Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Občanská iniciativa D.O.S.T

November 9th, 2007 · Diskuze (52 Comments)

Email This Post Print This Post

(Důvěra, Objektivita, Svoboda, Tradice)

My, níže podepsaní signatáři, u vědomí práv a svobod zaručených nám Ústavou a zákonnými normami ČR a v obavě o tyto svobody, vyjadřujeme formou této iniciativy své hluboké znepokojení nad plíživou, leč nepřehlédnutelnou ideologizací veřejného života, která se v současné době postupně šíří na půdě orgánů Evropské unie a která má být v souvislosti s „antidiskriminační“ agendou vnesena i do českého právního řádu.

S vědomím odpovědnosti svobodných občanů za osudy vlastní i generací budoucích a s ohledem na bolestnou dějinnou zkušenost středovýchodní Evropy s komunistickou totalitou, nemůžeme mlčet k těmto novým snahám omezit svobodu projevu a přesvědčení občanů a co nejrozhodněji je odmítáme, neboť v nich zřetelně rozpoznáváme prvky oněch totalitních forem právního a etického myšlení, kterých se naše země po listopadu 1989 s obtížemi zbavovala.


Nová ideologie - její propaganda a cíle

Kdo sleduje zmíněné trendy, nemůže pochybovat, že tu má co dělat s poměrně ucelenou doktrínou, jež se projevuje zejména nekritickou vírou v tzv. „společenský pokrok“, resp. přesvědčením svých stoupenců, že právě oni jsou jeho nositeli, chronickou nedůvěrou vůči většinové společnosti a nepřehlédnutelnou snahou o rozbití tradičních sociálních vzorců a struktur, které tato doktrína vnímá jako konkurenční a „zpátečnické“ (rodina, národ apod.).

Ve své propagandě popsaná doktrína konfrontuje veřejnost s vágními termíny, často nově utvořenými, jejichž přesný výklad je nejasný, resp. je zřejmé, že je ponechán na vůli vykladače, a tyto termíny se pak stávají nejen běžnou součástí společenské každodennosti, ale bohužel také impulsem k vytváření nových právních norem. Nakolik by mohla být tato tendence nebezpečná základním občanským právům, např. v soudní praxi, není třeba zdůrazňovat.

Cíle, k nimž nová ideologie směřuje, jsou sice nejasné, její výše uvedené projevy nicméně dokazují, že je principiálně neslučitelná jak s kulturními a duchovními hodnotami západní civilizace, tak se základními občanskými právy a svobodami, k nimž se ve svých konstitutivních dokumentech hlásí ČR i EU.

D.O.S.T

Jsme přesvědčeni, že neexistuje žádný důvod, proč by svobodní občané měli k těmto alarmujícím faktům mlčet a snášet atmosféru podezřívavosti, sudičství a přetvářky, kterou s sebou nová ideologie přináší všude tam, kde se projeví její vliv. Ani autorita osobností spjatých s popsanou ideologií, ani síla jejich propagandy nesmí udusit přirozenou touhu po životě v pravdě, svobodě a souladu s vlastním přesvědčením.

Žádáme tedy vrcholné české politiky, aby se postavili za obranu občanských práv a svobod, a to i ve vztahu k orgánům EU, a napomohli tak obnovit důvěru občanů vůči zákonům a institucím této země.

Žádáme české žurnalisty, zejména redaktory předních deníků a veřejnoprávních médií, aby důsledně usilovali o objektivitu zpravodajství, bez diskreditujícího nálepkování odpůrců nové ideologie jako tzv. extrémistů, ultrapravičáků a pod.

Žádáme české soudní orgány o důslednou obhajobu svobody myšlení a podnikání, tak jak tyto svobody zaručuje dosud platný český právní řád, a to zejména s ohledem na aktuální pokusy o jejich omezení v souvislosti s tzv. antidiskriminačním zákonem.

A žádáme také osobnosti kulturního a duchovního života, aby se tváří v tvář hrozbě nové ideologie mnohem výrazněji než dosud zasadily za rehabilitaci tradičních mravních hodnot, tolik potřebných pro nalezení pevných základů české a evropské budoucnosti.

Prohlášení signatářů D.O.S.T.

