zahlédl davy podkarpaťanek s ostře nabroušenými deštníky valící se přes bývalé hranice, tak dejte vědět. Vaše obavy o zrak mě připomínají scénku z filmu Borat - POZOR děti, žid chce snést vejce.
Člověk : To si děláte legraci. Tuším, že pro vás je myšlenka na včasné “vyčištění” Evropy “jakýmikoliv prostředky” celkem lákavá. Mám pro vás špatnou zprávu. Váš stihomam to neuklidní. Jen vás začne ohrožovat něco jiného.
Všem: Přátelé pobavili jste mě. Přeji vám nacionálně-sociálního, bohatého ježíška a hezký Silvestr. Užijte si chvíle klidu a míru a hlavně se na noc zamykejte aby vám podkarpadské prostitutky nevypíchli oči deštníkem. My bílí se teď musíme bát víc než kdy jindy.
36 Okoun // Dec 24, 2007 at 9:25
Janek : A snesl? A nebylo to v nějaké to výročí odsunu, 18., 19., 20., 21., 22., 23., 24., 25., 26. ledna? Že by Borat dostal od demokratů na budku. No, možná kdyby si včas stáhl slipy…
37 Janek // Dec 24, 2007 at 13:46
Okoun : Nějak jsem vás tentokrát nepochopil. Demokracie není dokonalá. Ale pořád na tom bude stokrát lépe než váš militantně totalitní vlhký sen o zemi bez židů, černochů asiatů, homosexuálů, demokratů, novinářů, indiánů, volících žen a neuniformovaných vůdci nepodřízených a svobodných lidí.
Naučte se s lidmi vycházet a nebudete se jich bát. Alespoň s většinou. Stejně nemůžete “internovat” všechny.
38 Okoun // Dec 25, 2007 at 9:18
Janek : “Největšími otroky jsou ti, kdo si o sobě myslí, že jsou svobodní.” Goethe dává dokonalý návod, proč pohrdat demokraty.
39 Janek // Dec 25, 2007 at 12:13
Okoun : Co? Cítím se svobodně a proto jsem otrok? Svoboda pak podle vás spočívá jedině přijetím nesvobody? To mohl napsat opravdu jen genius Goethe. Jsem rád že se jeho radami řídíte. Jste sám sobě bachařem. Gratuluji
40 Okoun // Dec 25, 2007 at 16:25
Janek : “Průměrná osoba je opravdu ve vězení proto, že neví, že je ve vězení…” Vy demokrati jste se s Mistrem osobně znali?
41 Janek // Dec 25, 2007 at 16:37
Okoun : Vy radikální sociálně pravicově nacionální fašisté určitě ano. Pochopili jeho myšlenky na výroční přehlídce TS módy a jako mnoho věcí - bez diskuze a přemýšlení přijali. Gratuluji to je… nadprůměrné.
My demokrati ve své tupé průměrnosti (nevyhovující standartům nadčlověka) jsme se smířili s představou, že svobodu je nutné si vybudovat né vybojovat (čti vyvraždit). I proto se máme lépe než osoby kterých se tak bojíte.
Evropa a celý západní svět je vystavěn na myšlence demokracie. Jedna říše se snažila prosadit (a ještě špatně) myšlenky vašich mistrů a pokud si dobře pamatuji, výsledek byl celkem směšný.
Ať už jsou slabiny demokracie jakoliv veliké, věřím že pracovitý a poctivý člověk se vždy bude cítit bezpečně a svobodně. Samozřejmě pokud mu to nebude kazit nějaký nabubřelý fašistický lempl, nebo komunistický vychcánek.
42 Intro // Dec 25, 2007 at 17:18
Janek: Na to rozvité adjektivum jste přišel sám, nebo vám poradil někdo ještě méně vzdělaný? Mimochodem, ta svoboda, kterou údajně máte, je vybudovaná? Vtipálku. Stav kdekoliv a kdykoliv na zemi byl vybojován… To je ale pohled vás, “demokratů”, že ač jsou vaše cesty lemovány oběťmi, říkáte tomu “budování”…. na věčné časy a nikdy jinak. Myslím, že poslední dvě slova vašeho příspěvku se k vám hodí nejlépe…
43 Janek // Dec 26, 2007 at 3:22
Intro : Vy fašisté máte svět jednoduchý - má jiný názor je to komunista. Na to bych rád řekl - víte prd. Komunisti vzali mé rodině pole na kterém, ano budovala, několik stovek let. Pokud by jste mě nazval komunistou tváří v tvář. Udělal bych vám něco co by neudělala ani podkarpadská prostitutka naostřeným deštníkem panu kolegovi Okounovi.
