Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Demonstrace proti nezávislosti Kosova a na podporu kosovských Srbů

February 13th, 2008 · Diskuze (102 Comments)

Email This Post Print This Post

kosovo.jpgV sobotu 23. února se v Praze od 14:30 uskuteční veřejné shromáždění na podporu Srbska a proti odtržení jeho součásti - Kosova. Akci pořádají Autonomní nacionalisté a začíná na Palackého náměstí v Praze (stanice metra B Karlovo náměstí, výstup směr Palackého náměstí). Více informací naleznete zde.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


Tags: Pozvánky

102 responses so far ↓

  • 1 bilbord // Feb 13, 2008 at 3:35

    http://www.pravoslav.or.cz/kosovo1/tragedie.htm

  • 2 lenochod // Feb 13, 2008 at 4:13

    Vy úchyláci si nemůžete dát pokoj, kdo má furt platit za ty výjezdy do prahy?

  • 3 Al Jouda // Feb 13, 2008 at 4:31

    Současně můžete demonstrovat proti zavedení poplatků v našem zdravotnictví !

  • 4 Okoun // Feb 13, 2008 at 4:36

    lenochod : A antifašisté budou demonstrovat za odtržení Kosova, nevíte? Bylo by to symptomatické, totalitářská islámská pakáž k totalitářské “antifašistické” pakáži.

  • 5 Till // Feb 13, 2008 at 5:25

    To lenochod: Ty cikáne, my platíme to, abys měl co jíst a kde bydlet, tak si nech ty poznámky. Navíc, když nepracuješ, tak nic neplatíš.

  • 6 Sfinx // Feb 13, 2008 at 5:29

    V Bělehradě se v sobotu 16. před Slovinskou ambasádou budou konat demonstrace proti EU, jejímu avízovanému uznání nezávislosti Kosova a ilegální misi, kterou se už rozhodla vyslat.To znamená, ať se nám to líbí nebo ne, že jsou tyto demonstrace namířeny i proti ČR.Naše země se tak poprvé stane terčem protestů v cizině a poprvé v dějinách bude někoho okupovat (jak jinak nazvat nezákonné rozmístění armády na území cizího státu?).Hnus a hanba…
    Uvidíme se na Palackého náměstí!
    Lenochod:Ja nebudu líný a přujedu tam “až” z
    Uh.Hradiště…

  • 7 fasces // Feb 13, 2008 at 6:55

    Určitě se najde opět pár idiotů z tisku, kteří najdou onu “pravou záminku”, proč se demonstrace vlastně konala. Zase to bude výročí nějaké akce proti Židům.
    A.J.A.B. - all journalists are bastards!

  • 8 LJM // Feb 13, 2008 at 15:10

    Škoda, že zřejmě nebudu moci přijet. Určitě bych se zúčastnil. Kosovo je Srbsko a Srbsko je Kosovo!

  • 9 VS // Feb 13, 2008 at 18:43

    Akci velmi rád podpořím!

    Kosovo Srbům!

  • 10 Slovan // Feb 14, 2008 at 2:57

    Tato demonstrace je určitě správná a je jí potřeba.

    Jen mně zaráží proč neonacisté podporují podřadný slovanský národ.

  • 11 AN // Feb 14, 2008 at 4:19

    Slovan: Kde jste četl že neonacisté podporují podřadný národ???

  • 12 Slovan // Feb 14, 2008 at 4:31

    AN: Podle (neo) nacistických pseudomyšlenek jsou slované podřední. Srbové jsou slované. Tato pozvánka je na podporu srbů. Pořádají jí neonacisté.

  • 13 AN // Feb 14, 2008 at 5:06

    Slovan: Pořádají ji neonacisté? Nevšiml jsem si, pokud máte nějaké důkazy pro to, že tomu tak je, sem s nimi.

  • 14 AN // Feb 14, 2008 at 5:09

    Pořádá ji organizace, která každoročně připomíná úmrtí Svatého Václava a zaměřuje se také na současné problémy. Jestli je to neonacismus, pak máte samozřejmě pravdu. I TV NOVA s vámi bude souhlasit.

  • 15 Baxx // Feb 14, 2008 at 6:13

    Pravda je taková, že AN nemají k náckům daleko. Ono se stačí podívat třeba jen na jejich web a na odkazy na něm.

  • 16 Slovan // Feb 14, 2008 at 7:01

    Prosil bych pána, co používá stejný nick jako já, aby se nestyděl a zavedl si vlastní. K tomuto tématu jsem se zatím nevyjadřoval. Jestli se cítí jako já slovanem, tak ať to odlišuje, aby bylo jasné kdo je kdo. Já už psal na jiném místě, že důrazně rozlišuji mezi nacionalistou a nazi (neonacistou), pro mě tam rovnost není. Bohužel v Česku se vše hází do jedného pytle!!!

  • 17 Slovan // Feb 14, 2008 at 7:24

    To Baxx: Souhlasím, proto to bylo zatím téma, kde jsem se nevyjadřoval, protože myšlenka dobrá ale doposud si nejsem jistý, jestli i lidé…….
    Jak jsem napsal před výše, není nacionalista jako nacionalista, čeština bohužel nemá výraz, kterým by to rozlišila:-(. Naši východní sousedé jsou na tom lépe, mají nacionalista a národniar, co důrazně rozlišuje. Jinak jako slovan rád vyjádřím svoji podporu a to veřejně Srbsku v tomto sporu, ale zatím skutečně nejsem si jist, jestli to bude právě tato akce…

  • 18 AN // Feb 14, 2008 at 7:51

    Autonomní nacionalisté jsou jediní kdo v Čechách v současnosti na podporu Srbska veřejně vystoupí tak místo řečí o tom jací to jsou “neonacisté” a jak k nim mají blízko, by jste mohli tyto konstrukce pustit z hlavy a začít tak jako oni něco DĚLAT! Pokud vám konkrétně na aktivitách AN něco vadí, napiště případně co a ještě lépe bude, když je budete dělat lépe.

