Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”


Demonstrace Vlastenecké Fronty v Praze

22/10/2007 1:00 · Diskuze (82 Comments)

lev.jpgVlastenecká Fronta Vás zve na tradiční shromáždění u příležitosti 28. října, které i letos pořádá v Praze. Shromáždění začíná v 13:00 na Palackého náměstí a po projevové části bude následovat průvod na staroslavný Vyšehrad.

V době stále sílících útoků na národy včetně toho našeho, na jejich samu podstatu i existenci, je bezpochyby významné a důležité připomínat si významná data v naší historii i odvážné činy našich předků motivované nikoliv osobními cíli, ale snahou pomoci vyššímu celku - národu. Proto se i letos sejdeme 28. října, abychom dali najevo, že přes silný tlak, kterému je národní cítění vystaveno, ještě existují lidé, kteří jsou si vědomi své odpovědnosti vůči generacím předchozím i budoucím a kteří jsou na své češství hrdi.

Jak již bylo uvedeno, toto shromáždění se koná dne 28. října 2007 od 13: 00 v Praze na Palackého náměstí, na které se dostanete nejlépe metrem trasy B na stanici Karlovo náměstí, výstup směr Palackého náměstí.

Po celou dobu konání demonstrace dbejte pokynů označených pořadatelů. Je-li Vám něco nejasné, nevíte-li, jak se na místo konání dostat nebo chcete-li podrobnější informace, obraťte se na organizátory na telefon 724 755 033 nebo na emailovou adresu vfpraha@centrum.cz.

Těšíme se na setkání

Vlastenecká Fronta

Tags: Pozvánky

82 responses so far ↓

  • 1 Blackjack // Oct 1, 2007 at 14:20

    No tak to bych rád kdybych přijel.V Kladně to bylo podařené,takový počet jsem opravdu nečekal.AN patří dík.
    Ty české vlajky byly nádherné.štíty,to byla krasa číslo

  • 2 lopedevega // Oct 1, 2007 at 15:20

    pujde se pak podporit tahle akce? mylim ze by to bylo dobry
    http://www.narodni-strana.cz/clanek.php?id_clanku=2340

  • 3 šťoural // Oct 1, 2007 at 17:25

    A kdy NS podpoří nějakou jinou národoveckou organizaci, než jsou oni sami?

  • 4 Ďábel // Oct 1, 2007 at 18:11

    Smazáno pro hloupost. Redakce

  • 5 Martin L. // Oct 2, 2007 at 1:20

    lopedevega: tak doufám,že to bylo napsáno z legrace …. minulý 28.říjen byli lidé,kteří přišli na akci,arogantně vyhozeni vedení NS

  • 6 Martin L. // Oct 2, 2007 at 1:56

    *vedením

  • 7 Radola // Oct 2, 2007 at 3:46

    Za ty lahváče v rukou se vyhodili sami,musím kvitovat minulou akci a vyhození toho opilce,pokud nemá mozek ,nemá na takové akci co dělat…

  • 8 Martin L. // Oct 2, 2007 at 4:00

    Radola:byl jsi tam ???

  • 9 František Nonnemann // Oct 2, 2007 at 4:00

    Radola: předpokládám, že Martin tady nepíše o vyhození nějakých opilců, ale o vykázání skupiny lidí, kteří přišli z demo VF, včetně například kolegy Macháčka.

  • 10 Martin L. // Oct 2, 2007 at 4:05

    František Nonnemann:přesně o tom ……

  • 11 brux // Oct 2, 2007 at 5:52

    na akci VF přijedem a celkem se těšíme tento rok měli všechny vědší demonstrtace pěknou atmosféru,lepší organizaci….a věříme že i 28 to bude skvělí.co se týče ns asi se nikdo nemuže divit že nepujdem minule se nevyhazovalo jen za lahváče,ale i za oblečení…..ns dala jasně najevo i ve svích článcích že sebe považuje za poněkud výlučnou a že do spolupráce s ostatníma se nežene takže diskutovat tu o tom zda podpořit či ne zde nemá cenu.kdo tam chce jít pujde,ale já jako zlej fašista jim nebudu kazit reputaci.rozhodně se nechci z nikým hádat každej má svuj názor jen myslím že na těchto sránkách se má probírat spíš demo VF.té přeju velkou učast a dobrou atmosféru i nové nápady(např množství vlajek a štítu v kladně mělo skvělej efekt).

  • 12 lopedevega // Oct 2, 2007 at 6:18

    vim ze nejakej clovek z ns vyhodil llidi co tam prisli nevi odkud, ale pokud vim ten kucera to byla ten uz v ns neni. a koneckoncu je to jedno, jen sem se ptal.

  • 13 Intro // Oct 2, 2007 at 7:23

    lopedevega: doporučuji diskusi k oné demonstraci z loňského roku na těchto stránkách. Tam se dozvíte více.

  • 14 šťoural // Oct 2, 2007 at 10:32

    A mohl bys napsat, proš už Kučera v Sedláčkově straně není? Jestli to není teda tajemství. Slyšel jsem, že se prý s vůdcem Sedláčkem i poprali. Ale to možná jen zlé nepřející jazyky.