Vaše narážky na mé vzdělání - au to bolí. Ale ale na tomto webu je to stará technika. Naštěstí vím své a musím vám bohužel říci - víte o mě prd, tak si to nechte pro sobě rovné.
Co se vašich militantních názorů týče. Ano evropa odjakživa bojovala. Války kupodivu ale nepřinášejí nic než územní zisk. Žádná větší vzdělanost, zdravotnictví ani životní úroveň ji nedoprovází. Za to, že dnes můžete doma sedět na… svém nejdůležitějším orgánu a že smíte řešit otázky všehomíra na webu holohlavých vlastenců rozhodně nevděčíte válce a totalitnímu zřízení.
Vím dobře, že lidé co vlastníma rukama a hlavou nejsou schopni nic vytvořit mají neobvyklé touhy všem ostatním jejich práci ničit. Obvykle je to omlouváno bojem o přežití, o životní prostor o čistotu nohou a podobně. V tomto jste vy “vlastenci” (já říkám fašisté, protože na většinu z vás odtud platí, že o vlastenectví víte - PRD) a komunisti (se všemi svými anarchoodnožemi) až uboze stejní. Přestaňte řešit kdo, nebo co se sem hrne přes hranice a jděte něco dělat. A tentokrát něco užitečného.
44 Intro // Dec 26, 2007 at 4:59
Janek: svou nevzdělanost demonstrujete svými slovy. Napsat “sociálně pravicově nacionální fašisté” může skutečně jen nedouk. Stejně jako říci, že “jedna říše se snažila prosadit myšlenky vašich mistrů”…. Podobně jako mnoho dalších diskutujících (z obou stran) nejste schopen připustit, že nacismus není totéž co fašismus, nacionalismus není totéž co šovinismus a Altermedia nejsou stranky Národního odporu. Vy “demokraté” to máte jednoduché - má jiný názor, je to fašista (přičemž právě v oné nedovzdělanosti tím myslíte nacistu)…:-)
Mé militantní názory? Ani v tomto ohledu jste mne nepochopil… Nebo nechtěl pochopit. Proč, když poukážu na evidentní fakt, musím se automaticky stát příznivcem této skutečnosti? A proč jste taktně opoměl, že naopak dnes jsou vedeny války ve jménu vaší modly, totiž “demokracie”? Vyvozuji z toho snad, že vy, dle svých slov “demokrat”, souhlasíte s masakry nevinných obětí?
Dovolím si nebýt tak… jednoduchý. Přenechám to vám, podkarpatským prostitutkám a dalším, kteří se v mnoha ohledech přeceňují, aniž by dokázali odhadnout, na co ještě stačí…;-)
PS: polepšete se, ve třetím odstavci jste zapomněl uvést, že “vím prd”. V ostatních třech jste je to v pořádku. Možná je to tím, že v onom třetím píšete, že “sedím doma na…”, čiliže je možná obtížnější onoho prdu dosáhnout…:-)))
45 smazano pro hloupost // Dec 26, 2007 at 7:14
46 smazano pro hloupost // Dec 26, 2007 at 7:19
Intro : Janek: NEBUDU SOUDIT KDO MA PRAVDU, ale trochu slusnosti oboustrane by Vam prospelo..od toho snad sou diskuzni fora abych se tu setkal s lidmi co maj jiny nazor
47 Jarda // Dec 26, 2007 at 8:24
V senatu mame prozidovske stvace. Podporuje je Zeleznej , Pithart a dalsi zide. Zastavme prozidovskou vladu.
48 Intro // Dec 26, 2007 at 9:17
smazaná hloupost: nepoužil jsem jediného vulgárního či jinak nevhodného výrazu…
49 Janek // Dec 26, 2007 at 9:38
Intro : Opět jsem nevdělaný. Vy snad musíte být můj bývalý pan ředitel, či co. Já jsem si zatím vaši vzdělanost posuzovat nedovolil, ale budiž.
Já vím, že nacionalismus a fašismus jsou dvě různé věci. Vědí to ale i chlapci v TS když táhnou městem a napadají občany? A vím, že altermedia není národní odpor. Taky vím že původní font v nápisu byl lehce švabachový a pokud bych potřeboval verbovat paranoidní rasisty jsem bohužel na správném místě. Jen si přečtěte komentáře zdejších návštěvníků. Všechno jsou to “jen” vlastenci? Třeba pan Jarda a jeho zastavovací tendence je dobrý případ.