Vedeni touhou po obnově důvěry, objektivity, svobody a tradice, jakož i solidaritou se všemi nynějšími i budoucími nespravedlivě pronásledovanými, chceme se my, signatáři iniciativy D.O.S.T. podpisem níže přiloženého textu ještě každý sám za sebe deklarativně přihlásit k oněm pozitivním hodnotám a postojům, které vzbuzují nenávist nové ideologie.

Já, níže podepsaný signatář iniciativy D.O.S.T veřejně prohlašuji, že:

- Uznávám rodinu, založenou na manželském svazku muže a ženy, za základní výraz lidské sounáležitosti a odmítám snahy o její demontáž.

- Uznávám nestejnost a komplementaritu muže a ženy a odmítám shora řízený program bezpohlavní společnosti.

- Uznávám výsostné právo rodičů na hodnotovou výchovu potomků v souladu s přirozenými mravními normami a odmítám snahy o ideologizaci školních výchovně-vzdělávacích programů.

- Uznávám hodnotu právního státu a principu presumpce neviny a odmítám jakékoli pokusy o porušení tohoto principu i snahy vnést do české legislativy vágní, právně irelevantní termíny, např. „extrémismus“.

- Uznávám hodnotu národa a vlasti jako konstitutivní prvek utváření lidské osobnosti a odmítám se rozplynout v tavícím kotlíku vykořeněného kosmopolitismu.

- Uznávám hodnotu autentického náboženství a odmítám jeho řízené odstraňování z veřejného života, ale také jeho zneužívání pro nenáboženské cíle.

- Uznávám západní, anticko-křesťanské kořeny naší tradiční kultury a odmítám její účelové „úpravy“ v duchu tzv. politické korektnosti.

- Uznávám relativní hodnotu různých lidských kultur a odmítám snahy o jejich umělou nivelizaci za účelem utvoření jediného multikulturního „světového názoru”.

- Uznávám nedotknutelnost soukromého vlastnictví a odmítám snahy o zpochybnění této nedotknutelnosti.

Za Občanskou iniciativu D.O.S.T

Mgr. Michal Semín – ředitel Institutu svatého Josefa
PhDr. Jiří Hejlek - podnikatel
Mgr. Ivo Švajner – státní zaměstnanec
PhDr. Radomír Malý – vysokoškolský profesor
Jiří Hojer – státní zaměstnanec
David Floryk – konzervativní klub Ostrava
Jindřich Koudelka - důchodce
Mgr. Petr Bahník – středoškolský učitel
Ing. Vladimír Keberle – ekonom
František Červenka - publicista
Tomáš Pavel Patrik Hamet - písničkář
Milan Špinka – publicista
Milo Komínek – vydavatel měsíčníku Svědectví
Michal Kretschmer - programátor
Bc. Petr Valeš - interní auditor
Miroslav Červenka - podnikatel
Janis Coka – státní zaměstnanec
Radek Rosenhofer – pracovník copy centra
Pavel Krešne – státní zaměstnanec
Martin Čejka – šéfredaktor časopisu Te Deum
Kryštof Kindler - úředník

Souhlas s prohlášením D.O.S.T. můžete vyjádřit na e-mail: akce-dost@seznam.cz

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


Tags: Prohlášení

52 responses so far ↓

  • 1 Janek // Nov 9, 2007 at 2:17

    - [b[Uznáváte[/b] i názory jiných lidí a v případě jejich většiny se jim podřídíte protože to je demokracie?

  • 2 Jakub II. // Nov 9, 2007 at 2:45

    Janek: Demokracie není Bohem a pokud zákony státu odporují Božím přikázáním a Církví daným předpisům, nikdo není povinen je poslouchat a jimi se řídit.

  • 3 Michal // Nov 9, 2007 at 3:40

    Mě by spíš zajímalo,co si autoři a signatáři tohohle dokumentu slibujou. Nějakou veřejnou diskusi,masové přibývání podpisů,demonstrace a svržení vlády??

  • 4 mike // Nov 9, 2007 at 3:44

    čechy , křesťanství , to je snad vtip….

  • 5 Kamil // Nov 9, 2007 at 4:16

    Janek,mike a Michal,jasně kluci lepší je nic nedělat maximálně blbě camrat, že?

  • 6 Jakub II. // Nov 9, 2007 at 4:18

    mike: ne každý je pohan jako vy. Vtip to není.