  • 15 Defender of Patria // Oct 2, 2007 at 12:17

    jo tehle akce se nejspis zucastnim

  • 16 Honza // Oct 3, 2007 at 7:52

    Samozdřejmě28 října přijedu.Ještě k tomu kladnu.Celkem nejde o to že z akce byl vyhozen jeden opilec ale nechápu to proč se tím někdo zabývá? V médiích i my se tím moc zabýváme.Je to zbytečný mluvme spíš o podstatě a o tom co o čem byli projevy.Opilec to je fakt nejdůležitější………………..

  • 17 brux // Oct 7, 2007 at 9:38

    Honza-máš pravdu.

  • 18 brux // Oct 7, 2007 at 10:24

    neřešme NS mají vlastní stránky.28by mohl bejt obrovskej úspěch pokud se do Prahy i Ostravy sjede na každou aspon200lidí a obě proběhnou minimálně tak dobře jako v Kladně média,Afa….se zblázní.a není to tak těžké stačí aby jsme ten jeden den zapoměli na,fotbal,hospodu,názorové neschody….a zajeli si na jednu z těch demonstrací(bud podle sympatií ke straně či vzdálenosti).pak už to není těžké organizačně mají obě strany skušenosti a mají i své vlatsní vlajky a transparenty pokud se doplní množstvím českej vlajek(a tu má doma snad každej ne?)bude to supr.

  • 19 Tomb@ // Oct 8, 2007 at 3:31

    Akce Národní strany, bych nepodpořil ani kdyby mi za to platili zlatem…

  • 20 Zdenda // Oct 8, 2007 at 14:03

    Prostě sejdeme se tam všichni.

  • 21 fasces // Oct 10, 2007 at 13:01

    Já určitě přijdu. Ale na demonstraci NS seru, minule mě vyhodili a to jsem vůbec nič špatného nedělal

  • 22 Blackjack // Oct 10, 2007 at 14:46

    Ns jsou divný,codím jim na dema 30lidí, a nechtějí se s nikým spojit, asi si myslí že sami to nejlépe umí.Jsou ledatak pro smích,stačí vzpomenout jak ta před půl rokem měli demo.Bylo tam víc novinářů než účastníků a sotva prošli přes karlák.
    Jinak jsem zvědav kolik se v Praze.četl jsem tady odhad 200 ale tomu se mi ani nechce věřit(samozřejmě by to bylo fajn)

  • 23 majkl // Oct 15, 2007 at 4:02

    Smazáno pro hloupost a vulgaritu. Redakce

  • 24 majkl // Oct 15, 2007 at 4:28

    Tady se k tomu vyjadris ale u jinyho clanku to sproste smazes a nijak se nevyjadris viz. clanek o homosexualite. Redakčně kráceno pro vulgaritu

    Vaše porušování pravidel diskuse je opakované. Upozorňujeme, že v takovém případě může být do budoucna přistoupeno k blokování vaší IP adresy pro zasílání diskusních příspěvků. Další vysvětlování postupů správce stránek nebude poskytováno. Admin

  • 25 majkl // Oct 15, 2007 at 4:30

    jo a k tomu narodu si stejne myslim ze sme vymr. narod.Je snad neco v tyhle vete vulgarniho?

  • 26 skud // Oct 15, 2007 at 4:34

    majkl? Tak co jsi?? Američan, Tatar nebo Marťan? Když ničím nejsi.

  • 27 majkl // Oct 15, 2007 at 4:39

    Nerozdeluji se na narod jsem clovek stejne jako (podle stupidniho deleni) American, Rus, Japonec, Etiopan…..Podle tebe jsem nicim jen proto, ze se necitim byt vazan k nejakemu vymyslenemu narodu?

  • 28 admin // Oct 15, 2007 at 4:45

    majkl: ve smazaném příspěvku jste použil pouze několik nesporných vulgárních výrazů. “Myšlenku”, kterou uvádíte nyní, ani v náznaku neobsahoval.

  • 29 majkl // Oct 15, 2007 at 4:46

    aha takze pokud napisu pi a mam na mysli treba pivo tak je to smazano proto, ze by to mohlo znamenat i pica??

  • 30 admin // Oct 15, 2007 at 4:59

    majkl: správce stránek je tu (také) od toho, aby dbal na pravidla diskuse. Není jeho povinností výchovávat diskutující, popřípadě je informovat o významu slov. Nejste-li si jistý svou terminologií, doporučujeme diskutovat na stránkách, které využívají pro pravidla diskuse volný režim bez selekce vulgarismů. Věříme, že tento přístup vám bude bližší.

  • 31 brux // Oct 15, 2007 at 6:33

    majkl-nerozděluj se a já ti fandím jen se běž nerozdělovat někam jinam a tendle malej kousek země nech nám co s nim cejtíme pouto a naši předci za něj krváceli.

  • 32 brux // Oct 15, 2007 at 6:39

    mimochodem pokud je národ vymyšlenej ta tvoje multikulturní teorie se snad oběvila někde ve skále jako boží přikázání??možná jsem blbej,ale co vím tak pospolitost a soudržnost nejdřív rodiná,kmenová,národní je poněkud starší výmysl než to tvoje leviččácko židovské přikázání.