  • 19 Slovan // Feb 14, 2008 at 7:54

    AN: Tak např. zde jsou lidé z AN Kladno http://www.antifa.cz/monit.php?sekce=72 Tričko s A.H., kreslit po sobě hákové kříže apod. podle mně dělají idioti a neonacisté (ve většině případů jsou splněny obě dvě možnosti). A vlajka AN Kladna se vždy objevuje na akcí Národního odporu.

    Stačí to???

    Slovan: Omlouvám se, ale opravdu nemám čas číst všechny diskuzní příspěvky jestli se tam náhodou neobjevuje ten či onen nick.
    Pomohla by registrace.

  • 20 Slovan // Feb 14, 2008 at 7:59

    TO AN: Jak jsem psal, neházím všechny do jedného pytle, ale z letmého pohledu na stránky a z pár odstavců tady si těžko narychlo udělám obraz. Psal jsem že buď ano nebo ne (mluvím o této konkrétní akci). Takže jestli to myslíte tak, jak jste napsal v posledním odstavci, musíte mít i trocha trpělivosti. Spěch a hněv hlavně v mluveném slově nikdy nevede k úspěchu :-)

  • 21 Slovan // Feb 14, 2008 at 8:04

    To Slovan: Koukám, že jste mě s registrací předběhl :-(. Doufám alespoň že jste skutečnej slovan i v činech a víře, nejen zakuklenej pseudoliberál, humanista, ale ani nazi…

  • 22 Slovan // Feb 14, 2008 at 8:35

    TO Slovan2: :-) Omlouvám se , registrace nefunguje, jen se tváří, že ano, skutečně by registrace pomohla a škoda že si člověk nemůže občas pročistit vlastné příspěvky :-)

  • 23 AN // Feb 14, 2008 at 8:36

    Slovan: S tím máte samozřejmě pravdu, tito lidé chodí na akce AN a bylo jim důrazně vysvětleno co ano a co ne. S tím NO, AN je sjednocující organizace, hledá spíše společné cesty, proto se vůči nikomu nevymezuje. Navíc akce AN(viz. 29. září v Kladně, pohřeb svobody slova) mají dobrou úroveň, jsou kvalitně připravené a není důvod 23. února na Palačák nepřijít:)

  • 24 Slovan // Feb 14, 2008 at 8:38

    AN: Já jsem např.podpořil tuto akci http://cz.altermedia.info/z-domova/demonstrace-19-1-2007-poed-srbskym-velvyslanectvim_2743.html
    Co jste dělal vy v té době???

    Ano, vadí mne na nich to, že ve svém názvu mají slovo nacionalisté a tahají se s náckama. Pak se člověk nemůže divit, že novináři a ani občané nerozlišují mezi nacionalistama a neonacistama, přesto, že jejich myšlenky i názory jsou diametrálně rozdílné.

    Slovan: Jsem skutečnej slovan. Nejsem zakuklenej pseudoliberál, humanista a už vůbec ne nazi jako někteří jiní.

  • 25 Slovan // Feb 14, 2008 at 8:45

    AN: Pokud se na ty fotky dívám dobře tak je tam i jedna z vůdčích postav AN Kladno.

    Je sice pěkné, že někdo hledá společné cesty, ale já bych osobně žádnou akci např. komunistu nepodpořil i kdybych s tím 100% souhlasil. Nelze si přece vybírat a podporovat akce jen podle toho kvůli čemu jsou či na co mají upozorňovat. Člověk a tím spíše organizace musí podporovat akce i podle toho kdo je pořádá.

    A dle mně žádný nacionalista by nemohl podpořit akci lidí, kteří nás považují za méněcenné a naše pohraniči by darovali Německu.

  • 26 AN // Feb 14, 2008 at 8:52

    Slovan: Nevím co jsem dělal před rokem,občas o víkendy pracuji tak možná proto jsem nebyl,ale každopádně akce o 40 lidech, které mají některé organizace v oblibě, jsou k ničemu.
    S tou vůdčí postavou, je to jeho věc, on sám si tím zavařil asi nejvíc, ale to by jste se musel zeptat jeho. Každopádně je to člověk velkých aktivistických kvalit, i mě tohle k němu nesedělo.
    Vztah AN a NO, to by bylo na samostatnou debatu nebo na samostatný článek, napsalo se toho už moře, držme se prosím Srbska. Když chcete mít pořadatele za neonacisty, mějte, ale většina lidí z řad pořadatelů AN jsou členy stran a hnutí, které vy máte určitě v oblibě.

  • 27 Honza // Feb 14, 2008 at 9:21

    Ted se vykašlete na to kdo je neonacista a nacionalista ted je hlavní podpořit srbský narod a dát to plně najevo celemu světu a naší tupé vladě která je zaslepena do EU a USA a uděla cokoliv co jí nakukají aby se jim zalíbyla.KOSOVO je SRPSKA a vždy BYLO !!!!

  • 28 Michalov22 // Feb 14, 2008 at 9:39

    Je dobře, že se také akce konají, ale škoda že jsou jen v Praze. Nechcete nějakou akci udělat na Jižní Moravě??? Protože třeba já se do Prahy téměř nedostane. KOSOVO BYLO, JE A BUDE VŽDY SRBSKÉ.

  • 29 Slovan // Feb 14, 2008 at 10:49

    AN: Popravdě řečeno neznám organizaci, která by měla v oblibě akce o 40 lidech.

    Myslím si, že psát už by se o tom nemělo nic. Mnohem důležitější jsou činy a pokud na neonacistických akcí NO uvidím vlajku a lidi, kteří se hlásí k AN tak AN pro mne budou neonacisté a ne nacionalisté.

    Žádná nacionalista by v životě nemohl podpořit akci neonacistů.