  • 7 Michal // Nov 9, 2007 at 4:40

    Kamil: Vy mě znáte,že víte,že jen blbě camrám?

  • 8 Vlastimil Čech // Nov 9, 2007 at 4:43

    Plně podporuji tuto iniciativu.
    V.Č.

  • 9 Adam Kovář // Nov 9, 2007 at 4:46

    Vlastimil Čech: akce-dost@seznam.cz

  • 10 Kamil // Nov 9, 2007 at 5:07

    Michal_ neznám vidím co píšete:Mě by spíš zajímalo,co si autoři a signatáři tohohle dokumentu slibujou. Nějakou veřejnou diskusi,masové přibývání podpisů,demonstrace a svržení vlády??

  • 11 Michal // Nov 9, 2007 at 5:21

    Kamil: no a co z toho vyplývá? Že já nic nedělám?

  • 12 Pavel // Nov 9, 2007 at 5:37

    http://www.natia.cz/dost/dost.htm
    http://www.natia.cz

  • 13 Kamil // Nov 9, 2007 at 8:22

    Michal: samozřejmě, že asi něco děláte, pomáháte rodičům na zahrádce, nebo manželce v kuchyni, chodíte do práce nebo do zaměstnání apod. mně jen ten Váš komentář přišel jako: “no a co blbečci, tak ste si založili sdružení a chcete udělat jako co? svrhnout vládu?”. Pokud jste aktivní v národoveckém hnutí a svůj komentář jste výše zmíněným způsobem nemyslel, pak se Vám omlouvám, ale mně to tak vyznělo.

  • 14 Michal // Nov 9, 2007 at 8:37

    Kamil: rodičům na zahrádce nepomáhám,protože žádnou nemají. Ale jinak díky za omluvu :-)
    Mě opravdu zajímá,co touhle iniciativou chtějí autoři dokázat. Veřejně se přihlásit k nějakým myšlenkám? Nebo něco víc?

  • 15 Václav // Nov 9, 2007 at 8:52

    Zajímavé by bylo, kolik členů a voličů ODS a KDU-ČSL, ale též ČSSD a SZ by tuto petici podepsalo, kdyby se k nim dostala, a kdyby jim nikdo neřekl, že signatáři jsou “extrémisté”.

  • 16 richard // Nov 9, 2007 at 9:43

    to Václav: 100 bodů:)))určitě dost.
    Tahle petice má nejen hlavu a patu, ale i sahá naší multikulty levicí dost dobře pod kůži, takže jejího šíření se neobávám:(((

  • 17 Pasant // Nov 9, 2007 at 9:56

    Více než 70% lidí v tomto národě už neumí reálně posoudit situaci a jsou plně závislí na médiích. V případě voleb je sice “demokratické” podřídit se většině, ale současně je to cesta do pekel. To, co je nyní ve světě populární ostatně dávno není demokracie, ale lobbující úplatný parlamentarizmus.

    Lepší osvícený “diktátor” (viz Putin, který bezesporu vytáhl Rusko z bažin), než banda úplatných diletantů a gangsterů zvolených “demokratickou většinou”.

  • 18 Janek // Nov 9, 2007 at 11:01

    Jakub II. : Jsem pohan. Co s tím uděláte?

  • 19 Jan Maloušek // Nov 9, 2007 at 11:16

    Pasante: Nemyslím si, že 70% lidí je blbých a slepých. Jen jsou někteří líní myslet anebo nechtějí vidět a bojí se toho, na co by přišli. Ale čím dál tím více lidí vidí, že to, co se děje, je opravdu cesta do loje.
    Michale: Nechci a ani nemohu mluvit za všechny signatáře (či podepisovače); ani NM jsme nepřistoupili co by celek, ale jednotlivci. Osobně si od této výzvy opravdu neslibuji pád vlády ani změnu volebního systému. Zkrátka je to snaha kultivovaně a pro většinu lidí přístupně ukázat, že se nám tu tohle nelíbí a nehodláme k tomu mlčet. Samozřejmě je to myšleno i jako morální apel na politiky, ovšem s jeho dopadem si nedělém iluse.
    Někdo pochoduje s pochodněmi, někdo nadává, někdo vyrábí výzvy a vydává časopisy. Každý máme svou cestu :-)