  • 33 majkl // Oct 15, 2007 at 7:52

    aha takze podle meho nazoru si usoudil, ze jsem levicak, zid, muzu pridat jeste zednar nebo co vsechno pouzivate za retoriku.Jen sem chtel rict, ze tahle zem a tenhle narod jsou mi cizi, necitim s nemi a odmitam jeji gro.POzdravujte kolego v Mostu.:))

  • 34 skud // Oct 15, 2007 at 7:54

    Ano tady těmto novým multi-kulti liberálům vadí pospolitost, soudržnost, smysl pro samosprávu a svobodu národa. Multi-kulti liberálům jde o totální atomizaci společnosti, tak aby každý byl totálně izolovaný jedinec či individuum, které je snadno ovladatelné. Miltiliberálům jde o to, aby se nikdo na ničem nemohl nikdo shodnout a sjednotit se na jakém koliv problému či věci a aby nikdo s nikým neměl nic společného. Miltiliberálové prosto prosazují vypjatý indiidualismus a tzv. svobodu jednotlivce a extrémní egoismus. A to opravdu se samostaným myšlením a svobodu jednotlive nemá nic společného. Viz můj odkaz na HN o snaze policie a státu omezovat lidem základní osobní svobody a sourkomí. Je zajímavé, že tito multiliberálové tyto represivní a restriktivní totalitní záměry vítají.
    A v takovém atomizovaném multi-kulti světě pojmy jako národ, patriotismus, pospolitost,rodina, národní svobodná ekonomika nic neříkají a nemají v globalním multi kutli světě místo.

  • 35 majkl // Oct 15, 2007 at 8:04

    jezisi co mate porad s tim multi-kulti??To je nejaky zaklinadlo nebo co?Prijde mi to tak spolu se slovy: zid, komunista, zidobolsevik, zidozednar, levicak.Nerozumim tomu skatulkovani.NEvadi mi pospolitost, soudrznost,ale k tomu nepotrebuju stejny koreny, barvu kuze, stejnou minulost prece.

  • 36 Shooter // Oct 15, 2007 at 8:14

    majkl: Tato zem i tento narod ti jsou cizi. A co my s tím?

    Nám prostě tato zem cizí není a ani tento národ. A i v minulosti ( nejspíše bohužel pro vás ) zde byli lidé, kterým tato zem ani národ nebyl cizí a snažili se tu něco vytvořit a za tuto malou zemi a národ i bojovali. Chápu, že vám to nic neříká, ale co je špatného na tom, že jsou dnes lidé, kteří uspořádají vzpomínkovou akci na tyto lidi při příležitosti založení Československé republiky?

    Chápu, že byste byl radši kdyby jsme šli hlavou mlátit do zdi nářků, ale to budete muset začít chodit na jiné stránky. Tady vám pšenka nepokvete.

  • 37 majkl // Oct 15, 2007 at 8:17

    A zase narazka na zidy (viz. ze dnarku).Zeptam se co vam tak spatneho udelali?Nebo jste jen podlehli demagogii a svorne kyvate hlavickami jak vam vasi ideovi radci radi?

  • 38 Shooter // Oct 15, 2007 at 8:27

    majkl: Přečti si Jana Nerudu a pak možná pochopíš.

  • 39 majkl // Oct 15, 2007 at 8:29

    Nehodlam si nic cist.NA to nemam bohuzel cas.Ale chtel bych vedet vas nazor ne nejakyho Nerudy

  • 40 Fortuna // Oct 15, 2007 at 8:40

    majkl: Když tady tak čtu vaše diskuzní příspěvky tak kdyby jste čas, který věnujete psaní vašich pseudonázorů věnoval čtení knih a samovzdělávání určitě byste udělal dobře nejen sobě, ale i mnoha lidem, kteří sem chodí číst články a diskuzní příspěvky.

  • 41 majkl // Oct 15, 2007 at 8:44

    proc pseudonazoru??To same mohu rici ja o vas.Cteni knih se samozrejme venuji, ale ponekud jinych a myslim, ze zrovna Neruda by me moc nebavil

  • 42 Shooter // Oct 15, 2007 at 8:49

    „Židovstvo mezi národy má svůj sen o ovládnutí celého světa a tohoto cíle může dosáhnout a dosahuje jedině rozvrácením a rozvrácením všech národů, namlouvaje jim, že není národů, že jsou jen lidé, kteří až se zřeknou svých národních a vlasteneckých báchorek, mythů a lží, snadno se dohodnou… Naproti tomu však Židé sami mezi sebou vášnivě pěstují, křísí a fedrují právě židovský nacionalismus. Děti své horlivě učí hebrejsky, stavějí, ctí a navštěvují synagogy, zalidňují Palestinu, ve všech zemích a městech svými emisary, řečníky, důvěrníky a propagátory šíří a živí sionismus.“

    Otakar Březina (Mé svedectví o Březinovi, Jakub Deml)

    „Roztroušeni světem se stali lidem úmorem lidstva, co pijavice nejhoršího druhu nežijí nikde z práce své, žijí z mozolů a potu cizího. Krev pracujícího lidstva musí sloužiti k vyšperkování jejich bohatých salónů.“

    Jan Neruda (Obrazy z ciziny)

  • 43 majkl // Oct 15, 2007 at 8:52

    No dobre, ale to jen citujete z ust nekoho jineho.MAte to nejak podlozene fakty?Nebo se jedna pouze o dogma?JA chci fakta, ne jen nazor nekoho, ktery si svuj nazor udelal z nazoru nekoho jineho.

