Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Demonstrace proti komunismu

March 4th, 2007 · Diskuze (23 Comments)

Email This Post Print This Post


Dne 10. března 2007 se v Přerově uskuteční demonstrace Národního korporativismu proti komunismu. Na akci vystoupí Vladimír Hučín, dále Roman Fojtík za Národní Korporativismus a za Dělnickou stranu předseda Tomáš Vandas.
Sraz účastníku je od 14.00 hod. na vlakovém nádraží v Přerově. Protest začíná v 15.00 hod. Více informací na e-mailu: nk.ostrava@yahoo.com

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


Tags: Pozvánky

23 responses so far ↓

  • 1 Erwin T. // Mar 7, 2007 at 5:30

    Je zajímavé, že na akci vystoupí mimo jiné Tomáš Vandas z DS, který nedávno ve svém projevu odsoudil umístění radarové základny USA na našem území a Vladimír Hučín, který veřejně toto umístění podporuje viz. zde http://www.zvedavec.org/clanky_1950.htm Tak nevím tedy…

  • 2 František Nonnemann // Mar 7, 2007 at 5:32

    Ona je to demonstrace o radarové základně USA na našem území? Že jsem si toho v pozvánce nevšiml…

  • 3 Erwin T. // Mar 7, 2007 at 5:38

    FN: Ano, máte pravdu, skutečně není. Jen mi to přijde trošku divné. Ale tak proč ne, je to Vaše věc ;-)

  • 4 František Nonnemann // Mar 7, 2007 at 5:51

    Erwin T.: moje opravdu ne :-)

  • 5 Ondra // Mar 7, 2007 at 6:52

    Ten Hučín, to je úlet… Agent BIS nebo StB, to je stejná pakáž. Ondra.

  • 6 Danny // Mar 7, 2007 at 11:07

    Hučín je alespoň charakter, ale co Vandas - donedávna největší Sládkův pucflek a dnes málem kryptokomunista, kterého oslavuje NO jako budoucího Führera.

  • 7 patriot // Mar 7, 2007 at 15:27

    Ondra:

    Už mnohokráte jste mne přesvědčil, že to nemáte v hlavě v pořádku a je to stále stejné.

    Postavte se před zrcadlo a pořádně se vylískejte, za svou blbost! :)

    Danny: ohledně Vandase je toho na něj mnohem více, ten má na hlavě jako většina v těch DS, NSJ nebo NS sakrá velké máslo. Dávejte však pozor na to, aby Vás tady někdo z redakce nevymazal, oni nemají rádi, když se tady poukazuje na morální vady některých “nacionalistů”!

  • 8 Erwin T. // Mar 7, 2007 at 16:46

    Danny: By mě tedy zajímalo, jak NO oslavuje Vandase jako budoucího Führera. To, že s ním vyšel rozhovor na odpor.org přeci tuto tvoji nesmyslnnou domněnku nepotvrzuje.

  • 9 Ondra // Mar 8, 2007 at 3:03

    Danny: Hučín je charakter? A to jako proč? To že ho z BIS vyhodili a on se stylizoval do komunistického bijce? Kdyby tam byl dnes, tak vlastence monitoruje kvůli ohrožení demokracie… A Vandas? ten aspoň dělá pronárodní politiku, i když z toho nikdy nic neměl a nemá. Spíš naopak. Máslo mají jiní “vlastenci”. A že byl u Sládka? No a co? každý někde začíná a furt je to lepší, než u komunistů. Takže před zrcadlem si nafackujte Vy…

  • 10 Danny // Mar 8, 2007 at 6:25

    Nic nemá… Ha-ha-ha. A co podíl na konkurzu SPR-RSČ. Minimálně na auto to hodilo, ne?

  • 11 patriot // Mar 8, 2007 at 16:26

    Ondra:

    1. o tom, že se máte vyfackovat před zrcadlem jsem psál já, tedy-Patriot- a ne pan Danny!

    2. Jestli to … nemůžete pochopit, tak BIS je Bezpečnostní informační služba- rozvědka, ochrana státu atd., jaké jsou všude ve všech státech, což je naprosto normální a chtěné! To, kdo BIS vede a že je její práce namířena proti vlastencům, to je jiná!!

    3. … jak si můžete dovolit takto hanět pana Hučína, víte snad čím prošel, co dělal, udělal, o co se zasloužil, co dělá teď atd. ?

    4. inu za “vlastence” se může považovat kdokoliv…

    5. ….

    Ať si mne klidně smažou, nevadí mi to, pravda je jen jedna a já nebudu mlčet. …

    Redakčně kráce pro vulgaritu. Mírněte se ve výrazech, prosím.

