Kamarádi a kamarádky,
v tomto roce jsme byli několikrát svědky toho, jak se u nás dá beztrestně porušovat právo na shromažďování a jak je měřeno dvojím metrem.Co může kdejaký jedinec skrývající se pod maskou rádoby antifašistického bojovníka, to není dovoleno lidem, kteří neuvěřili dnešnímu establishmentu a nebojí se to veřejně presentovat.
Přijďte proto i vy podpořit protestní pochod proti potlačování svobody slova a shromažďování, který se uskuteční 19. ledna 2008 v Plzni. Ukažme všem, že s rokem 2008 máme nezlomnou vůli a to i přes všechny útlaky ze strany současného systému.
Tato pozvánka bude průběžně aktualizována, případné dotazy či návrhy zasílejte na: infoprotest@gawab.com.


22 responses so far ↓
1 Runner // Nov 27, 2007 at 4:12
A kdo to pořádá?
2 admin // Nov 27, 2007 at 4:32
Runner: podle mailu, který nám byl zaslán, tuto akci nepořádá žádná organizace, ale soukromá osoba (která je redakci známa).
3 Plenkovič // Nov 27, 2007 at 9:08
admin: “Co může kdejaký jedinec skrývající se pod maskou rádoby antifašistického bojovníka,..”
Což může kdejaký jedinec, byť i redakci osobně známý, svolávat manifestace a průvody s asistencí policie pod jakoukoliv záminkou? Kdo to zaplatí? A že pro svoje soukromé aktivity najde prostor na stránkách AM je trochu divné.
4 svolavatel // Nov 27, 2007 at 10:49
Plenkovič:A to musí být každý někde organizován?A podle čeho soudíš, že účel protestu je záminka?Asi víš více než já.
5 Runner // Nov 27, 2007 at 15:09
To svolavatel: No každopádně je slušnost se podepsat. Když budu vědět kdo to svolává, můžu se rozhodnout jestli tam chci jít. Jsou lidé, a to i v našich kruzích, se kterými bych se raději nikde nevystavoval (viz případ kdy tady kterýsi diskutující připomněl p. Macháčkovi jeho proslov na shromáždění NO před pár lety). Takhle to taky nezní ani moc důvěryhodně. Vezměme si například demo levičáků proti základně. Motiv je super a hned bych se připojil, ale s komanči se nikde vystavovat nehodlám. Co kdyby mě tam viděl nějaký známý…;-)
6 Ben // Nov 27, 2007 at 15:09
Tou soukromou osobou, která tuto akci pořádá, a která je vám tak dobře známa, bude nejspíš Erich Sedláček nebo nějaký jiný Siegfrid, co?
7 Ben // Nov 27, 2007 at 15:12
Smazáno pro hloupost. Redakce
8 Shooter // Nov 27, 2007 at 15:54
Runner: David Macháček nikdy neměl projev na akci Národního odporu. To tu sice někdo uvedl, ale už nebyl schopen napsat konkrétni akci na které měl údajně D. M. mluvit.
9 SpiritOf** // Nov 27, 2007 at 20:49
Ben: No,Ondřej Slačálek ,nebo jiný jemu podobný čekista ,to určitě nebude…
10 Plenkovič // Nov 28, 2007 at 2:56
Runner: Zrovna jste mi to vzal z úst. Díky!Svolavatel dělá přesně totéž, proti čemu horlí, jenom s opačným znaménkem.Že to vypadá na dobře kamuflovaného Sedlis Dieharta vypadá dost věrohodně. 28. října podpořil svou účastí manifestaci Vlastenecké fronty a reportéra TV, který mu poskytl prostor odkázal na svého tiskového mluvčího.
11 admin // Nov 28, 2007 at 4:39
Ne, Erik Sedláček nám tuto pozvánku neposlal, tuto akci pořádá někdo jiný.