  • 44 Intro // Oct 15, 2007 at 9:06

    Další popleta ve zdejších diskusích… Nejdříve si “nehodlá nic číst”, pak zase vyžaduje, aby mu zde někdo něco napsal (fakta)…:-))) Jakápak fakta požadujete, “majkle”? Mně osobně Židé neudělali naprosto nic. Ba dokonce se mi také nelíbí, že zde je na můj vkus příliš příspěvků s “židovskou tematikou”. Ovšem necítím proto potřebu zde kvičet (podle všeho vulgárně) a poskakovat jako nevzdělaný nezbedník, kterého z knih baví zřejmě max. Honzíkova cesta…;-)

  • 45 AAM // Oct 15, 2007 at 9:06

    Shooter: tohle vy považujete za důkaz toho, že židé jsou zlo a že není tedy špatné je nenávidět a pokud je to možné odstraňovat z veřejného života pogromy nebo nějakým jiným prostředkem? Kde máte ten důkaz? Ani Hitler ve své nacistické bibličce Mein Kampf neuvedl žádný argument nějak dokazující, že příčinou všeho zla je existence židovského národa.
    Jediné, nač se můžete odvolat, jsou protokoly siónských mudrců, které jsou podvrh, nebo český antisemitismus zakořeněný v našem národě, coby “lidová tradice”. Pokud máte jiné věrohodné zdroje, sem s nimi.

  • 46 Shooter // Oct 15, 2007 at 9:07

    majkl: Stačí se dívat kolem sebe a mít otevřené oči. Ano, řekl to někdo jiný, ale proč vymýšlet nějaké nové věci, když velikáni našich dějin to řekli tak jasně a pravdivě.

  • 47 AAM // Oct 15, 2007 at 9:13

    jistě, proč vymýšlet nové věci, když velikáni dějin to řekli tak jasně a pravdivě. to je velice moudrý výrok. na jedné straně se zde ozývají hlasy volající po samostudiu a o touze a potřebě dobrat se pravdy vlasntími, ale paradoxně jsou jistí velikánové, u kterých si to ověřovat nemusíme a nemusíme o jejich výrocích ani pochybovat, oni jsou velikáni, ergo, mají pravdu.

  • 48 Shooter // Oct 15, 2007 at 9:18

    AAM: Kde jsem psal, že se Židé mají odstraňovat z veřejného života pogromy? Co uvedl či neuvedl šášula z Rakouska ve své knížce mne vůbec nezajímá.
    Antisemitismus je lidová tradice??? Zkuste se zamyslet nad tím, proč lidé nemají rádi Židy či například Cikány. Nemyslíte si, že si za to spíše můžou ona etnika tím jak se chovají?

    Stačí se podívat kdo stal za bolševickou revolucí v Rusku, kdo financoval Hitlerům vzestup, jak vznikal a co provázelo vznik státu Izreal, jak se Židé chovají k původnímu obyvatelstvu Palestiny, kdo tahá za nitky v Americké ( především ) zahraniční politice,… To jsou věci, které se mi nelíbí a proč stále budu tvrdit, že bez Židů by na tomto světe bylo mnohem lépe.

  • 49 Intro // Oct 15, 2007 at 9:23

    Shooter: Lidé nemají rádi Židy? Tak toho jsem si opravdu v nějaké “měřitelné míře” nevšiml. Pokud tedy pominu “specifické skupiny obyvatelstva”…;-)) Tím pádem ovšem na druhou zároveň neexistuje nic jako “lidová tradice antisemitismu”. To je jen další rozkošný žbleptík páně AAAJarkův…:-)))

  • 50 AAM // Oct 15, 2007 at 9:29

    Hlavně si na té demo vzpomeňte na pana Masaryka, nebýt jeho, tak by žádné Česko nejspíš nebylo a Slovensko tím tuplem. Ten narozdíl od mnoha jiných dokázal překousnout některé lživé mýty, vzpomeňme například na rukopisné boje. Taky si kdekdo myslel, že to je prastará literární památka a proto Masarykovi spílali nejhoršími jmény. A kvůli tomu, že podpořil Hilsnera ho naši kamarádi z Národního odporu nazývají židem, ač Masaryk prokazatelně židovského původu nebyl.

  • 51 Intro // Oct 15, 2007 at 9:41

    AAAJarek: tady se právě projevují ony chabé znalosti historie. Ke vzniku Československa přispěli totiž v nemenší míře lidé jako Kramář, Rašín či čs. legionáři od Itálie po Sibiř. Ano, ti legionáři, které chtěl právě Masaryk se Štefánikem odzbrojit a ponechat s holými rukami napospas bolševikům.