Nevím, jak jste vydedukoval, že jsem příznivcem masového vraždění. To že mám rád všeobecné volební právo a dodržování lidských práv snad neznamená, že jsem masový vrah.
Nepleťte si prosím demokracii se slabosti. Věřím, že se občané tohoto státu dost poučily a v případě ohrožení nějakou totalitní ideologií nebudou váhat a nakopou agresorům zadky. Třeba v hlavním městě a za bílého dne.
P.S. Za ty prdy bych se vám měl asi omluvit. Pochopte prosím. Člověk co mě nazve nevzdělaným i přes fakt že mě nezná je mi ukradený, ale nazvat mě komunistou je jiné kafe. Vám by se to taky nelíbilo. Nebo snad ano soudruhu?
50 Jarda // Dec 26, 2007 at 14:09
Pane Janek!!! Asi jste nepochopil moje slova. Jde o to ze zide uz dale nepozenou nas narod do zahuby!!! A pokud nevite ze Pithart a Zeleznej jsou Zide….???? Tak to neni muj problem. Navic Zeleznej a NOVA chtela z naseho NARODA udelat NAROD TUPCU . Jenom cloveka co sleduje televizi a je ji ovladan. Autor Jarda Kucera
51 Intro // Dec 26, 2007 at 14:11
Janek: Nejste opět nevzdělaný, jste nevzdělaný stále. Toť můj názor, chcete mi ho brát? I vy demokrate…;-)
Nejen fašismus a nacionalismus není to samé, ale ani fašismus a nacismus. Vy jste mne nezval fašistou a myslel jste tím nacistu (viz. vaše předchozí příspěvky o “říši”). To mne uráží minimálně stejně jako vás označení za komunistu. Nemáme si tedy co vyčítat.
Neřekl jsem, že jste příznivcem masového vraždění. Přesně naopak - doporučuji si to přečíst znova.
Chlapci v TS mne ani v nejmenším nezajímají, nevím, proč mne s nimi dáváte do souvislostí. Co se týče původního “švabachu” v záhlaví, Altermedia jsou celosvětovou sítí s centrálním “ksichtem”. Jediné, co vím, že si česká sekce vymínila, je, že v podtitulu jako jediná necituje G. Orwella. Pokud si projdete stránky nejrůznějších poboček, seznáte, že jsou si často ideologicky strašlivě vzdálené. I to patří ke vzdělanosti - dívat se a sbírat informace. Stejně jako vědomí, že “občané se poučili”, nikoliv “poučily”. Gramatika mne ovšem tady v diskusích přivádí k zuřivosti spíše u lidí, kteří se označují za vlastence (či nacionalisty), ne u “demokratů”…;-)))
52 Jarda // Dec 26, 2007 at 14:17
Tak jak pisu … Je muj problem!!! Pokud jsem Vas urazil…. Omlouvam se. Nejsem clenem NARODNIHO ODPORU. Jen si myslim ze maj o nas rozhodovat CESI a NE ZIDE. Autor Jarda Kucera
53 Janek // Dec 27, 2007 at 2:55
Jarda : Ano, nyní se požene náš národ do záhuby pod vlastním vedením.
A můj problém zas není zjišťovat kdo všechno je žid. Je mi to totiž jedno.
54 Janek // Dec 27, 2007 at 3:14
Intro : Vy opravdu musíte demokraty nenávidět. Zajímalo by mě proč. Pokousali vás? Nechcou vás za vůdce? Nomohl jste snad kvůli nim řádně oslavit narozeniny, či snad uspořádat pochod proti okupaci Bangladéše?
Mimochodem končím svůj boj se vzdělaností. Už na náckomedii nebudu nikomu vyvracet, že nejsem tupý nevzdělanec. Napsal jsem pravopisnou chybu a to mě v očích fašistů naprosto znemožnilo. To vše proto, že jsem demokrat. A možná dokonce žid! Tragedie. Unterkrat!
A ano máte pravdu, neprojížděl jsem jiné …medie. Kupodivu se ani tak nezajímám o nesmysly zde psané, ale o reakce čtenářů. A ti naši “vlastenci” mě rozhodně zajímají víc, než pomatenci z… řekněme… celosvětová říkáte?… tak třeba Japonské Altermedie.