  • 20 JohnyPavic // Nov 9, 2007 at 11:55

    Dneska jsem ve škole žjištoval názor ostatních na zítřejší demonstraci v Praze. Bez vyjímky mi odpověděli - to jak jdou ty náckové na protestovat proti židům? Po mém odporování se mi dostalo jen odpovědi - ty vole nekecej, já to včera viděl v televizi a dneska o tom psali v novinách, takže o tom dost vim. Bohužel…média dnes vládnou světem, a když je má jedna strana pod kontrolou, připomíná to totalitu kterou tak moc nechtějí

  • 21 Plenkovič // Nov 9, 2007 at 12:10

    Nepochybuji, že iniciativa DOST nebyla vedena čistými úmysly. Tento morální kodex klade důraz na křesťanské mravní hodnoty. Bohužel všichni víme, jaká tristní situace je v současné době v katolické církvi i v KDU-ČSL zmítané konzervativně-progresivistickým schizmatem. Je mi smutno, když vidím jak se jednotlivé směry nemohou dohodnout ani na tom, zda adorující kněz má stát zády nebo čelem k věřícím při mši sv., a jak se jednotlivé proudy vzájemně exkomunikují z lůna Církve. V logu iniciativy D.O.S.T je zdůrazněna OBJEKTIVITA. Nemyslím si, že jména některých signatářů skýtají dostatečnou záruku objektivity. Jistě jim nikdo neupírá právo se vyjadřovat ke světským otázkám ale jejich postoj je nerozlučně spjat s otázkou přizpůsobení se době ve které žijeme a asi se nemýlím, že by v právě v této oblasti nenašli ke svým názorům dost oponentů, jak o tom svědčí četné komentáře právě na AM.

  • 22 Pasant // Nov 9, 2007 at 13:40

    p. Plenkovič
    Souhlas. Církev nemá v politice co dělat! Znám spoustu lidí, kteří v církvi organizovaní nejsou a nepotřebují žádné rituály. Přesto je jejich morálka nesrovnatelně vyšší než těch, kteří si pro identifikaci na tomto světě potřebují říkat křesťané…

    p. Maloušek
    Průměrný IQ tohoto národa je stejný jako u jiných národů, čili o nic lepší. Co je horší je lety (a nebylo to jen těch 40+ pod diktaturou) vypěstovaná vypočítavá “vyčůranost”.
    Jsme schopni se semknout jen ve chvílích bezprostředního ohrožení, ale nemaje schopných vůdců, kteří by s tím v takových okamžicích byli schopni něco kloudného udělat, upadáme do područí vychytralců, přičemž pak většina s mručením rezignuje a proklíná u piva, zatím co zbytek radostně kolaboruje s jakoukoli formou vlády. Tak je to, nic si nenamlouvejme. Na rozdíl od třeba Poláků jsme v Evropě vnímáni jako kašpaři, a to docela určitě ne kvůli současnému prezidentovi…
    Podle mého názoru, dokud nebude máslo za stovku a chleba za sedmdesát, nebude se tady, až na výkřiky hrstky intelektuálů, dít vůbec nic.

  • 23 Pozorovatel // Nov 9, 2007 at 15:37

    Dovoluji si jen skromně připodotknout, že průměrné IQ národů se dost podstatně liší http://www.vdare.com/misc/rushton_iq.htm

  • 24 Flesh // Nov 9, 2007 at 16:46

    Pasat: Když to přeženu, tak myslím, že časem může klidně být i máslo za stovku a chleba za sedmdesát, a lidi budou (po mediální masáži) jako stádo oslavovat zlevnění. A u piva si povídat o tom, že dřív stával asi míň. Orwell nepopisoval v 1984 jenom komunismus…

  • 25 Vladimir Neckář jr // Nov 9, 2007 at 19:12

    Až na pár bodů by podobný manifest mohli otisknout v Hako Novinách.

  • 26 Boží šramot // Nov 10, 2007 at 4:19

    Plenkovič, mohl byste se rozepsat o jménech těch signatářů, ( když už na ně plivete) . Zajímalo by mě kde berete informace o těch lidech?