  • 12 Ondra // Mar 9, 2007 at 1:15

    Patriot: Tak tímto nechutným výlevem jste ukázal, jaký jste ubožák…
    1. Znovu Vám tedy … zopakuji, že minulá StB nebo současná BIS, to je stejný ksindl.
    2. A z toho důvodu si dovolím hanět Hučína nejenom já, ale i mnozí další, které znám a kteří si o něm myslí totéž.
    3. O konkurzu na SPR-RSČ víte kulový, leda tak z médií, kterým asi věříte…
    4. Tu pomluvu o Vandasovi a jeho pasáctví napsala kdysi brazilka co byla u republikánů, jakási Cerqueriová, která se pak ale také dopisem na základě soudu za to omluvila. To vím zase od kontaktů v RMS. takže klidně nemlčte, i když by to asi bylo lepší, ale nejdřív si ověřte nějaké informace, Vy “vlastenče”…

    Redakčně kráceno pro vulgaritu. Mírněte se, prosím.

  • 13 Erwin T. // Mar 9, 2007 at 6:56

    Stále čekám, kdo mi poví o oslavování pana Vandase jako Führera. Děkuji.

  • 14 Ondra // Mar 9, 2007 at 7:19

    Erwin T: To se nedočkáte… Ti co takové bláboly říkají, je totiž nemají čím podložit.

  • 15 Sid // Mar 9, 2007 at 7:20

    Stačí se podívat na akce NO a jeho krajské činovníky na Moravě.

  • 16 Erwin T. // Mar 9, 2007 at 8:12

    Sid: Mohl byste být prosím konkrétnější? Jestli existují nějaké vazby lidí z NO na někoho z DS přeci nic neznamená. Chci vědět, podle čeho soudíte, že pan Vandas je vytoužený Vůdce lidí z NO, jak zde presentujete. Už mi přijdete jako ti “levičáci”, kteří vidí neonacistu na každém rohu…

  • 17 Sid // Mar 9, 2007 at 8:25

    On si vždy hrál na Führera, takový napoleonský princip. Bohužel jde jen o horší kopii sládka, ten měl alespoň vzdělání a přehled a nehlásal něco, čemu ani sám nevěří, jak se Vandas nechal slyšet v jednom osobním rozhovoru s jedním členem své partaje…

  • 18 Erwin T. // Mar 9, 2007 at 8:41

    Sid: To je sice hezké, že nám tu popisujete osobní charakteristiky pana Vandase, každý si jistě může udělat obrázek sám. Ale to, že píšete o jeho hraní si na Führera (před kým nebo před čím?) přeci neznamená, že by se měl stát vůdcem takové názorově vyhraněné skupiny, jakou představují právě členové NO, nebo dokonce že ho příznivci dané skupiny takto oslavovali.

  • 19 Sid // Mar 9, 2007 at 8:59

    Stačí se podívat na web NO, kde se neustále DS opěvuje jako “ta správná prataj pro všechny NS”.

  • 20 Erwin T. // Mar 9, 2007 at 9:31

    Sid: A mohl byste mi říci kde? Samozřejmě mimo již zmíněného rozhovoru s panem Vandasem.Děkuji.

  • 21 BRUX // Mar 10, 2007 at 11:18

    nevím poslední dobou je každá akce nacionalistu napadána levicovou luzou a zde se místo toho co stím řeší kdo má kámoše u no…..nevím,ale je zajímavé že demokrat odsuzuje nikoho jen za to ským se baví to přece dělal právě ten zlej nacista.koukejte já se nechci zastávat názoru no(s nekterejma souhlasím některé odsuzuju)ani pana sládka či vandase,ale co mě třeba u politiku vadí nejvíc je jejich rozhádanost(na to sládek dojel)ovšem zde to je to samé.no už konečně začněte psát něco co nacionalizmu pomuže(nápad,řešení..)pokud chcete jen pomlouvat apodrážet si nohy není snad radči lepší to neřešit na netu vzít rajče a jít s těma levičákama házet(u nich aspon člověk ví co a jak a muže se bránit)

  • 22 patriot // Mar 10, 2007 at 12:08

    Ondra:

    Představte si, že znám historii SPR-RSČ nebo RMS sakra dobře, neboť jsem v tomto také učinkoval a vím moc dobře kdo, co a jak!!

    Přesně takových … “nacionalistů” jako jste Vy je tady v ČR nejvíce. Právě kvůli takovým je dnes česká nacionální scéna v prdeli, rozkradená, morálně rozebraná, totálně slepá, přetvařující a mnohdy až šovinistická.

    A jen tak mimochodem, ta jistá Brazilka toho napsala o SPR-RSČ mnohem více a drtivá většina toho, co napsala, byla pravda, později se vše ukázalo! Možná jste byl někde nějaký člen, ale já jsem tehdy fungoval v krajském předsednictvu, takže těch info mám mnohem více.

    Vůbec už končím tady s nějakým dopisováním, nemíním se tady více dívat na ty …, co mají tu drzost si říkat vlastenec!

    Redakčně kráceno pro urážení ostatních diskutujících.

  • 23 Detailista // Mar 12, 2007 at 8:10

    V SPR-RSČ žádné krajské organizace neexistovaly - byly jen MO, pak oblastní zástupci - jemnovaní předsednictvem, jinak nic.
    Takže funkci jste mohl vykonávat leda tak v RMS…

Leave a Comment