    Rukopisy jsou kapitolou samy pro sebe. Zatímco ovšem vám zřejmě k názoru stačí komunistická učebnice, jiný si přečte práce kapacit typu Mareše či Vrzalíka, které konfrontuje s oponenty jako Ivanov a další…

  • 52 Jan Maloušek // Oct 15, 2007 at 12:02

    AAM: Ohledně Vašeho příspěvku doporučuji pozornosti knihu Dr. Lva Borského “Znovudobytí samostatnosti”, ant. Kaliny “Krví a železem dobyto naší samostatnosti” a pojednání Ladislava Rašína o vzniku ČSR. Jsou to pohledy, abych tak řekl, “z druhé strany”. Je to na doplnění myšlenky, kterou zde nastínil p. Intro. Z novějších prací Pichlíkovo “Bez legend” a práce páně Klimkovy. Případně “Genesi Československa” od Kalvody.
    Je totiž nanejvýš pravdě podobné, že V NĚJAKÉ PODOBĚ by nezávislé české země byly, jelikož v říjnu 1918 byla situace již příliš daleko a velmoci na vnitřní situaci Rakouska-Uherska neměly žádný vliv, nepočítaje pokračující blokádu, která ovšem zachování integrity soustátí valně nepřála…

  • 53 Shooter // Oct 15, 2007 at 15:55

    AMM: To, že někoho cituji ještě neznamená, že jsem si přečetl pouze jeden citát. Přečetl jsem toho mnoho a díky tomu se můžu s tím co řekli o Židech Neruda, Palacký, Jirásek, Medek, Březina,… ztotožnit.

    Ad Masaryk a RKZ. Až zase budete dělat exkurze do historie a psát o ní, tak si alespoň přečtěte o dané skutečnosti historické minimum, protože pak působíte nejen hloupě, ale i trapně.

    Ad Protokoly sionských mudrců. Je vcelku jedno zda-li to je či není podvrh. A ani není důležité kdo je napsal. Je to stejné jako s jízdním řádem. Taky nikoho nezajímá kdo ho napsal. Mnohem důležitější je, že podle nej jezdí vlaky a autobusy.

  • 54 Bratříček // Oct 15, 2007 at 16:12

    Myslíte by si třeba Karel Kryl po ptřečtení těcho stránek odplivl hnusem nebo se k vám přidal?:-)

  • 55 František Nonnemann // Oct 16, 2007 at 0:50

    Bratříček: to opravdu nevím. Ale při veškeré úctě ke Karlu Krylovi - tyto stránky děláme pro živé, ne pro mrtvé.

  • 56 mike // Oct 16, 2007 at 3:54

    ono by bylo možná líp kdyby žádný československo nevzniklo… ale co

  • 57 František Nonnemann // Oct 16, 2007 at 4:02

    mike: Rakousko-Uhersko už nebylo schopno plnit svoji nezpochybnitelnou roli velmoci mezi Německem a Ruskem. To, spolu s neochotou přistoupit na rakousko-české vyrovnání, muselo vést k rozpadu staré monarchie…

  • 58 Pane Nonnemanne // Oct 16, 2007 at 5:06

    Rozbití všech monarchií v Evropě bylo
    dlouhodobě plánováno Židovstvem
    a to se také stalo. Je známa třeba zednářská
    mapa z konce 19. století ve které jsou
    nakresleny plánované republiky, coby příští
    kolonie mocenského Židovstva. Proto také
    nemůže být řeči o nějaké naší samostatnosti
    v nově vzniklém Československu. Proto je
    oslava 28. října pokrytectvím a falší! Je to
    samozřejmě otázka naší odvahy k přiznání
    se k našim politickým dějinám 89 let soustavně
    skreslovaným legendami.

  • 59 Jan Maloušek // Oct 16, 2007 at 5:36

    Á, máme to tu zasejc. Nechtěl by tajemný všudybyl vystoupit ze stínu anonymity a podělit se s námi o znalost, kdeže je ta mapa k vidění? Na zasedání lóže Grand Orient? Anebo ji snad máte doma??
    Bog moj, kde se furt tahle jelita berou!! :-(

  • 60 lix // Oct 16, 2007 at 5:46

    Bezejmenný: ta mapa by mě také zajímala, kde se dá vidět? Sice píšete, že je známá, ale já jsem o ní nikdy neslyšel ani jsem ji neviděl.

  • 61 Anonymous // Oct 16, 2007 at 7:21

    To chce pánové vyhledávat a studovat a
    nejenom hloupě kecat. Ta mapa je zveřejněna
    kupř. na druhé straně díla Karla Heiseho;
    Dohodové zednářstvo a světová válka (v
    němčině), mají jí v Národní knihovně
    (klementinu). Atd.

  • 62 LV/NS // Oct 17, 2007 at 4:29

    Rozumím tomu, že ten kdo byl vykázán, či přesněji řečeno byl slušně požádán, aby se akce NS minulý rok nezúčastnil, se dnes pořád ještě cítí uražen. To je pochopitelné.

    Na druhou stranu je však nutné podotknout, že i akce VF a NK dnes mají svá pravidla, která NS uplatňovala již dříve. Pokud někdo přijde na akci NS v nevhodném oblečení s alkoholem v ruce, nemůže se prostě divit, pokud organizátor o účast takového člověka nestojí. Nelze také vybírat jednoduše z příchozí skupiny toho, kdo má flašku nebo kdo je oblečen nevhodně a naopak kdo může zůstat. A kdo tam minule byl ví, co tam navíc prováděla policie. Kdy ještě před akcí bylo na hodinu a něco zadrženo skoro celé vedení NS. To však neznamená, že jsem z toho co se stalo, měl nějakou radost. To právě naopak.