  • 27 Plenkovič // Nov 10, 2007 at 5:54

    B.š.: Nevím, zda nemáte uši zalehlé Božím šramotem, když se pokoušíte slyšet trávu růst. Španělské přísloví říká, že i hluchý slyší lépe než ten, kdo nechce slyšet. Zamyslel jsem se nad neutěšeným stavem současné církve, ale že bych na někoho plival, to existuje pouze ve Vaší fantazii. Je-li někdo natolik vztahovačný, že se cítí osobně dotčen, je to pouze jeho věc. Možná, že se z něho ozývá potrefená husa. Kristus přece pravil: “Moje království není z tohoto světa!” (J 18,36). Nelze být současně rybou a rybářem.
    Chytrému napověz a proto věřím, že jste schopen si najít na Altermediích, Národní myšlence, Christ-netu, Te DEum, a Katolíkovi články sporných signatářů a jako sympatizant, jste jim už vyjádřil svoji podporu

  • 28 Jakub II. // Nov 10, 2007 at 9:05

    Plenkovič: zamýšlel jste se nad tím, že tito autoři jsou sporní možná proto, že bylo určeno, aby sporní byli? Že oni sami třeba vůbec o konflikty nestojí, ale když vidí vámi zmiňovaný neutěšený stav Církve, tak jako správní synové své Matky(Svatý Cyprián - “Kdo nemá Církev za matku, nemůže mít Boha za otce”) se snaží matku uzdravit? S Boží pomocí.
    Vidět špatnosti a mlčet je spíše vlastností těch, kteří Církev do stavu, ve kterém se posledních 40 let nachází, dostali. Kdo chce vidět, těn vidí. Že oficiální struktury nálepkují ty, kteří chtějí být věrní své víře, kterou od Boha jako nezasloužený dar dostali, je smutné. Ale neznamená to, že se kvůli tomu stáhneme. Protože jsme spojeni se všemi generacemi svatých v nebi, tento svět nám může zabít maximálně tělo. Běda těm, kdo mu naslouchají a nechají si zahubit i svou duši! Pamatujte na Fatimu!

  • 29 Jan Maloušek // Nov 10, 2007 at 9:32

    Pasante: Ohledně IQ psal již p. Pozorovatel. Žádný národ, žádná společnost není semknuta neustále. Semknout se v chvíli potřeby (na př. ohrožení) je přirozená vlastnost, která nemůže být z podstaty věci užívána permanentně. Je to jako s lidským výkonem. Nikdo není schopen podávat pořád jen ten nejvyšší. To by například běžci na míli a stovku běhali stejně rychle ;-)
    Nevidí věci tak špatně, jako Vy. Ve srovnání s Německem a Holandskem (Nozozemím) jsme stále velmi konservativní společenství, neřku-li ve srovnání s (bílými) obyvateli velkých měst Francie a Británie. (Jejich venkov a malá města, stejně jako v Italii, ještě ovšem není zdaleka rozložen.) A východní a jižní Slovani jsou na to (z našeho pohledu - pozn. pro p. Neckáře) ještě lépe.
    Neckáři: Většinou jste mi docela sympatická figura, ale teď byste si mohl trochu nasypat popel na hlavu. Těmi drobnostmi myslíte asi uznávání soukromého vlastnictví, svobody slova a důraz na rodinu, což? ;-)
    Nemyslím si, že když komančové zneužívají a využívají konservativní hodnoty (sám si pamatuji za školy na využívání vlastenectví, lokálního patriotismu a folkloru), stávají se z nás (konservativních nacionálů) komanči. Ale jestli to tak vidíte…

  • 30 Vladimir Neckář jr // Nov 10, 2007 at 12:01

    Ne ale mne ty Halo Noviny evokovala ta zmínka o antidiskriminačním zákoně a plíživé ideologizaci společnosti (i to je komunistický slovník) Jediný rozdíl je že podepsaní pod tímto manifestem ideologizací myslí šíření politciké korektnosti nebo feminismu kdežto neostalinští dinosauři z HaNo antikomunismus a vyzdvihování Mašínů.

