Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Přednáška Zimní univerzity Vlastenecké Fronty již tuto sobotu!

3:26 · Diskuze (38 Comments)

Upozorňujeme, že přednáška Martina Čejky na téma Hrabě Richard Nikolaus Coudenhove-Kalergi - tajemná postava u kořenů sjednocené Evropy, která se uskuteční v rámci sedmého ročníku Zimní univerzity Vlastenecké Fronty, se bude konat již příští sobotu, tedy 26. ledna.

Více informací buď zde, na telefonním čísle 724 755 033 či na mailu vfpraha@centrum.cz.

Tags: Pozvánky

38 responses so far ↓

  • 1 bany1942 // Jan 15, 2008 at 11:38

    Kdyby radsi VF udelala nejakou akci na podporu Srbska,posledni dobou to vypada jako kdyby Srbsko bojovalo samo a nemelo zadnou podporu v ostatnich zemi.

  • 2 oliver // Jan 16, 2008 at 5:14

    Bude tam k dispozici nová Národní Myšlenka?

  • 3 František Nonnemann // Jan 16, 2008 at 5:33

    bany1942: VF se Srbsku věnuje. Kromě řady článků a informací na tomto webu, které jinde v češtině nenajdete, (např. http://cz.altermedia.info/ze-zahranici/prezidentske-volby-v-srbsku-bush-nebo-putin_3800.html , http://cz.altermedia.info/ze-zahranici/bosni-hrozi-valka-gobbelsova-propaganda-pokraeuje_3707.html nebo http://cz.altermedia.info/ze-zahranici/seselj-niei-haag_3694.html ) organizovala naposledy loni před parlamentními volbami shromáždění před srbským velvyslanectvím v Praze na podporu suverenity Srbska - http://cz.altermedia.info/prohlen/prohlaseni-os-vlastenecka-fronta-k-srbskym-parlamentnim-volbam_2749.html .

    Co jste na podporu Srbska a proto, aby nebylo osamocené, udělal Vy?

  • 4 František Nonnemann // Jan 16, 2008 at 5:34

    oliver: k prodeji bude jak nová Národní myšlenka, tak i některá její starší čísla, kromě toho například poslední Svobodné noviny atd.

  • 5 Nordic Visitor // Jan 16, 2008 at 9:01

    Uz se moc tesim,bude to jiste velmi zajimave a poucne.

  • 6 bany1942 // Jan 16, 2008 at 10:50

    František Nonnemann :urcite sem podporil svou ucasti akci na podporu Srbska a nejen ja,za dalsi koncem 90 let sme delali petici proti bombardovani byvale Jugoslavie a nejen to.Nechtel sem rict ze se nic nedeje na podporu Srbska ale jedna verejna akce za rok je malo.

  • 7 Heinrich // Jan 16, 2008 at 15:26

    A bude se tam podavat nejake obcerstveni?Take bych rad promluvil na tema prognoza CR za 20let.

  • 8 Shooter // Jan 17, 2008 at 2:06

    bany1942: Tak můžete nějakou veřejnou akci udělat.

  • 9 Nordic Visitor // Jan 21, 2008 at 8:26

    Prijde taky Intro,Radola a Dan Richter??Konecne by jsme si mohly v klidu popovidat,a nezapomente na LUS.

  • 10 Jan Maloušek // Jan 21, 2008 at 9:27

    Severský Návštěvníku: Tak to mne tedy mrzí, že tuhle Vaši povídací sestavu neuvidím na vlastní oči a neuslyším na vlastní uši… To myslím naprosto upřímně.

  • 11 JohnyPavic // Jan 21, 2008 at 10:58

    Zimní přednáška VF mi svým tématem připomíná články časopisu Epocha

  • 12 Georg // Jan 21, 2008 at 14:12

    Srbsko dojelo na ruský vlezdoprdelismus.Bylo roznětkou první světové války

  • 13 Lus // Jan 21, 2008 at 16:26

    Nordic Visitor: Byl bys zklamán…:)

  • 14 Nordic Visitor // Jan 21, 2008 at 16:32

    To Lus,No to myslim ne.Ale asi v sobotu bude u mne kava,tak nevahej.

  • 15 rudo // Jan 21, 2008 at 17:12

    aha

  • 16 František Nonnemann // Jan 22, 2008 at 2:06

    Georg: opravdu si to myslíte? A dokáže toto svoje tvrzení podložit čímkoliv jiným, než citacemi z dobových německých novin?