    NS je na nacionalistické scéně poněkud specifická v tom, že se snaží působit na lidi mimo nacionalistickou scénu. Náš volič není jen pravicový aktivista, ale i babička dívající se na Televizní noviny. Nejsme občanské sdružení jen pro nacionalisty, jsme pravicovou politickou stranou smyslem jejíž existence je volební úspěch a následná změna dnešní protinárodní politiky. Toho můžeme dosáhnout pouze tehdy, když oslovíme co nejširší vrstvy obyvatel. Nevhodná mediální prezentace škodí každému. A jak už jsem psal, z posledních akcí VF a NK je již jasně patrné, že si to aktivisté začínají konečně uvědomovat.

    Nechci tady začínat diskusi, která tu již proběhla minulý rok. Jsou tu lidé, kteří z toho nebo onoho důvodu prostě nemají NS nebo některé její představitele rádi. A to se nezmění. Pouze by byla škoda, kdyby se nacionalistický tábor štěpil na dvě znepřátelené skupiny. Každý kdo přijde slušně oblečen (rozhodně nemusí mít zrovna společenský oděv, ale maskáče a kanady jsou nepřijatelné), bude se chovat tak, jak si vážnost akce pořádané na počest vzniku Československa vyžaduje, bude vítán. Je na každém, jestli mu to za to stojí.

    Leoš Vacek

  • 63 František Nonnemann // Oct 17, 2007 at 6:18

    Leoš Vacek: tak zaprvé není pravda, co píšete, tedy že akce VF v poslední mají svá pravidla a lidi s lahví alkoholu v ruce VF ze svých akcí vykazuje. Takoví lidé na akce VF chodí zcela minimálně a vykazováni byli vždy. Rozhodně odmítám od těch, kteří ze své akce hystericky vykázali mnoho lidí, kteří nebyli “nevhodně oblečeni” ani u sebe neměli žádný alkohol, nějaké mentorování a jakoby radování se, že VF konečně dostává rozum. Doufám, že VF “nedostane rozum” a nezačně postupovat jako NS, protože potom bych z ní musel vystoupit.

    Nacionalistický tábor se neštěpí na dvě skupiny, ale NS ho rozděluje na “nástupce Františka Palackého a Riegera a na členy nejstarší politické strany” a na všechny ostatní - póvl.

    Klidně si ze svých akcí vykazujte lidi v maskáčových kalhotách. Ale nedivte se, že ti, kteří nejsou ochotni Vaši povýšenost a aroganci tolerovat, na Vaše akce chodit nebudou. Já sám bych se osobně štítil Vaší akce zúčastnit.

  • 64 Alkoholik // Oct 17, 2007 at 8:39

    Smazáno pro urážky. Redakce

  • 65 Tomáš // Oct 17, 2007 at 10:58

    Já byl loni na akci VF i na akci NS a myslim, že NS v tý situaci reagovala správně. Než aby naháněla pár přivožralejch dohodla se s Macháčkem a byl klid. Za štrnáct dní jdu zase na obě akce, protože obě maj svůj smysl. Vy se tu klidně dohadujte jak haranti a antifa si z toho napíše článek: na ultrapravici to zase jiskří III
    Zdar!

  • 66 Jan Čáka // Oct 18, 2007 at 7:58

    Je to velice smutné co se děje.Fakt mne mrzí že konflikty dojodou až daleko.Fakt mám nepříjemný pocit z toho všeho.Pane Leoši Vacku do očí jsem vám řekl před pár dny že to vyhození těch lidí nepřekousnu to je jedna věc.Na druhou stranu ocenuji některé vaše dobré názory co jste říkal v té restauraci.

    František Nonemann no zdá se mi to jako silná slova.Přiměřeně všechno.Je logické že se v kruzích Nk nebo jiných národovců vyskytnou slova Národní Strana není vítána.Musíme si ujasnit o co přesně jde.Novináři stejně pošpiněj NÁS VŠECHNY.Je hloupé se domnívat že tím že někoho nepustíme na akci se vyhneme nákému pošpinění nákého škváru typu Právo,Reflex nebo Blesk.Sprominutím zdá se mi to všechno sektářství.To dělení na skupinky opravdu jak sektáři.Mormoni nebo jehovisti taky tvrdí Jen My.Je ztoho cesta ven sebeobětování,překousávání věcí snažení se.JSME PŘECE BRATŘI

  • 67 Petr // Oct 18, 2007 at 12:57

    Souhlasím s J.Čákou, naše nejednotnost a skupinkaření by mělo skončit.

  • 68 AAM // Oct 20, 2007 at 20:13

    Shooter: Já možná hloupě a trapně působím před vámi, jenomže vy jste mi ukradený. Já se sem bavit a ne zachraňovat svět. A na zábavu se načítat nemusím. Zakladní věc je, že vy nemáte pravdu a nebudete ji mít, ani kdybyste sežral všechnu moudrost světa.

  • 69 AAM // Oct 22, 2007 at 19:48

    Smazáno pro urážení spoludiskutujících. Redakce

  • 70 Shooter // Oct 26, 2007 at 5:03

    AAM: Pokud se sem bavit tak opravdu nepotřebujete nic číst, ale pokud zde píšete o historii tak byste si alespoň historické minimum přečíst, o věci o které píšete, měl, aby jsi nevypadal hloupě a trapně. A takto nevypadáte pouze před námi, ale před každým kdo se v historii vyzná a čte vaše příspěvky.

    Poslední větu sem nepochopil vůbec. Když napíšu, že dnes je pátek 26. října 2007 tak podle vás nemám pravdu????