  • 31 Jan Maloušek // Nov 10, 2007 at 12:12

    Neckáři: Aha, tak to je jediný rozdíl ;-) Heleďte, nemyslíte, že je důležitý právě obsah slov? Právě to je problém dnešního “newspeaku” (přesně v duch Orwella) - vytěžení skutečného významu a převedení slov a vět do bezobsažných floskulí. Jestliže je to pro Vás to samé, co je v Haló novinách, pak jste přesně tomuto duchu podlehl, což je podle mne škoda, i když Vám je to možná jedno. Stejně tak, jako se dnes slovo demokracie nepředstavuje podíl občanů na výkonné moci, samosprávě a t.d., ale “ochrana menšin” (jak jsem byl poučen při studiích politologie na UK), tak je pro Vás důležitý “komunistický slovník” (zřejmě slova plíživý a ideologie) a né skutečný obsah. Hm…

  • 32 Jan Maloušek // Nov 10, 2007 at 12:20

    Neckáři: Ještě k tomu “antidiskriminačnímu zákonu” - jestliže komunista mluví pravdu, přestává tato být pravdou? To snad né… :-)

  • 33 Boží šramot // Nov 10, 2007 at 12:26

    Plenkovič, neptal jsem se Vás jestli jsem nebo nejsem potrefená husa. Ptal jsem se jestli máte nebo nemáte informace o nevěrohodnosti těch lidí, když jste o nich napsal

    ,, Nemyslím že jména některých signatářů skýtají dostatečnou záruku objektivnosti,,

    Takže mě neudivujte citáty z písma a neunavujte mlžením, jestli něco víte sem s tím!

  • 34 Vladimir Neckář jr // Nov 10, 2007 at 14:37

    Tak ještě jednodušeji lidi co stají za touhle peticí tak HaNo prostě rádi malují čerty na zeď. Jenom ty čerty každý vidí trochu někde jinde. Politický názor pana Semína je mi stejně vzdálený jako názor Marty Semelové. Navíc mne fascinují tihle “politicky angažovaní” konzervativci. Nebylo by prostě místo neustálého brečení jak společnost upadá a řítí se do záhuby jako důsledně konzervativní postoj vzít na vědomí a stoicky přijmout prostý fakt že žádná civilizace netrvala večně a zřejmě každá civilizace má už ve svém vzniku zakomponovám i svůj konec? Vývoj všech civilizací co kdy na téhle planetě byly spíš připomíná dráhu vrženého granátu. I s tím výbuchem nakonec :-)) P.S A studium politologie at už na jakékoliv univerzitě ať už v UK nebo na pražské UK je zbytečná ztráta času. Kdo chce opravdu rozumět politice měl by studovat psychologii.

  • 35 Okoun // Nov 10, 2007 at 15:40

    Vladimir Neckář jr : Každého holt nebaví stát na prohrávající straně a jen se na to celé dívat… Kdyby každý uvažoval stejně jak vy, tak už tu od roku 732 padáme pětkrát denně na hubu směr Mekka.

  • 36 Plenkovič // Nov 10, 2007 at 16:53

    B.š.: Neznám Vás a nevzpomínám si, že bych se s názory nějakého Božího šramotu kdy setkal. Jste-li natolik vztahovačný a cítíte-li potrefenou husou, je to Vaše věc. Já naopak mám právo, abych si prostudoval jména signatářů a je na mně, abych se svobodně rozhodl, komu věřit. Také tyto lidi jsem nikdy neviděl a tak se svém soudu opírám výlučně o jejich publikační nebo veřejnou činnost. Pokud jsem došel k názoru, že jejich argumenty mne nepřesvědčují, dovolte, abych si o jejich postojích a objektivitě myslel své. Vaše poznámky o plivání a unavování mlžením považuji za nemístné. Tím z mé strany pokládám diskusi za ukončenou.

  • 37 Vladimir Neckář jr // Nov 10, 2007 at 18:22

    Okoun: Vzhledem k tomu že v roce 8 století byla islámská civilizace přece jen vyspělejší než evropská tak by to možná zase tak špatné nebylo. Islám dnes by možná byl někde jako lutherská církev ve Švédsku.