55 Okoun // Dec 27, 2007 at 3:23
Janek : Vy demokrati nikdy nikomu zadky nenakopete. I kdyby vás příznivci “totalitní ideologie” zabíjeli v londýnských autobusech a španělských vlacích, vy místo sebeobrany padnete na břicho, budete se před nimi plazit v prachu, líbat jim nohy a okolostojícím udiveným divákům vysvětlovat, že “vzájemné porozumění je nezbytný předpoklad soužití” a že “totalitarismus je náboženstvím míru”. Historie takové slabošství, jaké předvádíte, už hodně dlouho neviděla. Ale příroda a přirozenost velí, že slabí slouží za potravu silným.
56 Intro // Dec 27, 2007 at 3:23
Janek: mrzí mne, že jste jen další z těch, kdo, ač původně začasté argumentují rozumně, či alespoň souvisle, nakonec jen rozzlobeni kopou nožičkami a buší pěstičkou do klávesnice… Na to už jsem si ale ve zdejších diskusích zvykl…:-) Mějte se pěkně a šťastný nový rok. Jiného komentáře k vašemu příspěvku, ve kterém už neshledávám chytrého naprosto nic, netřeba…:-)
57 Člověk // Dec 27, 2007 at 9:05
Janku, tak čtu na svém oblíbeném německém blogu, že sedmdesátiletý něměcký důchodce přežil v Mnichově útok dvou přistěhovalců z Řecka a Turecka. Nadávali mu do sviní něměckejch. Další asi padesátiletý Němec měl větší štěstí: zdvořile požádal asi třicetiletého Íráčana aby přestal kouřit na peróně (kde je to nakonec zakázáno). Dostal pěstí. Co ovšem Íráčán nečekal bylo to, že mu Němec ránu vrátil. To se opravdu od Evropanů nečeká.Od nás se čeká, že nebudeme mít žádné netolerantní poznámky, když nás napadají. To je asi to, co nám chcete svými příspěvky sdělit, že?
Ale chápu vaši neinformovanost, v ČT a v MF si tohle nepřečtete.
A to už nemluvím o tom mladém chudákovi ze Skotska, kterého před pár lety vykastrovali, mučili a nakonec upálili za živa, protože byl běloch, jak se později vyjádřil vůdce muslimského gangu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kriss_Donald
58 Lus // Dec 27, 2007 at 11:20
Jako občanka českého státu, která nikdy nepobyla za hranicemi všedních dnů (tedy naší země) jinak než dovolenkově, bych neměla k občanům jiných národů a jiné barvy pleti vůbec žádné výhrady, protože bych se s nimi a jejich mentalitou tváří v tvář nesetkala…ale! V jiných zemích jsem pobyla déle než dovolenkově a sama na vlastní pěst jsem se setkala s rasismem týkajícím se mé osoby v Rakousku a Švýcarsku. Byla jsem nařčena z rasismu, když jsem s nimi - Afričany, kteří tam hledají bílé manželky, aby mohli v zemi zůstat - odmítla komunikovat! S neznámými jedinci, kteří se se mnou bez pozvání snažili navázat komunikaci ve vlaku, na zastávce autobusu apod!Jsou vlezlí, neodbytní (sprostá být neumím), nabízejí hned sex! Prý to je u nich v Africe jiné - hned jdou spolu na skleničku! Ha-ha, nedivím se, že tam mají tak rozšířený AIDS. V USA zase zneužívají strachu bílých (z nařčení z rasismu) a v restauracích odmítají zaplatit jídlo, které už ale skončilo v jejich žaludku - prý tam byl vlas! Prostě - my ještě nevíme, co nás tím otevřením hranic čeká….já se na to vůbec netěším!
59 Janek // Dec 27, 2007 at 16:02
Pánové: Špatně mě chápete (až na pana Intra, ten mě prokouk). Já nerozlišuji na rasisty a fašisty bílé a černé. Případy, které zde popisujete jsou strašné a tragické. Samozřejmě vyžadují přísné potrestání. Není však rozdíl mezi totalitou Evropskou a Arabskou. Obě jsou špatné a demokracie, pokud si zasluhuje přežít, se snimi musí umět vypořádat.
To však neznamená, že nahrnu všechny lidi do jednoho pytle. Zauvažujte nad možností že arabové na nějaké verzi Arabomedie právě teď řeší to, zda všichni bílí nejsou jen tupé verze pana Bushe, popřípadě nechutní pedofilové typu Dutrouxe. Naše kultůry se konfrontují a je třeba lidi dělit na dobré a zlé a né na bílé a černé.