  • 30 AN // Feb 14, 2008 at 12:20

    Honza: Moje řeč, u nás se prostě pořád řeší takovéto žabomyší spory místo toho aby se řešila tato AKCE.

  • 31 Michalov22 // Feb 14, 2008 at 13:08

    Slovan: Souhlasím s tebou

  • 32 LJM // Feb 14, 2008 at 14:21

    Rovněž i já sdílím názor, že lidé, hlásící se k nacismu a neonacismu, by na tuto demonstraci neměli chodit. Přece někdo nebude demonstrovat za srbské Kosovo a pak německým Kameraden slibovat “navrácení” těch “jejich” Sudet. To je vlastizrada a kolaborantství!

  • 33 druss // Feb 14, 2008 at 16:57

    jak tady čtu tak hodně lidí neví o čem vlastně píše…Srbové jsou bratrský, slovanský, evropský, křesťanský a taky bílý národ ať se to někomu líbí nebo ne, taková je skutečnost…A jestli se bodou řešit žabomyší spory a vytahovat historie tak se NIKDY NIC pro budoucnost neudělá…A naše bílá, evropská budoucnost národů je ohrožena a musíme si pomáhat…Nikdy jsem nehajloval a Hitera vůbec nemusím…Ale já myslím na blízkou budoucnost a vidím zanikající bílé národy… bohužel spoustě lidí to asi dojde až bude pozdě…

  • 34 Pepin // Feb 14, 2008 at 17:07

    Slovan : Na kterých demonstracích NO jste viděl vlajku AN? Kde jste prosím četl, že chce někdo darovat naše pohraničí Německu?

  • 35 SpiritOf** // Feb 14, 2008 at 17:18

    Zajímavé Slovane,jsem NS a jsem hrdý že jsem Čech,nikomu vracet pohraničí nechci a nemyslím si ,že by Slované byli podřadná rasa-pane,NS není o Velkoněmecké říši,kde se dobré myšlenky chopili němečtí šovinisté.Není rok ‘33.Probuďte se!Hledejme to ,co nás spojuje:vlastenectví,hrdost na své předky,nenávist k NWO a ZOG…

  • 36 ddt // Feb 15, 2008 at 5:48

    To SpiritOf**:

    Konečně rozumný příspěvek k nesmyslné debatě NS vs. nacionalisté.
    Být nacionalista nevylučuje být NS. A věčné podsouvání myšlenek aktivistů(m) NS, že chtějí vracet Sudety, vyvražďovat Slovany apod. jsou už úmorné k vyvracení.
    Lidé, kteří jim toto podsouvají se tím snižují na stejnou úroveň jakou mají např. naši úžasní žurnalisté…už jen to, že přijali jejich lži a výklad pojmů je tristní…

  • 37 Slovan // Feb 15, 2008 at 7:09

    Pepin: Třeba 1. května roku 2006.

    SpiritOf**: Vy si to možná nemyslíte, ale němečtí kamarádi ano a vrcholní představitelé idolologie kterou uznáváte taky.
    NS není o Velkoněmecké říši? Tak až ve škole dojdete k druhé světové válce tak pak změníte názor.
    Ano není rok ‘33? A co to mění? Když komunisté tvrdí, že by dnes neukradli majetek a že nejsou padesátá léta tak jim stejnak nevěřím, že kdyby se chopili vlády tak, že by vše nechali tak jak je.

    Opravdu nechci hledat to co nás spojuje, protože to co nás rozděluje je mnohem více. Jistě bych se na některých věcech shodnul i z komunistou, ale to neznamená, že ho budu považovat za kamaráda, budu hledat to co nás spojuje a přehlížet to co nás rozděluje.

    ddt: Být nacionalistou vylučuje být NS. Nikdo jim to nepodsouvá, protože je to pravda. Kampaň Sudety byli a opět budou německé je z jejich dílny. A rovněž to byli oni, kteří chtěli jet na Hesse i pod podmínkou, že tam budou mít projev o tom, že Sudety dáme Německu. Nehledě na to, že strana NDP, s kterou NO spolupracuje, má na svých stránkách mapu Německa včetně našeho pohraničí.

  • 38 Svarozic // Feb 15, 2008 at 7:16

    Nemohu, jen souhlasit se Slovanem (a to nejen proto, že jsem měl stejný nick :-) ). jako slovan skrátka budu podporovat slovany, ale nebudu se pro vyháněění ďáblna spojovat s čertem. Jen poznámčka, o zaměření světčí i vnější projevy a jeden z nich je vlajka a také barvy, které preferujete. Nemohu si pomoci, ale červeno - bílo- černá není vlajka ani slovanksá, a už vůbec ne česká

  • 39 SpiritOf** // Feb 15, 2008 at 7:53

    Slovan:píšete tu o Němcích,kteří jsou nacionalisté,kteří vidí NS tak jako vy-totiž ten šovinistický z 30.let.NS se vyvíjel a vyvíjí dál,je to pokroková idea.Vy ,Slovane,tady papouškujete jen to,co si přečtete v novinách,vidíte v TV a co vás učili ve škole.Nemáte potřebu se zajímat o vám “nepřáteské” či jiné ideje?Duchovní sebeobohacování či “poznej svého nepřítele”,to by vám mohlo pomoci.Mě osobně zajímá politologie či politika v historických souvislostech,zajímám se též jak o levicové tak pravicové či takto nevyhraněné politické hnutí,myšlenky a systémy.Poslední dobou mě zajímá teokracie a politická moc v Íránu a realita v této zemi,jež nese název Země Árijců.Mimochodem-školy už mám za sebou,ale člověk se musí vzdělávat stále.Když se toho budete držet,bude z Vás nadějný debatér.

  • 40 František Nonnemann // Feb 15, 2008 at 8:02

    Slovan: souhlasím a podepisuji v plném rozsahu. Sám bych to lépe nezformuloval. Asi se opakuju, ale nácek je pro mě totéž jako komunista, prostě nepřítel.