    Ale důležité je, že pravdu máte vy. Hlavně si nezapomeňte vzít večer prášky a já se budu držet hesla, že bláznům se nemá odporovat.

  • 71 brux // Oct 27, 2007 at 5:02

    majkl-promin,ale přídeš mi trošku mimo.nemáš čas na čtení,ale na to ventilovat své nevlastenecké názory na vlasteneckejch stránkách čas máš.žida s tebe nikdo nedělá kuli tomu že jsme tak naučení,ale protože máš názory které prosazují převážně židé….to už ti tu někdo psal.skrátka tvuj názor tu asi nepochopíme(přece jen to je vlastenecká tedy pro národní stránka),ale pokud zajdeš na nákou tu hausepárty určitě najdeš dost posluchaču a ba budem štastní.jo v Mostě bych pozdravoval,ale jednoduše neznám nikoho kdo by o takovej pozdrav stál kupodivu takoví lidé jako ty se nikdy nezdrží dost dlouho a utíkajícím se blbě neco říká.taky mě to mrzí,ale Most je na prezentování nevlasteneckejch názoru špatné město smula.promin světoopšane

  • 72 brux // Oct 27, 2007 at 5:13

    nevím mě na minulé akci nevadilo vyhazování za chlast,ale to oblečení je na mě moc.skrátka si myslím že to je o chování a ne o oblečení.slušnej maník v bombru je určitě lepší než ožrala v saku.ale chápu o co ns de a je to její věc.mě jen skrátka mé oblečení vyhovuje a na demoškách se chovám slušně a to vystoupení ns minule mě přišlo přehnané.rozhodně jsem dalek tomu nikoho od učasti na těchto akcích odrazovat já jen pudu tam kam spíš zapadnu.antifa než začne psát o našich hádkách by si nejdřív měla zamést před vlasním prahem.jednoduše každej má trošku jinej názor a jinej postup při prosazování svejch cílu to snad i afa pobere.

  • 73 Ten // Oct 27, 2007 at 11:25

    Pane Vacku, maskáče a vyšší boty nosím tak akorát na vandry, ale rozhodně bych nevykazoval někoho, komu tento styl oblékání příjde vhodný i pro pobyt ve městě. Lidi soudím podle něčeho jiného. Vykazování narušitelů typu “ožrala” je naprosto samozřejmé; o tom snad normálně uvažující člověk nebude polemizovat.

    Z akcí VF byli vždy provokatéři a lidé, kteří se chovali nějak nevhodně vykazováni. Pokud vím, tak v tomto se nezměnilo nic od roku 1999, kdy jsem se jich začal účastnit, takže Vaši poznámku chápu spíš jako projev neznalosti.

    K působení Národní strany: Je (či bylo) tam dost slušných lidí, ale někteří funkcionáři NS dokázali svým jednáním docílit toho, že se s NS z ostatních národně-pravicových skupin téměř nikdo nebaví. Zajisté lze vyslovit myšlenku, že je chyba ve všech ostatních, ale zvažte, jak je asi tato evantualita pravděpodobná.

  • 74 SpiritOf** // Oct 27, 2007 at 17:59

    Akce Národní strany jsou mi absolutně lhostejny,domnívám se totiž,že jde o stranu populistickou a kompromisní.Tudíž si hraje na stranu “pro všechny co nemají rádi Cikány”,snaží se zaujmout bývalé voliče SPR-RSČ,a má i stejnou úlohu jako Republikáni-totiž zdiskreditovat národoveckou politickou scénu v očích veřejnosti.Hanba tomu,kdož toto klubko zmijí na hrudi své hřeje!

  • 75 Andrej Draganov // Oct 27, 2007 at 22:28

    No mě na NS vadí, že se dost izoluje. Odmítá pomoc od jiných. Jinak se mě jejich činnost celkem líbí, avšak problémem je, že žijí jen sami pro sebe. Možná kdyby byli otevřenější měli by i větší podporu ze strany skutečných nacionalistů, ale o to možná ani snad nestojí. Připadá mi divné, aby si každá organizace dělala svou soukromou oslavu 28.10. Proto nechápu proč NS se nedohoda s VF na společném říjnu a dělá si oslavy sama. Mluvíme o jednotě národa, ale my nacionalisti se sami rozdělujem kvůli osobním neshodám, jak malý děcka. Tak snad jde nacionalismus,ne?. A ne o to, že ten nemá rád toho, protože… Program máme všichni stejný a o ten jde. Bohužel podstata nacionalismu je míň než egoismus.