  • 17 mš/NM // Jan 22, 2008 at 2:44

    František Nonnemann : No, s tou první světovou válkou si to myslím taky - přece jen, v atentátu na Františka Ferdinanda bylo Srbsko zapleteno víc než dost. Úloha tamní vlády je dodnes poněkud sporná (o atentátu věděla a pokusila se atentátníky zastavit, ale po činu je nejen odmítla vydat R-U - což je s ohledem na tehdejší ústavu pochopitelmé -, ale lídrům akce byla dílem ponechána možnost uprchnout a ti, co byli zatčeni, byli beztak takřka okamžitě propuštěni na svobodu).

  • 18 Nordic Visitor // Jan 22, 2008 at 4:26

    To Nonneman,ja si myslim ze ten anarchista byl clenem kominterny a navedla ho Ruska bolsevicka strana,ale tezko to zjistit na 100%,to uz se nikdy nedovime,pokud neni neco v nejakem starem archivu,v Ljublance.

  • 19 fasces // Jan 22, 2008 at 6:39

    O víkendu zůstávám v Praze, takže taky dojdu.

  • 20 pravda // Jan 22, 2008 at 10:37

    doufám že tam dorazej ty dva co byli na novinkách na videu…

  • 21 22pravda22 // Jan 22, 2008 at 10:43

    Opravdu úroveň:

    Jan Kučera - Další oběť neonacistů
    V sobotu 19. ledna se v Plzni sešla tisícovka lidí, aby vzpomenula oběti nacistického teroru před 66 lety, kdy byli plzeňští Židé odvlečeni do koncentračních táborů. Nikdo z přítomných však netušil, že během tohoto pietního setkání bojuje v nemocnici o život další oběť neonacistického násilí.

    V Příbrami, v ulici Čs. armády, 18. ledna asi hodinu před půlnocí bodl 20letý neonacista Jiří Fous do oblasti třísel a zad o dva roky mladšího Jana Kučeru. Útoku předcházely provokace a hajlování ze strany skupiny místních mladých neonacistů, k níž Jiří Fous náležel. Honzovi kamarádi se snažili zastavit krvácení ze stehenní tepny a čekali na příjezd sanitky. Teprve pak se ukázalo, že má bodné zranění i na zádech. Honza silně krvácel a po chvíli upadl do bezvědomí. Po poskytnutí přednemocniční neodkladné péče jej záchranka převezla na anesteziologicko-resuscitační oddělení příbramské nemocnice, kde v neděli ráno svému zranění podlehl.

    Celá tragédie má navíc další rozměr. Útočník Jiří Fous je totiž podle našich informací aktivní neonacista i přes to, že je částečně romského původu.

    Jan Kučera byl antifašistický skinhead z Příbrami, který se svými postoji nijak netajil. Ve svém profilu na Internetu o osobě napsal: „Jsem úplně normální kluk a hlásím se k SHARP skinheads. Je mi jedno, s kym se kamarádim. Nedělam rozdíly mezi lidma podle toho, co poslouchaj, jak se oblíkaj nebo podle barvy kůže. Dělim lidi podle toho, jak se chovaj. Kdokoliv mi můžete napsat. Ale nenávidim nacisty, buržoazii, komunisty a podobný zmrdy!!! Antifascista oi!“

  • 22 Václav // Jan 22, 2008 at 12:13

    pravda: Ti dva chlapci, co pochodovali “proti slova”, byli s největší pravděpodobností najatí herci. Minimálně ten, který nebyl opilý a měl černou bundu. Stejně tak by se hodně lidí nechalo najmout jako provokatéři anarchističtí, a pochodovali by třeba “proti Čechům”.

  • 23 Okoun // Jan 22, 2008 at 12:32

    22pravda22 : Nevíš náhodou, jestli Antifa nechystá v odvetu nějaký protiromský pogrom?

    Jinak ten rozpíchaný mladík je kandidát na Darwinovu cenu - pěstmi proti bajonetu, nebyl to náhodou takový ten nedostudovaný skinheadský primitiv?

  • 24 Kateřina R. // Jan 22, 2008 at 13:17

    Okoun: K mrtvým vždy s úctou. Je mi jedno, jestli ten kluk byl anarchista, nacista, nacionalista nebo komunista. Umřít v 18 kvůli rozdílným názorům? Docela humus, zdá se mi.
    -
    To, že z toho antifa a jiné dělají akce: každý nácek zabíjí mladé kluky, zabijem je taky….to se dalo čekat.

    Na přednášku snad dorazím.