  • 41 SpiritOf** // Feb 15, 2008 at 8:04

    Svarozic:Vlajka černo-bílo-červená se dá vykládat takto:bílo-červená vlajka-historická vlajka vycházející barevně z českého znaku(bílý lev v červeném poli).Černá vlajka-používaná dnes jako symbol odporu,nezávislosti.Dohromady tedy vlajka národní s vlajkou odporu=vlajka Národního Odporu.Nebo též barvy erbu Přemyslovců,toho erbu jenž Národní Odpor používal na svých štítech při demonstracích(černá orlice s červenými plameny v bílém poli).

  • 42 SpiritOf** // Feb 15, 2008 at 8:08

    Nonnemann:Německý šovinista,ohánějící se hákovým křížem je pro mě taky nepřítel.

  • 43 František Nonnemann // Feb 15, 2008 at 8:12

    SpiritOf**: pro mě je nepřítel ten, kdo se hlásí k nacismu. Protože tím se hlásí k okupaci naší země, k vyhlazení Lidic atd. atd. Nelze říci - já jsem nacista, ale to a to a to, co nacismus udělal, se mi vlastně asi moc nelíbilo, ale pro dnešek už to není důležité. Kdo vyvraždil Lidice? Nacisté. Tečka, hotovo.

    A k vlajce - černo-bílo-červená je stará císařská německá vlajka. Nějaké umělé konstrukce o kombinaci českých barev s barvou odporu (a proč je barva odporu černá, proč ne třeba červená nebo zelená?) na tom nic nezmění. A kdo může v Čechách pochodovat pod německými vlajkami? Buď Němci, u kterých je to pochopitelné, nebo Češi kolaboranti.

  • 44 oliver // Feb 15, 2008 at 8:16

    Slovan: případná pozvánka ke kampani “Sudety byly a opět budou německé”. Na Karlovarsku to vylepoval mistr Hlinka (bývalý funkcionář Národní alternativy a později loutkový předseda Pravé alternativy) and his boys, čili ti hodní a reformovaní čeští nacisté, se kterými bychom měli hledat nějaké styčné body. O tom, že peníze na ty letáky přišly z Německa, konkrétně od sudetoněmeckých organizací, je snad zbytečné hovořit. Kdo chce s takovýmhle dobytkem hledat společnou řeč, je dobytkem stejným.

  • 45 Svarozic // Feb 15, 2008 at 8:21

    To Spirit OF and Frant.Nonnemann:
    Vyjádřím se jen k vlajce. FN to popsal přesně, je to vlajka císařského Německa. Když už chcete operovat se starou vlakou přemyslovských knížat, tak to byla černá orlice ve žlutém poli. Nic víc.
    p.s. To oba: To je stejné, jako současný komunisti, hlásají že s minulostí nemají nic společného ale třítního boje ve všech důsledcích se vzát nechtějí :-)))

  • 46 František Nonnemann // Feb 15, 2008 at 8:51

    Svarozic: přesně tak. Komunisti také říkají, že “se děly chyby” a kdyby dnes vyhráli, tak už by na šibenice nikoho neposílali. Kdo jim může věřit?

  • 47 VS // Feb 15, 2008 at 9:09

    Měli bychom se vrátit k tématu. Je tu pozvánka na shromáždění pořádané Autonomními nacionalisty. Shromáždění je na podporu Srbského lidu! V čem vidíte problém? To budeme na sebe ukazovat TEN je neonacista, ten je fašista, ten je nacionalista a vzájemně se pošpiňovat?

    Já jsem český nacionalista a chci tuto akci podpořit, protože cítím s bratrským, slovanským národem. Vyjádřím mu v Praze podporu. Podporu upřímnou! A je mi jedno, kolik tam bude lidí a jestli z těch třeba 300 lidí bude pět neonacistů. Ti tak akorát ukáží na svou neinformovanost, protože jak již bylo řečeno, i Hitler psal v Mein Kampfu, že Slovani jsou rasou podřadnou. Ale proč bych kvůli nějakým pěti hloupým lidem nejezdil na demonstraci, s jejímž významem plně souhlasím? Já akci podpořím! Kosovo je Srbské!

  • 48 ddt // Feb 15, 2008 at 9:58

    Bohužel rok co rok, den co den je nás - Evropanů, s evropskými kořeny - čím dál méně a společný nepřítel je čím dál tím silnější, ale přesto se ani v poslední minutě /kdy by snad bylo možné odvrátit zatím neodvratitelné/ nedokážeme semknout.
    Jedni jak druzí se nedokážete povznést nad křivdy z minulosti, velkoryse přehlédnout co nás dělí a za záchranu životů stavět na tom co nás spojuje.
    Radši přivedete svoje děti pod nůž kanibala s čipem EU než se společně sejít na jedné demonstraci za věc, se kterou “napříč politickým spektrem” - krásná floskule - všichni souhlasíte.
    Priorita je přežít zabedněnci…při bitvách stůjme společně, po bitvách bude na diskuze, plácání a hádky času dost a dost…Svatoplukovi pruty nezlomí jen svázané.

    heh, ale co…už jsem jako vy, nezdolní interneroví teoretici, fanatičtí ve svých vizích, neochotní ze svých názorů ustoupit byť jen o píď…a přitom se čas tak rychle krátí…

  • 49 ddt // Feb 15, 2008 at 9:59

    …no spíš Svatoplukovy…:-)

  • 50 Honza // Feb 15, 2008 at 11:05

    VS: Souhlasím s Tebou tady jde přece o slovanský narod který potřebuje podporu dalších slovanských narodu.Jestli mi do toho nic nevleze tak rád přijedu podpořit Srbské bratry do Prahy.