Extra pro Okouna: Mimochodem pane Okoune, my demokraté už jsme nejedné totalitě prdel nakopali. Někdy nám to chvíli trvá (to je naše slabina), ale pak to vážně stojí za to
60 Člověk // Dec 27, 2007 at 18:44
Aha, takže zase ten filosofický krok stranou. Po popírání, že něco takového jako importovaná kriminalita vůbec existuje a při konfrontaci s konkrétními případy přijde přiznání, že to tedy tak nějak existuje. Okamžitě však následují mlžící výroky naznačující, že každý komu to vadí a dovolí si stěžovat je vlastně totalitář (xenofob, rasista, fašista, nacista) a jako lidé jsme si vlastně tak nějak rovní. Teda kromě cizinců, kteří jsou ještě rovnější a těch, kteří různí pokrokoví aktivisté označí za fašisty atd. - ti pak nemají naprosto žádná práva.
Nikoliv Janku, lidé mají právo na svobodu, důstojnost a bezpečí. Tedy mimo jiné nežít ve strachu, že jejich děti budou na škole zmláceni dětmi přistěhovalců (jejich kultura je trochu jiná, ale naší rovná a musíme brát ohledy protože je to vlastně všechno naše vina), že bude žena znásilněna nějakým přistěhovalcem na ulici (má se zahalovat a nechodit bez závoje jako nějaká coura, za to přepadení si totiž může sama, protože tomu chudákovi útočníkovi způsobila kulturní šok) a nakonec nemít svoje město zapálené, protože ačkoliv všichni přistěhovalci tvrdě pracují, aby nás obohatili a zajistili ve stáří jaksi se ukazuje, že zároveň je jich disproporčně velká část jednoduše nezaměstnaných a kromě všudypřítomné diskriminace se jim dávky zdají strašně malé.
Kriminalita přistěhovalců vůči původním obyvatelům tvoří obludně velkou část celkové kriminality v Evropě. Bohužel je ale zamlčovaná a marginalizovaná a téměř nikdy se jí nedostane zmínky v médiích. kromě nejdrastičtějších případů, které nejdou ututlat a i pak se to média snaží omlouvat a obviňovat oběti. Tady se nedá mluvit o demokracii. A to je taky jeden z mnoha důvodů proč je imigrace zvlášť z kulturně vzdálených společností jednoznačně špatná.
Lidé mají také právo rozhodovat kdo se přistěhuje do jejich země a kdo ne. K tomu právu patří i to zvolit si nulové přistěhovalectví.
Osobně za fašisty považuji lidi, kteří si osobují právo rozhodovat za ostatní a o ostatních proti jejich vůli. A tu máš čerte kropáč, nějak tam patří i většina humanrightistů placených z mých daní a ničících moje práva.
O čem si píší Arabové v jejich diskuzních fórech u nich doma je jejich věc včetně názorů na nás. Narozdíl od některých zdejších přispěvatelů se necítím nucen jejich názory kádrovat či dokonce fízlovat.
61 Okoun // Dec 28, 2007 at 1:39
Janek : Vy jste schopní “nakopávat prdel” jedině za předpokladu, že včas spláchnete demokracii do kanálu a změníte systém na víceméně vojenskou diktaturu - pokud ale už ta vaše demokracie rozežrala společnost dostatečně hluboko (jako např. ve Francii 1940), jste beztak předem vyřízení.
Na vůli a ochotu občanů demozemí bojovat v současnosti za tenhle pochybný systém bych si dneska v Tipsportu nevsadil ani pětku.
62 Runner // Dec 28, 2007 at 13:14
Demokracie je nesmysl. Naposledy fungovala ve starověkých Athénách a pak už nikdy. Demokracie má smysl pouze tehdy, kdy se voliči mohou shromáždit na náměstí, vyslechnout si projevy kandidátů a položit jim otázky a jen tehdy, když kandidáty buď osobně znají, nebo znají člověka, jenž je osobně zná a může je doporučit. Volit někoho protože jsem viděl bilboard s jeho tváří a idiotským heslem u silnice je nesmysl. Současná demokomedie je jen skrytá totalita, divadlo pro zblbnutí mas. Jediný systém, který má budoucnost (protože má sílu) je korporativismus se silnou vůdcovskou rolí šéfa státu. Proto je tento systém neustále tak napadán a démonizován médii i politiky a jeho zastánci vystaveni tvrdým represím - v rámci tohoto systému by se totiž některým vyvoleným “elitám” příliš nedařilo.
