Kamarádi a kamarádky, národovci!
Stejně jako loňský rok si Vás i letos dovolujeme pozvat na velký svátek českého národa. Svátek, který je dnem našeho patrona, svatého knížete Václava. Připomeňte si s námi toto významné datum naší národní historie. Ukažme všem, že národní hrdost dál žije v srdcích věrných nacionalistů, že jsme připraveni svoji zemi nejen uctívat jako naši vlast, ale také odhodlaně bránit proti všem jejím nepřátelům.
Národní manifestace začíná 28. září 2006 ve 14:00 hod v Kladně na náměstí Sítná (u Hotelu Kladno).
Sraz účastníků, kteří se rozhodnou přicestovat vlakem, je ve 13:30 hod na kladenském vlakovém nádraží.
Akce je řádně nahlášena. Dbejte prosím pokynů pořadatelů a chovejte se důstojně. Transparenty a vlajky s národní tématikou jsou vítány. Uvítáme, pokud se dostavíte v tmavém oblečení, pokud možno v černém.
Na demonstraci Vás zve Vlastenecká Fronta, jakož i všichni kladenští nacionalisté. Těšíme se na Vaši účast!
Více informací na: nacionaliste.kladno@gawab.com



83 responses so far ↓
1 Intro // Sep 15, 2006 at 6:52
V pozvánkách na akce “Národního” odporu se svého času psalo, že české národní vlajky nejsou vítány. Dovedu si představit, že na této akci by neměly být vítány “švarcvajsrot” prapory NO…:-)
2 Fortuna // Sep 15, 2006 at 7:17
Intro: Tak to je vcelku pochopitelné, že na akci českých nacionalistů se neobjeví tento kolaboranský hadr. Na druhou stranu který kolaborant z řad NO by šel slavit svátek českého národa.
3 Erwin T. // Sep 15, 2006 at 7:42
Fortuna: Jakožto nacista a “kolaborant” bych oslavit tento svátek jel. Postava sv. Václava je mi celkem sympatická. Ne náhodou byla za Protektorátu jako největší ocenění udělována svatováclavská orlice
4 JT // Sep 15, 2006 at 7:47
Erwin T.: A Vaši kolegové bolševici zase používali Dykovu báseň “Opustíš-li mě, zahyneš” proti emigrantům. I ve zneužívání symbolů si můžete podat ruce.
5 Erwin T. // Sep 15, 2006 at 7:55
JT: No jsme přeci ti levičáci
6 Radola // Sep 15, 2006 at 8:23
Erwin:Ale,náš “spisovatel” z NO,vaše články mě vždy velmi pobavily,obzvláště v oblasti bránice:-)))
7 AN Kladno // Sep 15, 2006 at 9:42
Na akci budou zastoupeny vlajky Vlastenecké fronty, Národního korporativismu a české zástavy. Jiné po konzultaci s organizátory.
8 Wolf // Sep 15, 2006 at 10:41
Myslím že české sdělovací prostředky stejně hodnotí všechny nacionalisty do jednoho pytle. Jinak nevím v čem je takový rozdíl mezi NO a Národním Korporativismem, jsou hodnoceny stejně ?
9 Radola // Sep 15, 2006 at 10:55
Petřívaldský je kapitola sama o sobě divím se VF,že se s ním paktuje,jeho výlevy na stránkách NO jsou plné pangermanismu a glorifikací na Hitlera.
10 Jiří Petřivalský // Sep 15, 2006 at 16:27
Radola: To jste opravdu napsal Vy? Čekal bych, že při své nesporné inteligenci alespoň dobře napíšete moje jméno. Na všech stránkách nám vycházejí stejné texty. Můžete mi prosím přiblížit nějaký můj text, ze kterého vychází Vaše tvrzení? Předem děkuji.
11 Filip // Sep 15, 2006 at 16:45
Fortuna: Proč vůbec slavíte svátek Václava, který se snažil být s Germány zadobře a odváděl jim daně, místo jeho bratra Boleslava, který Václava pro jeho bratříčkování se s Germány zabil? Čím byl Václav lepší než Boleslav. A co to vlastně slavíte a proč vlastně??
p.s. Václav není Johanka z Arku. Velebíte politicky korektní hrdiny.