  • 51 SpiritOf** // Feb 15, 2008 at 12:33

    Svarozic:mýlíte se,erb Přemyslovců byl tento http://www.sweb.cz/royal-history/premysl.html jak jsem psal,a to nacistické zlo které se tu popisuje přišlo od německých šovinistů. Nonnemann:Co má Jemen společného s Vlajkou císařského(Bismarckovo) Německa?A co Národní Odpor??

  • 52 Slovan // Feb 15, 2008 at 13:51

    ddt: Jak už tu kdosi napsal. Nebudu se pro vyhánění ďábla spojovat s čertem.

    Nehodlám spolupracovat s českýma kolaborantama, který se hlasí k NS a ani s komunistama.

    Oba dva systémy, kdyby se u nás dostali k moci, tak první koho by poslali na popraviště by byli nacionalisté.

    A i přesto, že se s komunistou či s náckem shodnu na 20% tak je tu stále 80% na kterých se s ním neshodnu.

    Jinak máte pravdu, že se bohužel nedokážeme sjednotit ani v hodině dvanácté. To je ale asi proto, že český náckové nevidí, že je hodina dvanáctá, protože hlavy mají v německých zadnicích a furt se starají o naše pohraničí a o to jak by se Němcům nejvíce zalíbili aby je občas pozvali na nějakou akci a Němci se radši starají o svoji tisíciletou říši, než-li o budoucnost Evropy jako takové.

  • 53 Lothar // Feb 15, 2008 at 14:31

    “To je ale asi proto, že český náckové nevidí, že je hodina dvanáctá, protože hlavy mají v německých zadnicích a furt se starají o naše pohraničí a o to jak by se Němcům nejvíce zalíbili aby je občas pozvali na nějakou akci a Němci se radši starají o svoji tisíciletou říši, než-li o budoucnost Evropy jako takové.”

    Výborně řečeno, přesně tak to je, naprosto souhlasím.
    Ještě dodám, že je velice zajímavé, co se stalo na den cti v Budapešti. Za Čechy tam přijel pouze NO a jak nás prezentoval??? No samozřejmě, že takto:::http://img118.imageshack.us/img118/8776/pest6rv5.jpg
    Nesmí chybět německý nápis, ještě by si o nás někdo mohl pomyslet, že jsme Češi….

  • 54 Svarozic // Feb 15, 2008 at 14:44

    To SpiritOf: Skopírovat blbé zdroje (myšleny stránky, na které jste dal odkaz) s prominutím umí každý blb. Zjistil jsem, že většina tzv. vzdělávacích webu jsou jen chabé kopie ještě chabějších zdrojů :-) A u extrémně zaměřených hnutí to má navíc ještě stoupající tendenci :-).
    To Slovan: Zneužítí situace hnutím, kterému jde v podstatě se jen samo prezentovat je v Česku už národním folklórem :-))). Jestli mě jde o slovanské bratry, tak v první řadě bych asi měl něco také o slovanech vědět a ne být slovanem, jen když se mě to hodí. Tohle “vlastenectví”
    myslím, že stačí u nějakého futbalového nebo hokejového úspěchu :-)))

  • 55 LJM // Feb 15, 2008 at 15:24

    1) Národní odpor je organizace nikoliv nacionalistická, ale neonacistická, provelkoněmecky orientovaná. Oni neuznávají české, moravské a slezské barvy, neuznávají českou, moravskou a slezskou zemi, ale jen Velkoněmeckou říši, kde Böhmen/Mähren ist ein Lehen.

    2) Národní odpor odmítá mávat českou vlajkou s modrým zednářským klínem. Místo, aby si vzali staré zemské vlajky Čech, Moravy a Slezska, mávají vlajkami Německé říše.

    3) Národní odpor jel do Budapešti s vlajkou s nápisem Nationaler Widerstand Böhmen und Mähren. To měla být jako reklama na Protektorát?

    4) Akce nálepky s nápisem Sudety byly a budou německé je vůči Čechům už jen z principu svinstvo nejvyššího kalibru!

    5) To, že lidé z Národního odporu kolaborují s představiteli NPD, mi dává smysl. Přitom nás, české nacionalisty a vlastence, častují urážkami, že jsme šovinisté. A vůbec jim přitom nevadí, že tito němečtí “kamarádi” házejí na český národ ta nejsmradlavější hovna. Zdůrazňuji, že mám mezi Němci mnoho známých a také přátel, ale takové sračky, jaké jsem musel na některých internetových stránkách číst, to se jen tak nevidí.

    6) Petra Edelmannová už se s Národní stranou kdysi distancovala od českých neonacistů a já se té ženské vůbec nedivím. Pochodovat před Sudetoněmeckou kancelář zrovna nemusím, ale ten lístek s Národní stranou bych do volební urny kdykoliv vhodil znovu.

    7) Kosovo je pro mne i nadále srbskou provincií a je nedílnou součástí suverénní Republiky Srbsko. Tzv. Sudety, nebo-li české a moravské pohraničí je i nadále součástí České republiky (díky EU už ne tak suverénní). Mnichovská dohoda je neplatná! Československo Mnichovskou “dohodu” nikdy neuznalo, nepodepsalo a neratifikovalo!!! Německá říše tuto tzv. “dohodu” beztak porušila 15. března 1939, když se jala “vyřídit” Druhou republiku. SRN (ať si to němečtí náckové nazývají třeba BRD-System) podepsala s ČSSR Normalizační smlouvu, ve které oduznává “Mnichov” - podepsáno 1973, o rok později ratifikováno!

  • 56 Slovan // Feb 15, 2008 at 15:29

    LJM: A s tímto svinstvem spolupracuje organizace, která si dá do názvu slovo nacionalisté. Z toho by jeden blil.

    Jinak krásně sepsáno.