  • 38 Jan Koňas // Nov 11, 2007 at 10:49

    Vážení, mrzí mě, že vaše příspěvky se týkají všeho možného, jen ne úlohy textu. Už jen v dvojím výkladu názvu je zřejmé, že autoři - nikoliv jen signatáří!! mají dost pod čepicí, aby dovedli formulovat další věty.
    Bohužel jsem tu nenašel příspěvek, který by nabídl dalším pokus, odříkat si s plným vědomím body tohoto prohlášení. S osobním podílem zodpovědnosti, jak tyto věty rezonují s mým/vaším životním názorem.
    promiňte ten tvrdý výraz, ale nepochopili jste vůbec nic, rejpáte se v okrajovostech. Text je sondou do osobního postoje k životním prioritám, nezáleží, kdo ho podepsal či napsal.
    Jsem autorům vděčen za pregnantní vyjádření potřeb lidí, kteří rozum používají nejen ke konzumaci TV zpráv a zábavy všeho druhu.
    Plenkoviči, místo studia jmen zkus kouknout do svého ega - a jeho schopnosti najít “jádro pudla”. Fakt si myslíš, že ti, kdo něco podepíší, jsou odpovědní za text? Nejsou náhodou jen obětí vlastního chápání vět? Pod kterými mohou vnímat i něco jiného, než vnímali autoři při psaní textu…..
    ..a tu vztahovačnost jsi svým stylem odpovědi potvrdil ty, on se jen opakovaně ptal. Sice asi nepochopíš, že touto výtkou jsem ti větším přítelem než někteří, kteří budovali tvé ego svými pochvalami. Nevadí, pochopíš v příštím životě.

  • 39 Pozorovatel // Nov 11, 2007 at 11:05

    Stav evropských zemí, kde se islám na pár staletí “uchytil”, o kdysi do “evropské” kulturní sféry patřící Anatolii, Palestině a severní Africe nemluvě svědčí o tom, že by to nebyla žádná velká výhra v loterii. Nějaký židovský autor se dokonce horšil nad tím, že Chazaři zarazili arabský postup na východním islámském křídle…Zapomíná se na to, že islám nezačal “od nuly”, ale navázal na již etablovaná monoteistická náboženství a analogie s “vývojem” (spíše úpadkem) hlavně evropského křesťanství je zavádějící - jedná se více než o víru o fatalistický orientální životní styl, který se přiliš vyvíjet ani nemůže - přesný význam pojmu je “odevzdání se” do boží vůle…

  • 40 Al Jouda // Nov 12, 2007 at 8:17

    Plenkovič : Trochu logiky :”Nepochybuji, že iniciativa D.O.S.T. b y l a vedena čistými úmysly”.

  • 41 Plenkovič // Nov 13, 2007 at 1:49

    p. Al Jouda: Díky za upozornění, za přehlédnutí se omlouvám.

  • 42 Podracký // Nov 14, 2007 at 14:54

    Diskuse je vedena scestně. Nejde o křesťansktví a už vůbec ne o katolickou církev. Jde o “křesťanské hodnoty”. Ty jsou celé naší civilizaci vlastní. Celý humanizmus vznikl z křesťanství. Jenže nyní jsou tyto hodnoty ohroženy levicově liberálními nesmysly, jako je rovnost sexuýlních orientací a afirmačními akcemi na “pozitivní diskriminaci”. Součástí tohoto tažení je i připoravovaný antidiskriminbační zákon, který vlastně diskriminaci zavádí.

  • 43 Stanislav Suchovský // Dec 28, 2007 at 6:49

    Každá společnost je a musí být posuzována podle člena posledního. Proto dokud bude v národě českém jediný žebrák, je český národ národem žebráků. To co se nyní děje ve společnosti mě bere dech. Totální rozvrat rodin a tím i státu, bída zoufalství a proč ? Proč … ? Špatná otázka. lepší je - jak to napravit ? Já to vím, ale zatím mlčím. Až zvednu hlas bude to hlas, který už nikdo neumlčí.

  • 44 Josef Drazda // Dec 28, 2007 at 9:24

    Prohlášení k akci D. O. S. T.