63 Runner // Dec 28, 2007 at 13:22
To Janek: Vy demokrati jste nakopali prdel nějaké totalitě? To máte na mysli když se demokrat Roosevelt s demokratem Churchilem spojili s krvavým katem Slovanů Stalinem aby porazili Hitlera? Nechci Vám brát iluze, ale nebýt rudé totality a Stalina, asi by ta hnědá totalita a Hitler od demokratů nikdy porážku neutrpěla. Dokonce bych si troufl tvrdit, že nebýt totalitního vládce Stalina, ta slavná anglická demokracie by byla dnes v troských.
Anebo jste myslel listopadové divadlo v 89? To snad ne! :-)))
64 Janek // Dec 28, 2007 at 18:30
Runner : Dýcháte v demokracii, píšete si nesmysly v demokracii a žijete podle zákonů vytvořených v demokracii. Není dokonalá a proto potřebuje víc práce a čestných lidí. Stačí málo a vše bude jinak.
Budete pak možná pracovat a žít v totalitě. Nebudete si psát na medii, protože nebude. Vaše potomstvo si bude muset nasadit rudý šátek, hnědou košili, nebo plnovous, protože se jej nikdo nebude ptát zda se mu to líbí nebo ne. Budete se klanět jedinému bohu a pochybnosti budou tvrdě trestané. Život bude jednoduchý. Nebudete nic řešit. Vše za vás bude vyřešeno než se narodíte. Budete mít asi tolik rozhodovacích možností jako vratná láhev.
65 Janek // Dec 28, 2007 at 18:38
Člověk : Vy jste blázen. Hodnotíte skupinu podle pár jedinců. Projděte si český kriminál, kupodivu je tam našinců docela dost, takže strach o své děti v klidu můžete přenést na členy vlastní národnosti.
Pokud dělá v našem státě někdo nepořádek, tak poslední věc co mě zajímá je barva jeho pleti. Děláš bordel, fájn - nucené práce a je klid. Ale nepoženu se na každého jen z principu, že nedlabe vepřo knedlo zelo a o vánocích nezdobí stromek.
66 Runner // Dec 28, 2007 at 21:56
To Janek: Poslyšte, pane, za prvé nevím proč mi tady děláte přednášku o totalitě, já jsem na rozdíl od Vás v totalitě vyrůstal a takovýchdle přechytralých mládežníků jako jste vy už jsem poznal pytel. Za druhé jste mi neodpověděl na otázku, komu že jste vy demokrati nakopali prdel? Já jsem ještě žádnou demokracii, která by nakopala prdel totalitě, neviděl. Ať to vezmu od Vietnamu, přes Koreu, Kubu, až třeba po současný Irák, nevidím nikde žádnou prdel rozkopanou od demokratů. Jen jedno fiasko vedle druhého. Proč, vy slavný demokrate, nejdete i se svýma demokratickýma ideálama, nakopat prdel rudé Číně? Proč nejdete nakopat prdel Castrovi, kterej se taková léta drží na Kubě navzdory všem blokádám? Já vám říkám, že žádná demokracie ještě žádné totalitě nic nenakopala, natož pak prdel! Pokud nějaká totalita padla, pak jedině díky tomu, že se sama demontovala, nebo (jako v případě Hitlerova Německa) ji porazila jiná totalita. Toť vše a Vaše chytrácké přednášky o životě v totáči si nechte pro svoje děti, až nějaké budete mít.
67 Janek // Dec 29, 2007 at 5:06
Runner : Zajímalo by mě z čeho usuzujete že jsem mládežník. Ale nechť. Na legracomedii už mi bylo přisouzeno mnoho podob.
Pokud jste v totalitě vyrůstal a nyní toužíte po jejím návratu tak není problém si představit na které straně barikády jste stál soudruhu.
Není třeba jít proti Číně ani Kubě. Ostatně Kuba je fraška sama o sobě. Pokud se oni nebudou cpát sem, nevidím důvod proč se máme cpát k nim. Hitlerovo německo bylo poraženo spojenci. Ne jinou totalitou. Taky prdel (jak říkáte) se dá nakopávat i jinak než fyzicky. Třeba ekonomicky. Ostatně ve které vítězné Korei by jste bydlel raději? V totalitní? Pak máte můj obdiv.