  • 57 Martin - AN // Feb 15, 2008 at 16:59

    po přečtení nenávistných příspěvků na adresu AN od panů s nicky Slovan,Svarozic,Lothar atd. tak jsem jen rád,že tito “aktivisti” na akci na podporu Srbska nedorazí - vy jste Ti,kdo rozdělují českou nacionalistickou scénu

    LJM:Vaše neustálé rozbory NO mne vždy pobaví,ale je to pořád dokola

    František Nonnemann :divím se,že vůbec Altermedia pozvánku zveřejnila,když ji pořádají neonacisté

    a ještě malá otázka pro tyto diskutéry - jaké poslední akce jste byli přítomni ??

    děkuji za odpověď

  • 58 Martin - AN // Feb 15, 2008 at 17:32

    ještě jeden malý dotaz:když v dubnu 99 a září 99 pochodovala VF bok po boku s NO v Rakovníku,tak jsou všichni,kdo se té akce účastnili neonacisté ???

    i na ně se vztahuje vyjádření “pana” Slovana:A s tímto svinstvem spolupracuje organizace, která si dá do názvu slovo nacionalisté. Z toho by jeden blil

    děkuji za odpovědi a doufám,že budu nařčen ze lži,jako se to již jednou stalo

  • 59 Shooter // Feb 15, 2008 at 17:53

    Martin - AN: Nevím proč sem do toho taháš VF. Řekni mně o jediné akci NO, kterou VF podpořila. To, že někdo z NO dorazí na akci VF neznamená, že všichni, kdo jsou přítomní jsou neonacisté. To by potom dle tvoji logiky přišel jeden člen NO na akci KSČM a všichni by byli neonacisté.

    A to, že AM resp. VF zveřejnila pozvánku na tuto akci je proto, že VF, na rozdíl od jiných organizací, podporuje Srbsko již od prvních útoku ( ať už politických ji vojenských ) NATO, EU a spol. Ne nadarmo má Vlastenecká fronta v Srbsku velmi dobré jméno.

    A nemyslím si, že by zrovna lidé, kteří mají negativní vztah k neonacismu rozdělovali českou nacionalistickou scénu. On je to tak trochu i protimluv.

    A po přečtení všech příspěvku jsem zde našel hodně nenávistných příspěvku vůči NS. To, že to vztahuješ na AN taktéž o něčem svědčí.

  • 60 Martin - AN // Feb 15, 2008 at 18:08

    Shooter:tahám do toho VF,protože zde diskutující dle tvých slov tahají NO do diskuze i když se jedná o akci AN

    pokud tedy AM resp. VF zveřejnila pozvánku,tak by ji zveřejnila i kdyby se jednalo o akci NO na podporu Srbska ??

    spíš jsem čekal reakci mnou oslovených diskutujících

  • 61 Shooter // Feb 15, 2008 at 18:26

    Martin - AN: Pokud se záměrně trefuješ do VF tak musíš očekávat reakce lidí z VF.

    Někteří diskutující zde poukázali na to, že AN veřejně podporují neonacistické akce. Což je pravda a zárověň vyjádřili svůj vztah k této ( nejen ) protislovanské ideologii.

    Sci-fi není mé hobby.

  • 62 ALf // Feb 15, 2008 at 19:19

    LJM mozna by to nechtelo “studovat” NO jen na strankach FH.Jsi typickym prikladem porekadla “kam vitr,tam plast.”A hlavne mi uz prosim te neposilej omluvny privaty,jak te vse co rikas mrzi a ze jsi to tak nemyslel.

  • 63 LJM // Feb 16, 2008 at 4:33

    Martin - AN: Co z toho, co jsem napsal, není pravda???

  • 64 Slovan // Feb 16, 2008 at 5:06

    Martin - AN: Ono by bohatě stačilo, kdyby AN jasně odsoudili nacismus a neonacismus a jasně se distancovala od kolaborantského NO.

    Místo toho AN oficiálně podporují akce NO. Opravdu si myslíte, že nacionalisté by spolupracovali s kolaboranty?

  • 65 Svarozic // Feb 16, 2008 at 6:47

    Stejně mě přijde schyzofrenní od řiťolezeckého a kolaboranského NO aby po tzv. Dni Cti v Budapešti a po tom, pod co se tam podepsali zároveň přijdou protestovat proti odtržení Kosova, proti přesnému opaku toho, co hlásali před týdnem. Přijde mě, že je to záměr, jak zdiskreditovat nacionalistické hnutí!!!. Protoze uz teď pro 90 procent Čechů nacionalista rovná se neonacista!!! A s tím nechce mít nikdo soudný v Česku nic společného.
    To Martin - AN: Myslím, že Slovan Vám dal dobrou radu a jestli jste skutečný nacionalisti a né kolaboranti, tak se podle toho doufám zařídíte.

  • 66 LJM // Feb 16, 2008 at 9:53

    Nedá mi to a vrátil bych se krátce k té Budapešti. Ačkoliv nejsem zaujatej vůči Maďarům (a mám dokonce předky a známé maďarského původu!), nedovedu si představit, že by slovenští nacionalisté anebo (neo)nacisté se někde fotili s transparenty psanými v maďarštině a hlásili se přitom ke slovenství. Je mi záhadou, proč toto tedy analogicky s Němci provádějí naši lidé z NO a hlásí se k českému nacionalismu???