12 Uglúk // Sep 15, 2006 at 18:39
Filip: ze stránek Svatováclavského národního sněmu http://www.natia.cz/sv_snem/sv002.htm
13 JT // Sep 16, 2006 at 2:44
Filip: kdybyste čerpal své znalosti historie z něčeho jiného, než z bolševických učebnic, tak byste takovou hloupost napsat nemohl.
14 Fortuna // Sep 16, 2006 at 2:59
Filip: Jiní už odpověděli za mne.
15 Adam Kovář // Sep 16, 2006 at 3:06
Také by mě zajímalo, které texty kolegy Petřivalského jsou plné pangermanismu a glorifikace Hitlera. Resp. stačil by mi jeden.
Ale mám takovou obavu, že pod nickem Radola tentokrát psal někdo jiný, nějaký hloupý provokatér, kterých je v poslední době na těchto stránkách docela dost.
16 Radola // Sep 16, 2006 at 7:13
Ne,to co jsem napsal za tím si stojím,nikdy předtím mi pan Petřívalský nevadil,než do chvíle kdy jsem si přečetl odkaz od pana Neckáře(nebo jak se ten levicový hipík jmenuje?),ve kterém se psalo něco o příchodu nového vůdce-mesiáše,a něco o spojení našeho a německého národu.Přesný link Vám nedám,ale bylo to na stránkách kolaborantského NO!
17 Jiří Petřivalský // Sep 16, 2006 at 7:34
Radola: Odpovězte prosím. Mé texty jsou přece “plné takových výlevů”. Mohl by jste tedy uvést alespoň jeden?
Vůbec netuším o čem to mluvíte. Nikdy jsem nepsal nic o spojení národů, či dokonce o příchodu vůdce. Mohl byste to dohledat, nebo se mi omluvit?
18 Radola // Sep 16, 2006 at 8:07
Máte pravdu,po vyhledání,má omluva je na místě,zaměnil jsem Vaše jméno za jméno mluvčího NO Kalinovského,tímto se ospravedlňuji a prosím za prominutí.
19 Wolf // Sep 16, 2006 at 8:32
a co je tak strašného na NO ?
20 Filip // Sep 16, 2006 at 8:59
wolf: NO je pro přátelství mezi evropskými národy, hrozný to zločin
21 JT // Sep 16, 2006 at 9:10
NO je banda vlastizrádců, kteří pochodují v Praze pod německými prapory.
22 Fortuna // Sep 16, 2006 at 10:10
Wolf + Filip: Např. uznávají levicovou ideologii, jejíž představitelé nás chtěli přesídlit za Ural; chtějí část našeho pohraničí “vrátit” Německu; některé články na jejich webu splňují podstatu trestného činu vlastizrady;…
23 Filip // Sep 16, 2006 at 11:01
Vlastizrada je relevantní pojem. Ta levicová ideologie o které mluvíte, měla některá představitele, co Slovany rádi neměli, a některé, u kterých tomu bylo naopak. V našem národě bylo i před válkou spousta těch, co Němce nesnášeli, takže si nemáme co vyčítat.
Pokud jsou mezi aktivisty toho, co se nazývá národní odpor zastánci vrácení Sudet, tak jde jistě o menšinu. Národní odpor není organizace s jasným ideologickým vymezením, ale spíš jeden černý prapor, který sjednocuje rozličné aktivity a aktivisty.
Ta zahraničně politická otázka aktivit NO je trochu složitější. Vím, že jsou lidé v NO, kteří se považují spíš za Němce a podle toho vypadají jejich prohlášení. Ale co se schwarz-weiss-rote Fahne týče, myslím, že v Čechách nejsou ani tak používány jako německé barvy, ale jako barvy nacionálního socialismu. Takovej zástupnej symbol.
24 Jiří Petřivalský // Sep 16, 2006 at 11:29
Radola: V pohodě. Jsem rád, že se to vyjasnilo.
25 Shooter // Sep 16, 2006 at 11:56
Do Kladna se těším. Vloni to tam bylo super.