12 Ben // Nov 28, 2007 at 7:32
Smazáno pro hloupost. Redakce
13 Ben // Nov 28, 2007 at 7:33
Jo, a jedno takové doporučení, plynové pistole nechte tentokrát doma, mohli byste si ublížit. Znáte to: hračky - plačky…
14 Fon // Nov 28, 2007 at 9:18
Alternatívnosť znamená iný, odlišný názor, ktorý nemožno len tak odbyť, že je hlúpy, myslím 2 príspevky Bartoviča, čo ste vymazali.
S označením všetkých signatárov Charty 77 ako sionistických masónov to istotne prepískol.
Tvrdenie, že svetové židovstvo stiahlo z obehu svoj výtvor boľševizmus je pravdivé. Rovnako je skutočnosť, že „antikomunisti“ kričia proti porazenému komunizmu dnes lebo pred novembrom boli zalezení od strachu alebo pravidelne adorovali verchuške. A ani nespomenú korene a hlavné ciele komunizmu, pretože „antikomunisti“ ich majú rovnaké, jediné v čom si nerozumejú je postoj k súkromnému vlastníctvu.
15 Runner // Nov 28, 2007 at 14:17
No, Bene, nějak vám narostl hřebínek. Ale v Přerově jsem neviděl, že byste byli nějací velcí hrdinové. A v Mostě jsem viděl docela slušnou sbírku trofejí, které vám plešky sebraly, jako uřezané nášivky z bund atd. Tak myslím že ty plynovky ani nebudou potřeba, pokud vás ovšem nebude systém chtít zase využít pro svoje cíle. V Praze jste totiž, pokud si to neuvědomujete, jen posloužili jako podřadní pohůnci státního aparátu.
16 brux // Dec 1, 2007 at 8:16
Runner-stoprocentní souhlas.mimoto afa ani v Praze nepředvedla nic slavného,jistě slušnej počet(ale ten kdo sledoval pořádně čísla skins není tam takovej rozdíl).A v boji zmlácení pár jednotlivcu co veděli že jsou bez šance(a i tak afa měla co dělat viz.slovák se sklem),ale po městě a projel jsem ho skoro celé do večera žádné malé skupiny skrátka afě to ve fér boji nejde tak jen dojela co nechala policie.čest těm co jsou jiní skupina na Dejvické šla na afu v relativně malém počtu(30)a utekla až po tom co nám dorazila posila celkem12.
17 Honza // Dec 23, 2007 at 12:56
Supr 19 to bude dobrý.Každý normální člověk musí uznat že ty co budou 19 ledna v plzni Jsou předem morální vítězové.Dívejme se na to morálně lidsky a poznáme že Pravda a Láska stejně zvítězí né ta falešná Havlova ale ta Pravá Pravda a Láska
18 brux // Dec 26, 2007 at 11:43
a je to tady.nedávno zapnu teletex a čtu že to je na den1transportu do Terezína a že se to přece musí zakázat jako Praha.když nic tak už kuli tomudle doufám že to v Plzni bude dobré,protože nákej ten transport byl prakticky každej den takže by demonstrace nacionalistu nesměli bejt vubec.Svobada v tomto státě umírá a je třeba za ní bojovat.takže Plzenákum mnoho štěstí!
19 Jakub // Jan 9, 2008 at 7:48
brux: a ja si doted myslel, ze se snazite navodit mezi lidmi pocit, ze nacionalismus nema s nacismem nic spolecneho a z toho Vaseho posledniho prispevku to vypada, ze je to jedno a to same, tak jak to tedy je?