Jinak je legrace sledovat jak odpůrci demokracie a svobody do všech možností využívají svobodu slova, volného pohybu, schromažďování a vymoženosti globalizace. Tedy až do chvíle kdy jim na tyto svobody sáhnete (a předvedete možnosti jejich vytoužené totality) pak se začnou čertit a křičet po svých právech.
Mimochodem pánové. Tahle diskuze začala Schengenem. Co proboha řešíme za nesmysly. Stejně se neshodnem.
68 Člověk // Dec 29, 2007 at 5:13
No Janku, nadávání by vám šlo, ale s argumenty je to horší. Možná nám je ale můžete vysvětlit třeba na případu vrahů Ryana Dalyho:
http://www.navigor.org.uk/navigor/betrayed/ryan-daly.php
Jeho vrazi ho umlátili k smrti tak, že mu jakýmsi klackem pobitým hřeby téměř utrhli kus obličeje. Po 18 měsících věznění byl hlavní pachatel propuštěn na podmínku, ale už je v kriminále zase.
Nebo taky můžete radit francouzské policii, jak neutralizovat těch pár jedinců kvůli kterým nekontrolují celé městské čtvrti a kteří zvládnou zapálit půlku Francie. Možná nedopadnete jako ten policejní prefekt, který zkusil vyjednávat po dobrém a skončil na jednotce intenzivní péče s hlavou rozbitou ocelovou tyčí.
Na rozdíl od vás jsem viděl na vlastní oči jak to vypadá po tom co si pár jedinců zašpásuje s policí. A příště to prý bude horší, těch pár jedinců už disponuje zbraněmi z Balkánu. Francouzi mi taky říkali, že se stát bojí použít armádu, protože je v ní taky jen pár těch jedinců a velení si není jisté, po kom by ty jedinci začali v případě nepokojů střílet.
To samé se týká Británie, Belgie, Nizozemí a dnes už téměř jakékoliv evropské země
Nicméně mám pro vás dobrou zprávu. Vy jako jedinec totiž můžete strašně pomoct v boji proti zlu. Ve vašem případě totiž úplně stačí, když ho přestanete propagovat, omlouvat a šířit.
69 Člověk // Dec 29, 2007 at 5:28
Janek je jako člověk, co křičí na lidi kterým hoří statek s veškerým majetkem a ve světnici jim zůstalo malé dítě, ať nedělají takový tyjátr kvůli pár plamýnkům. Zděšeným sousedům těhle nešťastníků pak vysvětluje, že za požár si můžou sami a o tom dítěti lžou. Když se pak ozve z hořící světnice křik mimina pohotově prohlásí, že by z něj vyrostl spratek a stejně by jednou umřelo.
70 Jarda // Dec 29, 2007 at 6:34
Janek se mne zda trochu divnej.
71 Jarda // Dec 29, 2007 at 6:38
Musime zacit tvrde pristupovat k mensinam. Myslim hlavne cikanskou!!! Slovaky nepovazuji za cizince. Je skoda ze doslo k rozpadu CESKOSLOVENSKA. Za to muze stejne Havel.
72 Člověk // Dec 29, 2007 at 6:44
Tak je to tady. V Paříži jsou na Silvestra zakázány všechny ohňostroje včetně hlavního na Elysejských polích. A to všechno jen kvůli hrstce jednotlivců. Možná bychom měli silvestrovský večer využít k přemítání o tom, jak skvělá je multikulturní společnost a o nových zákonech na potírání xenofobního myšlení.
73 Emilie // Dec 29, 2007 at 12:29
Zdravim vazeni a mili z Londyna,
jsem nasla tuhle web pres manzela, ktery je Anglican a pravidelne cte zpravy na svych strankach BNP.
Vidim, ze co deje tady v Britanii, vy jen distukujete pres PC, jen doufam, ze to co se deje tady, se nebude dit v CR.
Co byste treba rekli na to, ze byste v meli v praci zakazano dat vanocni ozdoby a stromek, protoze tohle by mohlo urazit vase muslimske a jine spolupracovniky, kteri nejsou krestane!!! A kdyz bych si ten stromek tam nahodou dala, tak mam disciplinarku a pak padaka. Co vy na to? Ps a neni to vesele vanoce ale ‘rocni pozdravy’.