Sem zvědavej jestli se opět objeví 15 – ti letý děti co, bezpečně schované za policajním kordónem, budou mít silné řeči.
26 Wolf // Sep 16, 2006 at 12:19
myslím že jsem si prohlídnul web NO dost dobře a mají samozřejmně svůj pohled na věc ale…
Pro Filipa : je mi jasné že Češi nechtějí přehodnotit skutečný dopad mnichova – zradu Francie a Anglie ( přece nás poté osvobodili )
Pro JT : nevím zdá se mi tvůj pohled hodně zjednodušený
Zatím mi nikdo nevysvětlil rozdím mezi NO a Národním Korporativismem, nebo není žádný rozdíl, děkuji ( já neshledávám žádný )
27 Wolf // Sep 16, 2006 at 12:22
pro Fortunu: nevidím ale skutečný záměr je to jenom dohad, zvláště poté co podle výzkumu genomu v Čechách se zjistilo že Češi mají slovanský původ pouze z 10% a zbytek tedy 90% populace má germánsko , keltský a slovanský původ dohromady, zajímavé že ..
28 Radola // Sep 16, 2006 at 12:34
Wolf:A co tím chtěl básník říci,že skopčáci během války věšeli,mučili a stříleli svou krev,tedy Germány,nebo co?!
29 Wolf // Sep 16, 2006 at 12:36
Radolo : myslím že jsem to takto nemyslel, s těmi kdo tvrdí že se nic z toho co píšeš nedělo nemám fakt nic společného a to co píšeš mně bolí..
Omlouvám se ale došlo k nepochopení
30 Pozorovatel // Sep 16, 2006 at 17:30
Wolf PŘEDVÁLEČNÉ rasové dělení čs.obyvatelstva (dnes je to pochopitelně TABU) dle prof. Matiegky – nordická 4,5 %, alpinská 15 %, ostická 35 %, dinárská 20 %. To na zvlášť germánský původ nepoukazuje, navíc nevím o tom, že by u nás nějaký seriozní výzkum genomu ve vztahu k rasovému původu proběhl. Keltové odešli už na počátku letopočtu a Germáni byli následně decimováni Huny. Pochopitelně že jsme určitá směs, ale převážně slovanská.
31 Shooter // Sep 17, 2006 at 4:47
Pozorovatel: Podle mých informací ty % jsou trošku jinak. A to 45% alpinský typ, baltický typ 25%, dinárský typ 15% a nordický typ je v české populaci zastoupen pod 10%. S tím, že tyto typy se samozřejmě mohou vyskytovat a vyskytují s některými pomíšenými znaky. A je i docela zajímavé, že z protektorátního Národnostního soupisu vyplynulo, že „Češi jsou v průměru nordičtější, než sudečtí Němci, část Rakušanů, Bavorů i než východní Prusové.“
Wolf: Můžeš hodit nějaký odkaz a nebokdy se ten průzkum dělal apod.
32 Wolf // Sep 17, 2006 at 5:07
pro Shootera a Pozorovatele :
90 procent Čechů nejsou praví Češi
http://aktualne.centrum.cz/veda-a-zajimavosti/z-domova/clanek.phtml?id=231920
33 Filip // Sep 17, 2006 at 6:32
Právě jsem společnosti Genomac odeslal žádost o zaslání odběrového kitu na zjištění genů:) Cena 1190
34 Shooter // Sep 17, 2006 at 6:48
Wolf: Vzhledem k tomu, že mají jen sto vzorků tak to není vůbec průkazné. To že sem před několika staletími přišel římský voják a usadil se tu, tak podle Tebe jeho dnešní potomci nejsou Češi?
Podle mě jsou. V tom, je ten rozdíl mezi námi a Němci. Když se nějaká rodina přestěhuje do Německa ( nemám a mysli Turky apod. ) a narodí se jim dítě, tak to dítě se samo považuje za Němce a nehodlá o tom s nikým diskutovat. Jen u nás každý hledá jestli náhodou jeho praprapra předek nebyl germán.
A uvědom si, že ležíme uprostřed Evropy. Češi byli, jsou a jestlidá Bůh tak i budou Slovani.