  • 25 Karkanos // Jan 22, 2008 at 13:40

    Někde jsem registroval informaci, že Coudenhove-Kalergi byl klíště. Jeho příbuzná bývala občas k vidění v rakouské televizi jako reportérka.

    Je to pravda?

  • 26 Shooter // Jan 22, 2008 at 14:27

    pravda: Nevím co by dělali dva neonacisté na přednášce nacionalistického občanského sdružení.

  • 27 lenochod // Jan 22, 2008 at 14:28

    Jo Martin Čejka, zrovna včera sem četl jeho knihu Palestina a Izrael a hned mě napadlo že nebude úplně normální a ejhle on přednáší pro vlasteneckou frontu.
    Jinak kniha je to celkem zajímavá

  • 28 Okoun // Jan 22, 2008 at 17:11

    Kateřina R. : Je mi ho líto, časem by snad dostal rozum. Ale zúčastnění si musí uvědomit, že tohle není žádná legrace - důsledkem nesmiřitelného boje byli a vždycky budou mrtví a to platí už od starověku. Začíná to hromadnou onanií nad tím, jak někoho kopou v TV do hlavy, a končí zděšením nad tím, jak kamarád dostal před tvýma očima bajonetem do ledvin.

  • 29 Nordic Visitor // Jan 22, 2008 at 17:28

    Shooter tak ja tedy asi taky neprijdu,myslim ze by jste mne mohli vycitat muj Korporativisticky nahled na vec.Protoze si nejsem jist zda jako Korporativista jsem taky nacionalista,nebo ne,no ted jsem stoho jelen.

  • 30 Shooter // Jan 22, 2008 at 19:09

    Nordic Visitor: Člověk, který vyznává fašismus či-li korporativní systém je ( či může být ) nacionalistou.

    Člověk, který vyznává politický směr,který považoval slovany za méněcenné, chtěl nás odsunout za Ural a v době okupace popravoval nacionalisty jak na běžícím pásu není a ani nemůže být nacionalistou.

  • 31 Karel Č. // Jan 22, 2008 at 19:39

    Shooter - Neonacisté na vaše přednášky nesmějí?

  • 32 Shooter // Jan 22, 2008 at 19:41

    Karel Č.: Proč by nesměli? My nikoho nekádrujeme.

  • 33 Karel Č. // Jan 22, 2008 at 20:00

    Shooter - jen sem se ptal,vzhledem k údivu “co by dělali dva neonacisté…”

  • 34 Nordic Visitor // Jan 23, 2008 at 1:44

    Aha,tak ted je mne to uz jasne.

  • 35 František Nonnemann // Jan 23, 2008 at 3:46

    MŠ: takže srbská vláda se pokusila atentátníky zastavit a přesto byla rozbuškou války? A čím, tím, že odmítla vzdát se své suverenity?

    lenochod: Martin Čejka napsal nějakou knihu a to ještě s názvem Palestina a Izrael? Že se někdy v hospodě nepochlubí. Mohl byste mi napsat, kdo to vydal, rád bych si ji koupil. Děkuji.

  • 36 mš/NM // Jan 23, 2008 at 4:43

    František Nonnemann : Potíž je ale v tom, že srbská vláda byla léta ve spojení s Černou rukou, věděla, že jde o teroristickou organizaci, vyměňovala si s ní informace, ale nijak proti ní nezasahovala, naopak. Velkou část členů navíc tvořili armádní důstojníci a celé to vedl šéf srbské vojenské rozvědky.

  • 37 František Nonnemann // Jan 23, 2008 at 5:05

    mš: Kdejaká vláda byla a je spojena s kdejakou divnou organizací, ale jestliže ta srbská se snažila atentátu zabránit, co měla po tom dělat proto, aby jí nebyla vyhlášena válka? Vzdát se své územní suverenity?

  • 38 mš/NM // Jan 23, 2008 at 6:02

    František Nonnemann : Jenže tady pleteš příčinu s následkem. Pak už se toho moc dělat nedalo. Předtím ovšem bylo možné organizaci rozmetat, to by s ní ovšem tehdejší srbská vláda nesměla spolupracovat - ke cti tehdejšího premiéra ovšem nutno dodat, že on osobně Černou ruku rád neměl, ale bál se zakročit, protože by mohl dostat kulku. A pokud jde o zabránění atentátu: spočívalo to v tom, že byl šéf rozvědky Apis požádán, aby to zastavil, on to slíbil, ale udělal to celé tak polovičatě, že “to prostě nevyšlo”.

Leave a Comment