    No nic, zpátky k tématu: http://www.novinky.cz/clanek/133358-kosovo-vyhlasi-nezavislost-v-nedeli.html

  • 67 SpiritOf** // Feb 16, 2008 at 10:38

    Svarozic:co má společného Den cti v Budapešti a odtržení Kosova?Jaký přesný opak?Co to melete??Vždyť vám scházejí naprosto klíčové informace…

  • 68 SpiritOf** // Feb 16, 2008 at 11:06

    LJM:1)Národní odpor je národně-socialistické hnutí,orientované na spolupráci s evropskými NS organizacemi a hnutími.Uznává svoji vlast i barvy,nikoli však státní vlajku.Vidíme budoucnost v Evropě národů,národně-rasových regionů.V žádném případě nejde o nějaké Velkoněmecko. 2)Vlajka černo-bílo-červená je kombinací vlajky národní a vlajky odporu,barvy odpovídají erbu Přemyslovců i tzv.barevnému akordu národního socialismu.Jde o vlajku spíše politickou. 3)V Pešti byla většina transparentů v němčině,česky tam nikdo neumí a maďarsky to zní a vypadá blbě. 4)Sudety řeší šovinisti na obou stranách,každopádně ty samolepky jsou skutečně svinstvo. 5)Spolupracujeme se všemi NS hnutími a organizacemi v Evropě,a s Němci máme skutečně výborné zkušenosti.Problém se však najde i tam-v některých jedincích plných revanšismu a šovinismu.Mladá generace německých NS je však už zbavená národnostní zášti,a uvědomují si ,že zde se bojuje o Evropu a bílou rasu.Němečtí nacionalisté samozřejmě budou na Čechy házet smradlavá hovna dál. 6)Sudety jsou české a české zůstanou jen pokud to tam nebude samý Vietnamec a cikán.

  • 69 Honza // Feb 17, 2008 at 11:02

    A je to v haji kosovští albánci vyhlásily nezávislost,a všichni s tím souhlasí . KOSOVO je ted protektorátem EU.

    KOSOVO je SRBU !!!!!!!!!

  • 70 LJM // Feb 17, 2008 at 12:21

    Mi někdo smáznul příspěvek :-(

    Kosovo je Srbsko, i nadále!

  • 71 Svarozic // Feb 17, 2008 at 12:46

    Pro mě neexistuje nějaké samostatné kosovo! Existuje jen Srbské Kosovo!. Je to historické jádro Srbska. Jsem zvědavý, jestli slavná EU uzná také samostané Baskitsko, Flámsko, Frízsko, Skotsko atd. Dovolím si zacitovat pana Slotu, i když v jiné souvislosti: Je to hnůj, hnůj…..

  • 72 LJM // Feb 17, 2008 at 13:26

    Svarozic:

    Baskové nemají svůj stát.
    Vlámové nemají svůj stát, navíc Belgie je umělotina.
    Frísové nemají svůj stát, ale zřejmě jej nechtějí.
    Skotové nemají svůj stát, byť byli poangličtěni.

    Albánský hnůj už svůj stát má. Nestačí jim rozlézat se po celé Evropě, oni teď budou chodit od země k zemi, budou se množit a požadovat cizí území! Fuj!

  • 73 LJM // Feb 17, 2008 at 13:32

    Kam až zajde “právo na sebeurčení”???

    http://www.nnpk.net/photo/Gut-Mensch%21Tuerken_Republik.jpg

  • 74 Svarozic // Feb 17, 2008 at 15:51

    To LMN: To byla bohužel tak trochu ironie, i když asi ne nejvhodnější ale jinak souhlas…., je to víc než smutné teď se ve skutečnosti ukaže kdo je kdo….

  • 75 Anonymous // Feb 17, 2008 at 15:58

    smazáno pro hloupost. Admin

  • 76 Anonymous // Feb 17, 2008 at 15:58

    smazáno pro hloupost. Admin

  • 77 LJM // Feb 17, 2008 at 15:58

    http://de.altermedia.info//images/aarau.jpg

    Mimochodem, známá mi povídala, že v Aarau je to taky samej Albánec.

  • 78 Anonymous // Feb 17, 2008 at 15:59

    smazáno pro hloupost. Admin

  • 79 Anonymous // Feb 17, 2008 at 15:59

    smazáno pro hloupost. Admin

  • 80 Anonymous // Feb 17, 2008 at 16:01

    smazáno pro hloupost. Admin

  • 81 Anonymous // Feb 17, 2008 at 16:04

    smazáno pro hloupost. Admin

  • 82 Anonymous // Feb 17, 2008 at 16:05

    smazáno pro hloupost. Admin

  • 83 Anonymous // Feb 17, 2008 at 16:06

    smazáno pro hloupost. Admin

  • 84 Anonymous // Feb 17, 2008 at 16:07

    smazáno pro hloupost. Admin

  • 85 Anonymous // Feb 17, 2008 at 16:08

    smazáno pro hloupost. Admin

  • 86 Svarozic // Feb 17, 2008 at 16:12

    Hezké Albáne ale přesně tohle vypovídá o vás jací jste. Admin by to fakt mohl vyhodit, to je proste spam. Kosovo je prostě Srbské byz rozdíli kteří vrazi si to teď nárokují!!!!!!!!

  • 87 LJM // Feb 17, 2008 at 16:39

    Anonymní Albánec: Kéž by i poslední albánské zlatnictví v ČR lehlo zítra popelem! Chtěli jste válku? Budete ji mít! Já ti ji nevyhlašuju, vyhlašujou ti ji všichni čestní Češi, Slovani a Evropani. Těšte se, vy špíno!

  • 88 Nordic Visitor // Feb 17, 2008 at 16:47

    LJM bravo,konecne rozumny nazor,ja rikam porad,ze to tady potrebuje vycistit.

  • 89 LJM // Feb 17, 2008 at 16:53

    Já vím, nadávky asi nic nespraví :-(

  • 90 migel // Feb 17, 2008 at 17:33

    Evropané zapoměli na jedno “zlaté období Albánců”, (21. Waffen Grenadier Division der SS Skanderbeg) a my Češi asi nejvíce…JE MI Z TOHO HANBA! MNICHOV ZAPOMENUT… http://www.pravoslav.or.cz/kosovo.htm

  • 91 bernard m. // Feb 17, 2008 at 19:43

    Moc nechápu zdejší systém - když napíšu o trochu delší příspěvek (ale Vojna a mír to zas není), je tam napsáno “your post is awaiting moderation” nebo něco podobného. Ty dlouhé tapety toho pitomce (ať už je to Albánec nebo provokatér) se tu objevily bez problémů.

    migel: Takový ksindl si nezaslouží autonomii ale arest. Stydím se, že jsem kdysi napadení Srbska schvaloval.