20 Jakub // Jan 9, 2008 at 7:49
Pokud si dobre vzpominam, tak podobna akce probehla koncem minuleho roku v Praze a byla poradana ANSČ, tak ze by tu plzenskou poradal nekdo ze skrytych naci(onali)stu
21 brux // Jan 10, 2008 at 8:16
jakub-proč?mě to tak nepřipadá.já neříkám že je dobře že žida neměl křestan a pak nacista rád(každej nemá někoho rád tak mu to neberme je to demokratické právo:)jen říkám že si žídé a pseudohumanisté tu nenávist dost upravujou a možná jí tím i podporujou.nacionalisté skrátka chtějí protestovat)je to jeden z mála spusobu jak dnes něco vyjádřit)a židé hned je to proti nám ano křištál i19 muže bejt náhoda a nemusí,ale uznejme že pokud budem štourat mužem na každej den najít nákej transport..a to jde jen o židy i když se na to zapomíná trpěli a trpí i jiné národy.tak kdy pochodovat at nikdo není uražen jistě1máje a 28ne vlasně to byl i pochod na řím a to nakonec také bylo proti židum.já nacista nejsem a židi mě nák zvlášt nezajímaj,ale to že rozhodují kdy a kde smí češi v čechách chodit mě děsí a jak říkám nejde o náké židovské svátky které by člověk měl znát(dnes je to potřeba),ale o normální dny které s českou historií nic nemaj(kdo mimo plzen,židu,a historiku slišel o transportu z plzně18??)nevím u nás nedodržujem vlasní svátky a nikomu to nevadí tak proč sem hned nacista kuli tomu že nechci dodržovat ty židovské??jsou snad v izraeli zakázané pochody na víročí bílé hory??
22 brux // Jan 13, 2008 at 9:35
Bene-dlouho ses neozval že on se ti spálil počítač protože nemohl vydržet ty hrozná fašistické keci?nebo že bys konečně prohlídl a přestal se zastávat těch zbabělích levičáku.jistě mě napíšeš že to jsou milí hoši co jen brání lidi před zlíma a násilnickýma náckama co?tak my prosím vysvětli můj včerejší zážitek.já jak si jistě poznal zastávám myšlenky krajní pravice,ale už léta nikoho nenapadám…jsem normální pracující člověk se svími názory. Včera ti jdu z nákupu nesu si vklídu tašky kousek za mnou de má žena(mimochodem v5měsíci).bylo odpoledne v krásnem a bezpečném Mostě(město kde láska a porozumění pramenící z multikulturní společnosti a afa teorií doslova příští z kanálu).položím ti nákup chci odemknout a šup rána teleskopem do hlavy dva levicoví hrdinové s teleskopy chtěli ukázat jak si představují svůj krásnej afa svět.dobře to že mě napadli zezadu ve dvou a ze zbraněmi beru jsem přece jen zlí nácek ne?ale že zmlátily těhotnou holku(ke cti afě slouží že jen trošku hurá!)to nepobírám ona s politikou nic nemám a předpokládám že nenarozené dítě ještě nestačilo ubližovat menšinám či ohrožovat demokracii.jistě afa znamená útok,ale proč jakmile jsem se vzpamatoval zvedl a také zaútočil znamenala afa jen útěk(a to přesto že jsem byl dost zraněn).chápu že afa nemá na to postavit se na férovku stím jsem se smířil,nakonec jsem se smířil i stím policie a státní orgány takové útoky tolerují,ale pokud náhodou hrdiny afa stihne spravedlnost (odveta když chceš)je to najednou úplně jinak.ale tohle.já jen až budeš zas někdy brečet že nacionalisté by se neměly scházet protože nedemokraticky prosazují násilí a že jsou zlí na vás milé hochy z afa.jen si pak hoši nesmíte stěžovat až se vám vrátí co jste zasily(podotýkám k tvým kecům že takto začaly náckové já nikdy holku nezbyl a v celém Mostě jsou útoky ze zálohy v přesile považované za zbabělost takže se nepraktikují ani na ty námi podle vás tak nenáviděné cikány….)takže ať žije mír a láska podle afa a čert vás vem!!Pro humanisty co napíšou něco ve smyslu že nácek si to zaslouží já si nestěžuji (holt se nové situaci přizpůsobím a afa bude muset dostat takovou výstrahu aby jí to přešlo)jen jsem chtěl upozornit že to co se o hodných afa a zlých neonacistech,neofašistech,fašistech,nacionalistech,vlastencích…a vlastencích dalších co jí děti k večeři probíhá každý den v médiích není tak úplně pravda.
Leave a Comment