35 Wolf // Sep 17, 2006 at 9:52
Shootere: Ok máš pravdu a já jsem rád že tady žiju, to ovšem neznamená že jako Češi nemáme v rodině i německé větve nebo srbské. Mě momentálně hluboce zajímají i kořeny naší rodiny a neznamená to že pohrdám svým národním cítěním ale také že mám mnohem blíže i k německé kultuře a vnímání minulosti zkrátka jsem možná více Evropanem než se zdá
36 JT // Sep 17, 2006 at 13:30
Wolf: co je jednoduché, nemusí být špatné. Kdo může v Praze pochodovat pod německými prapory? Buďto Němci nebo čeští vlastizrádci. Co je na tom zjednodušujícího? Že vynechávám variantu progermánských Australanů?
37 Wolf // Sep 17, 2006 at 14:43
JT : myslím že jsme dnes v jiné situaci ale ruku na srdce, myslíte že Mnichovská zrada už je zapomenuta ? Jsme Češi tak si toho važme ale s Němci žijeme v naší kotlině už dost dlouho a nejlépe nám bylo v míru . Český Nacionalismus potřebuje pevný směr a zatím jsou čeští nacionalisté ve vzájemném sporu ohledně minulosti a budouctnosti!
38 JT // Sep 17, 2006 at 15:07
Wolf: ne, Mnichovská zrada ani okupace zapomenuty nejsou. A kdo tu rozbíjel mír, kdo bránil rakousko-českému vyrovnání, kdo byl proti zrovnoprávění češtiny za R-U? Opět Němci.
Nacionalismus je pevný směr, jen si ho mnoho lidí špatně vykládá.
39 Shooter // Sep 17, 2006 at 16:07
Wolf: V jakém sporu jsou čeští nacionalisté ohledně minulosti a budoucnosti?
40 zly_vypravci // Sep 17, 2006 at 18:31
Nejezdi nahodou poradatele ANK moc casto na dema poradana NO? Ja jenom,aby vam vydrzela nazorova pevnost kdyz s nekterymi zaprodanci pomasirujete na stejny demo.
41 AN Kladno // Sep 18, 2006 at 4:54
ANK nejsou pořadatelé, akci pořádá VF.
42 Wolf // Sep 18, 2006 at 8:23
Shooter : oficiální názory ANK nejsou známy, NO spíše dává přednost orientaci na nacionální socialismus a ostatní organizace nacionálně orientované mají výklad minulosti zastřený pohledem Co Čech to každé správné rozhodnutí – viz web národní strany
43 Jakub M. // Sep 18, 2006 at 12:01
Snad bych měl přijet.
44 Shooter // Sep 18, 2006 at 13:52
Wolf: Národní stranu bych rozhodně nepovažoval za stranu kde se sdružují čeští nacionalisté. Tato strana má podobný úkol jako svého času mělo SPR-RSČ.
NO bych také nepovažoval za nacionalisty. Levicové myšlenky a nacionalismus nejde k sobě. A těžko by čeští nacionalisté na svých demo odmítali vlajku svého státu a nebo by těžko mašírovali pod německými prapory ulicema našich měst.
Já, alespoň doufám, nemám do minulosti pohled zastřený. Na druhou stranu je jasné, že nikdo se neshodne s každým ve všech pohledech ať už na minulost, současnost či budoucnost.
Ale rozhodně bych nějaké diametrálná odlišnosti mězi VF, NM, NSJ, VK, NČ, … neviděl.
45 František Nonnemann // Sep 18, 2006 at 14:07
Shooter: skupiny a organizace nejsou důležité, podstatná je ideologie. Český nacionalismus je jasně vyprofilovaná a ohraničená ideologie, ke které se sice může hlásit kdekdo, ale ne všichni z nich jsou opravdoví nacionalisté.
46 Wolf // Sep 18, 2006 at 14:40
Shooter : díky za vysvětlení ještě najít info k Národnímu Korporativismu, žádné oficiální stránky
František: kdo má podle Vás tu pravou vizi českého nacionalismu ?