  • 92 Shooter // Feb 17, 2008 at 23:00

    bernard m.: Antispamový systém není nastaven na délku příspěvku, ale na to, která slova obsahuje.

  • 93 LJM // Feb 18, 2008 at 2:02

    # SpiritOf** :
    February 16th, 2008 at 11:06

    LJM:1)Národní odpor je národně-socialistické hnutí,orientované na spolupráci s evropskými NS organizacemi a hnutími.Uznává svoji vlast i barvy,nikoli však státní vlajku.Vidíme budoucnost v Evropě národů,národně-rasových regionů.V žádném případě nejde o nějaké Velkoněmecko. 2)Vlajka černo-bílo-červená je kombinací vlajky národní a vlajky odporu,barvy odpovídají erbu Přemyslovců i tzv.barevnému akordu národního socialismu.Jde o vlajku spíše politickou. 3)V Pešti byla většina transparentů v němčině,česky tam nikdo neumí a maďarsky to zní a vypadá blbě. 4)Sudety řeší šovinisti na obou stranách,každopádně ty samolepky jsou skutečně svinstvo. 5)Spolupracujeme se všemi NS hnutími a organizacemi v Evropě,a s Němci máme skutečně výborné zkušenosti.Problém se však najde i tam-v některých jedincích plných revanšismu a šovinismu.Mladá generace německých NS je však už zbavená národnostní zášti,a uvědomují si ,že zde se bojuje o Evropu a bílou rasu.Němečtí nacionalisté samozřejmě budou na Čechy házet smradlavá hovna dál. 6)Sudety jsou české a české zůstanou jen pokud to tam nebude samý Vietnamec a cikán.

    Díky za odpověď, nicméně zní to až příliš idealisticky, než abych tomuhle uvěřil.

    Shooter: Chtěl bych znát ty slova. Mně se to občas stává taky. LOL

  • 94 johan // Feb 18, 2008 at 8:18

    To AN : nejsou jediní, akce již pořádá petiční výbor proti uznání Kosova. Včera první, pak čt a také sobota na Palačáku. Asi tam bude těsno. Sleduj čtk.

  • 95 Honza // Feb 18, 2008 at 9:52

    Svarozic : Sohlasím ,s kurvenej albanec tady machruje a je to običejná špína ktera zabíra Srbské kosovo at táhne do albanie když se mu nelíbí v srbsku .KOSOVO je SRBSKA a vždycky bude

  • 96 Honza // Feb 18, 2008 at 9:52

    At se děje co se děje KOSOVO je SRBU !!!!!

  • 97 bernard m. // Feb 18, 2008 at 18:26

    Shooter: Ano, když jsem dostal tuhle hlášku poprvé, napadlo mě to. Uvedl jsem tam příjmení spisovatele, které bohužel obsahuje jeden anglický slangový výraz pro mužský úd (křestní jméno Charles). V tomto tématu nevím, co jsem napsal špatně. Nicméně mě to teda pěkně štve! Člověk si dá práci s tříodstavcovým příspěvkem a kvůli nějakému pitomému filtru příspěvek nakonec skončí v koši, protože se nikdo neuráčí jej přečíst a potvrdit nezávadnost. Nebo že by fakt byl tak špatný???

  • 98 bernard m. // Feb 18, 2008 at 18:27

    A příspěvky toho kripla tu furt visí!

  • 99 Svarozic // Feb 19, 2008 at 3:10

    To Shooter: Berum že každý má právo na vyjádření, ale prosím Tě, alespoň to tomu trotlovi osekej na jeden řádek.
    To bernard m: Hold asi autor Davida Coperfielda byl pěkně sprostej člověk, když Ti ho filtr nepustil :-))))

  • 100 Shooter // Feb 19, 2008 at 5:13

    Svarozic: Já nemám k tomu přístup, ale napíšu adminovi

  • 101 difosgen // Feb 19, 2008 at 9:28

    No nazdar, teroristi (nebojím se toho slova) si vydupali stát a co dělaj čecháčci? Hádaj se o to kdo je nebo neni nácek. Podotýkám, že nemám nic společnýho s neonacismem a ani mít nehodlám, ale problém co tu řešíte je neřešitelný.
    Pro ortodoxní antinazi: Nacionalista nemusí být nutně nacista. Ne každý kdo si co začne s termínem “nacio” musí mít na bicepsu hákáč a popírat holocaust. Prostě ne vždy je nacionalismus nadřazování národa, někdy je to prostě, právnicky řečno, nutná obrana(národa). Ale…
    Pro Autonomní nacionalisty: …nedivte se, že mnoho lidí nemá náladu jít na demonstraci, pořádanou AN. Jistě uznáte, že (nejen)v tomhle státě je poslední dobou zažitá tradice(bohužel), díky níž se pojí: nacionalista=nacista=fašista=vygumovaná pleška se základní školou, boxerem popř. krabičkou anabolik. Nic s tím nějaký čas neuděláte, stejně jako já nic neudělám s klišé metalista=satanista a mí přátelé punker=anarchista=feťák=levicovej zevl.
    A všechna porovnání NO a AN vám okomentuji (snad) po sobotě. Na demošku se chystám, protože mám k Srbsku blízko a uvidim. (Poslední setkání s NO mě stálo odraženou ledvinu, jen proto, že jsem se chalpce zeptal, zda nepotřebuje ortopeda, když nemůže tu pravačku dát dolu.) Snad maj AN alespoň větší smysl pro humor.

  • 102 Shooter // Feb 19, 2008 at 23:16

    difosgen: Nacionalismus není nikdy o nadřazování národa!!!

Leave a Comment