K te rasove navisti ci nenavisti, tady plati, ze cerny a indove tady mohou hlasat smrt zapadu, smrt bilym, nemuslimum………ale jakmile ja bych se snazila tohle prohlasit na verejnosti, tak by me uz odvazeli na dozivoti do Brixtonu. CILI ZADNA SVOBODA TAKTEZ.
Muzete mi taky nekdo vysvetlit tohle?: pokazde kdyz letime s manzelem do CR letadlo je plne hezkych Ceskych holek co se jen oblizujou s cernochama a Indama a jsou na to pysny!! Jedna se nechala v letadle slyset ‘ze ostatni v CR ji muzou zavidet neco co ma jen ona’!!? co? ze bude mit prinejmensim AIDS?
74 Runner // Dec 29, 2007 at 12:58
To Janek: Soudruha beru jako humornou vložku do diskuze. Když mi přisuzujete příslušnost ke komunistům, je to to samé jako bych Vám říkal “soukmenovče”.
Že jste mládežník usuzuji z Vašeho naivního a životem nezkaleného nadšení pro demokratůru. Jen mladý člověk, plný světlých ideálů, nebo totálně nepoučitelný nebo neiformovaný jedinec může hořet takovým svatým nadšením pro něco tak nesmyslného a škodlivého, jako je tato hra na demokracii.
Líbí se mi, jak se tady tetelíte nad svobodami, ktrerých si údajně užíváme. Já jsem těch svobod ale moc neviděl, a pokud ano, pak velmi okleštěných. Pokud je svoboda shromažďování osob zákonem zaručena, ale v “určitých” případech a pro “určité” lidi tato svoboda neplatí,pak se nejedná o žádnou demokracii, ale o skrytou totalitu. A než takovou “demokracii”, pak budu mít raději otevřenou diktaturu, kde budu mít jasně vymezeno ” to můžeš” a “to nesmíš”. A ne že budu furt poslouchat jakou máme všichni úžasnou svobodu a jak máme zaručena práva, ale běda když člověk šlápne vedle nebo se špatně zamyslí! To pak jdou ústavní záruky stranou a špatně myslivšího je potřeba řádně potrestat!
Jednou se ptal kterýsi anglický novinář Pinocheta, jak je to v Chile s občanskými svobodami, když jsou tam zrušeny politické strany, a jak je to s volebním právem. Pinochet mu řekl, že v jeho zemi mají občani všechny svobody, které potřebují a vyjmenoval:
1) svoboda podnikat
2) svoboda najít si dobrou práci
3) svoboda uživit sebe i rodinu
4) svoboda být chráněn před zločinci
5) svoboda žít v klidu a bezpečí
A to jsou i podle mně veškeré svobody, které potřebuje normální člověk k životu a které, bohužel, v demokratůrách pokulhávají.
Uživit se, to jakž takž, než na nás ovšem dopadnou důsledky neuvěřitelného státního zadlužení, které se nám rok od roku zvyšuje. Ale právo cítit se bezpečně v demokratůře téměř neexistuje. Řeknete že to je daň za svobodu a že demokracie není systém bez chyb? No fajn, doktatura taky není systém bez chyb, ale zlatý Pinochet, Franco nebo Salazar! Neumím si představit, že by něktarý z nich toleroval nějaké cizojazyčné mafie, vietnamské šejdíře, albánské pasáky nebo cikánskou menšinu vyssávající státní kasu jak pijavice! A jako náplast za tohle všechno nám ta Vaše slavná demokracie dává co? Právo jít ze sebe jednou za 4 roky udělat kašpara a zvolit další komedianty do parlamentu? No super, to fakt stojí za to!
75 Runner // Dec 29, 2007 at 13:09
To Emilie: Slašel jsem hodně od kamarádů, kteří v Anglii pobývali a jsem šťastný, že úpadek tady v ČR nedosáhl ještě takových rozměrů. Ale přituhuje! Myslel jsem, že Angličani jsou tvrdší a že si svoje vzít nedají. Ale jak to tak sleduju, nejen my Češi máme holubiččí povahy! :-)) Kam se poděl duch Wellingtona a Nelsona?
76 nungurnacidge // Feb 8, 2008 at 14:42
I’d prefer reading in my native language, because my knowledge of your languange is no so well. But it was interesting! Look for some my links:
77 scumki qkfhgowtl // Apr 5, 2008 at 8:03
khjosd pdrjm mvgwopyax xlkwuzt odexntu ozhjc wpmev
Leave a Comment