    Vážení,
    k akci “Dost” můžu říct pouze to že jí nepodepíšu. Připomíná mi to až příliš ono známé zednářské - Děkujeme odejděte. I když se tato liší tím že na ní jsou většinou podepsáni i tzv. vlastenci a nespokojení, tím se liší od té druhé která byla jednoznačně vytvořena tou židovsko-zednářskou klikou kolem Havla jako Chaun, Pajerová, atd.
    Ovšem ve Vašem prohlášení chybí to základní (je jedno jestli to bylo vynecháno z hlouposti anebo z nevědomosti), pojmenování proč je takový stav společnosti který uvádíte. Píšete že cíle této ideologie jsou nejasné! Vždyť to není pravda. Cíl je zcela zřejmý a zakryt pod rouškou slova globalizace - tj. totální zotročení lidstva židovskou elitou která už dnes má nepředstavitelnou moc. Proto ten uměle vytvářený chaos, protože přítomnost je řízena zednářským heslem “Ordo ab Chao”, Řád z Chaosu který představuje poslední velký úder proti křesťanství a národním státům. Na jejich troskách pak má být zřízen Nový světový Řád (New Word Order) řízený satanskou filozofií New Age (Nový věk). Finálním cílem je One Word - jediný světový stát pod nepředstavitelnou diktaturou! Není tam nikde zdůrazněno že všechny současné vlády jsou vlády loutkové v rukou židovské lobby která je používá k likvidaci posledního zbytku odporu v těchto národech, zlikvidovala jejich ekonomiky, zničila armády, likviduje zemědělství, zdravotnictví, ničí prostřednictvím médií které má úplně ve svých rukou morálku národů, atd. Nikde tam nestojí že naše členství v EU už znamená faktické otroctví pod židovskou lobby, protože evropské sjednocení, je sjednocením sionistickým. Nikde tam není psáno že Evropská unie je faktickou likvidací evropských národů, protože se jedná pouze o předstupeň k celosvětovému otrokářskému státu – One Word! Proto tzv. globalizace, atd.
    Čili to je podstata věci, a to ve Vašem prohlášení není. Je tam pouze popsán stav společnosti, ale není tam jasně pojmenováno kdo za to nese odpovědnost a v čí zájmech to je děláno (a jak už jsem řekl, je úplně jedno, jestli to tam nebylo pojmenováno z nevědomosti, ze strachu či dokonce z hlouposti - ta by znamenala že Vám tyto skutečnosti nejsou známy). A navíc je tam ta neskutečná věta - “Cíle této ideologie jsou nejasné”. Ale oni jsou jasné, až moc dobře! Navíc to že se pod tento pamflet podepisují lidé kolem mocenského establishmentu, který je odpovědný za tento stav, tj. několik poslanců ODS, svědčí o tom že je to zednářská komedie!! Je logické že pod takovýto dokument se nelze podepsat!! Vyzývám všechny skutečné národovce, aby se od tohoto pamfletu radikálně distancovali!

    S pozdravem Josef Drazda

  • 45 Jarda // Dec 28, 2007 at 14:01

    Ocenuji vasi snahu!!!Muj nazor je ze bychom se meli vice zamerit na zakaz KSCM. Ta teto spolecnosti skodi. Nijak se neodlisuje od KSC. Naopak se ji za cimdal vice podoba. Musi me narod vice informovat o zlocinech komunismu!!! Jen tak lze predejit nejhorsimu. Narod zacina zapominat. To je velice spatne.

  • 46 Johanka // Jan 8, 2008 at 16:48

    Plenkoviči, pokud se chcete vyznat ve skutečných křesťanských hodnotách, tak se vykašlete na katolická dogmata a nahlédněte do Bible. Tam je všechno. (Musím ovšem v rámci objektivity uznat, že to, co dělají katolíci, tam opravdu není, nebo pouze jako odstrašující příklad. Přeberte si to).

  • 47 Johanka // Jan 8, 2008 at 16:50

    P. Suchovský: nesouhlasím s Vaší definicí. Pokud zde žije někdo, kdo se liší od většiny, nejsme národem jeho typu, nýbrž národem té většiny.

  • 48 Johanka // Jan 8, 2008 at 16:52

    Pan Neckář by si měl přečíst něco ze serveru “pravdaoislamu.cz”.

  • 49 BULIK // Feb 1, 2008 at 15:13

    jakub II ty jsi verici ? a co MILUJ BLIZNIHO SVEHO, predpokladam ze tedy milujes vsechny sve bratry tedy zidy, romy, cernochy vietnamce, nebo snad ne?.-)))

  • 50 BULIK // Feb 1, 2008 at 15:15

    PASANT vice nez 99 procent obyvatel na takove rasisticke a nekulturni inciativy kasle

  • 51 BULIK // Feb 1, 2008 at 15:25

    tak jsem se na netu podival kdo kdo ze signataru tohoto vykriku. Samy katolicky demagog, uz je mi jasne proc papez nezasahl proti hitlerovi.

  • 52 nungurnacidge // Feb 9, 2008 at 21:56

    I’d prefer reading in my native language, because my knowledge of your languange is no so well. But it was interesting! Look for some my links:

Leave a Comment