  • 76 brux // Oct 29, 2007 at 7:15

    no a je to za náma.přiznám že jsem měl celej28dost rozporuplné pocity.začelo to asi na akci vf kde se sešlo dost kvalitních lidí,projevy i organizace byly supr,ale co naplat učast bídná a to i s přihlédnutím k demošce v ostravě.pak přišla akce ns tam jsem přece jen zašel nešlo mě ani tak o to bejt příznivec či odpurce této akce,ale spíš pozorovatel a jistě když už v té Praze jsem tak proč nezajít někam kde se daj předpokládat levicoví přátelé z afa.a znova muzika i obrazovka na české poměry zajímavej nápad,ale učast???když odmyslím novináře a policii a naší asi20skupinu složenou z lidí ze všech možnejch organizací(a popravdě věčinou né ns moc nakloněnejch)nebyl tam prakticky nikdo(jistě na první pohled to vypadalo jinak,ale afa a černoští turisté nás asi volit nepujdou).jak ns nemusím možná bylo trošku škoda že nápadu gard líp nevyužila přece jen mluvit o armádě a neukázat žádné vojáky??projevy celkem šli i když mě samozřejmě trošku sklamal výpad proti českým neonacistum lidsky chápu reakci na meil k28(ostatně vetšina organizací už pobrala že takové provokace nás jen rozdělují),ale nepobral jsem vyjádření k pochodu židovskou čtvrdí které jsem alespon já pochopil že snad ns tentokrát stojí na straně židu a sistému.jak říkám mohl jsem,ale pochopit špatně protože to by snad už bylo moc.jistě spousta lidí mě muže napadnout že jsem na straně pochodu kvuli nenávisti k židum,ale mě jde spíš o to že pokud začnem schvalovat demokratickým politikum nedemokratické praktiky(a těmy smešný tanec kolem zakázání pochodu je)nebudem se moc potom divit až tito politici ten a samí tanec použijí proti nám(ns to ostatně poznala minulej rok).navíc popravdě řečeno opravdu nestojím o to aby jakákoli menčina diktovala kdo bude kdy pochodovat v českých městech.ns dost napadá muslimy a souhlasím,ale židé se chovají uplně stejně.jednoduše ohánění historií starou2generace neospravedlnuje židy,anarchysty ani rádoby demokratické politiky mě dnes něco zakazovat(já nikoho do plinu nehnal i když to nic nemění nehnal je tam ani muj děda a jednoduše nehodlám kvuli věci za kterou nenesu odpovědnost přijít o jediné právo).ns nadává kvuli zakázání proti Islámské demonstraci a toto by tolerovala??osobně bych byl i proti zakázání anarchistické demonstrace pokud by měla být zakázána jen kvuli tomu že politici nemají pochodující rádi a byly by porušeny demokratická práva(to i za cenu že bych se při povolení této demonstrace postavil samozřejmě na stranu jejích aktivních odpurcu).jednoduše každý kdo je proti sistému a schválí tento zákaz kope si vlasní hrob(at ratši jde na ty barigády nebo co to židé chtěj stavět,ale nedává sistému další bič)čekal bych že to ns pochopí.no a nakonec ani ta levice se nepředvedla já neviděl žádnej větší utok.vlasně jediné o čem vím byl pokus o napadení nás na vlakáči a tam popravdě nevíme zda šlo o afa či chuligány(seděli jsme ve vlaku na Most a hrálo se ten den z Bohemkou a přece jen oblečení hools a skins se dá lechce zaměnit).jek říkám celkově doufám že příští rok to bude mnohem lepší!!!

  • 77 Jan Čáka // Oct 30, 2007 at 7:18

    No všichni tady konstatujeme skutečnost.V kosce souhlasím jakš takš se všema na této diskuzi.Nacionalizmus jako všechno je o lidech.Pan Pavel Sedláček mne tam taky trochu namých s těma narážkama na ten pochod židovskou čtvrtí a šaškama s černejma praporama.Na sedláčka jsem slyšel víc stížností ale to ted nechme.Každý se nák snaží a každý to myslí jinak dobře.Je pochopitelný že proti výrokům z Národního Odporu o 28 říjnu se NS ostře ohradí jako všichni čeští národovci.Snad jednou bude líp.

  • 78 AAM // Oct 30, 2007 at 20:59

    ad smazání výše: tohle je opravdu směšné. ale nemyslete si, že ten příspěvek nemám uložený. mám. a když nezazní tady, zazní jinde. tak na vás!

  • 79 AAM // Oct 30, 2007 at 21:08

    ale připouštím, že když popíšu svůj dojem z dění na těchto stránkách, může to přijít někomu urážlivé. Takoví lidé potom musí být chráněni, tak je chraňte, ať se jim nic nestane…

    Shooter: plně rozepsané a adminem smazané vyjádření, které údajně uráží spoludiskutující, mně ne, já jsem na urážky zvyklý, naleznete zde:
    http://aam.bloguje.cz/611406-zprava-shooterovi.php

  • 80 Shooter // Oct 31, 2007 at 5:30

    AMM: :-) Vy prostě nikdy nezklamete a vždy pobavíte :-)

  • 81 brux // Oct 31, 2007 at 15:44

    pokud de o NO nemusím z jejich názorem na 28 souhlasit,ale jejich článek byl slušnej a popravdě s hodnocením Beneše….se souhlasit dá.rozhodně si nemyslím že provokace tentokrát přišla od neonacistu.NS to drobek přehnala a a svým postojem k židovskému městu neurazila nějáké Hitlerovi pohrobky,ale každého kdo nechce aby o jeho zemy rozhodovala jaká si menšina žijící z starej zločiinu(které se možná staly???????)prohlašte mě za nácka,ale já nehodlám kupovat žvejky s octovou příchutí abych trpěl za židy jako správnej evropan(peníze za žvejky samozřejmě pudou na boj proti iránu),.mě holt holocaust zajímá asi toik jako židy lidská práva palestincu.

  • 82 nungurnacidge // Mar 9, 2008 at 18:17

    I’d prefer reading in my native language, because my knowledge of your languange is no so well. But it was interesting! Look for some my links:

Leave a Comment