47 mš/NM // Sep 18, 2006 at 14:48
Wolf: Charles Maurras. Bez legrace. Existuje samozřejmě řada specifik, ale základní rámec konzervativního nacionalismu je dán jasně.
48 František Nonnemann // Sep 18, 2006 at 15:18
Wolf: není žádná pravá vize, je jen pravý nacionalismus. A nelze říci, že ho ta a ta organizace má a ta ne, je to o myšlenkách, jejich systému a jejich projevech.
49 Agent BIS // Sep 18, 2006 at 17:07
Monitoringem těchto diskusí se tak nudím.. beru za to 29 000 hrubého. Naštěstí lze souběžně přes proxy sjíždět i pornostránky. Jsou zajímavější.
50 Agent BIS // Sep 18, 2006 at 17:16
Smazáno pro vulgaritu. redakce
51 Hlas lidu // Sep 20, 2006 at 3:11
Pane Petřivalský, nemohl byste prosím sepsat jeden jasný programový článek Vašeho sdružení, kde byste učinil konec všem diskusím o Vaší orientaci a příslušnosti k nacionalistickému táboru.
Měl byste se také veřejně distanvovat od NO, nebo tendevat k nim.
52 Hlas lidu // Sep 20, 2006 at 3:11
Oprava: distanvovat od NO, nebo tendovat k nim.
53 Wolf // Sep 20, 2006 at 9:02
Hlas lidu : jo taky chci mít jasno!!!
54 Erwin T. // Sep 20, 2006 at 10:00
Chudák pan Petřivalský bude kvůli pár křiklounům z lidu sepisovat prohlášení o jeho vztahu k NO
Jinak s největší pravděpodobností si na uvedenou demo dostavím, tak doufám, že nebudu vyhozen hysterickými čechofily a odpůrci všeho německého
55 Intro // Sep 20, 2006 at 10:26
Erwin: spíše budete vyhozen odpůrci hlouposti…;-) Ukažte mi, kde tady někdo mluví negativně o “všem německém” – vidím tu jen odpor k nacionálnímu socialismu.
56 Radola // Sep 20, 2006 at 10:35
Radši čechofil než český germanofil(zrádce)…
57 Wolf // Sep 20, 2006 at 15:01
Erwine T : kdyby bylo jasno co Národní korporativismus zastává tak je po problému zatím toto hnutí znám jenom z demonstrací a chybí mu oficiální web – možná že by úspěšně konkuroval dalším hnutím a vyvážil český nacionalismus správným směrem
58 Jiří Petřivalský // Sep 20, 2006 at 17:47
Zdravím, můžete se podívat na http://www.narodni-korporativismus.org/kdo%20jsme.html
Není to přesně odpověď na Vaše dotazy, ale myslím, že je to slušný úvod.
Ty stránky jsou zatím v přípravě, proto ještě nebyly zveřejněny. Musí se tam dodat a upravit spousta věcí, tak je zatím moc nesuďte.
59 Bílý Evropan // Sep 21, 2006 at 3:00
Budete se hádat o nesmyslech tak dlouho, až Vás cikáni a židobolševici zavřou do lágrů. Tam si pak budete moci vyjasňovat své vyhraněné postoje a diskutovat, kdo je čechofil, germanofil, nacista, nacionalista. Pro mne je přítel ten, kdo je na společné platformě nacionalismu, odporu vůči barevným a židobolševikům. Pan Petřivalský je pro mne naděje a osobnost, a je mi úplně jedno, je-li to čechofil nebo germanofil a podobné žvásty. Za něj mluví činy! Za některé však mluví jen žvásty a nekonečné diskuse o ničem. Tečka.
60 Custos // Sep 21, 2006 at 8:18
Jiří Petřivalský: To je opravdu slušný začátek, už bylo na čase! Jen do toho… Jsem zvědav na konečný výsledek.
61 Wolf // Sep 21, 2006 at 8:34
Jiří Petřivalský : Děkuji hlas lidu jste vyslyšel !
62 BRUX // Sep 22, 2006 at 4:53
bílí evropan-i když samozřejmě mám svuj názor na česko německej vztah nedá se stebou než plně souhlasit.někteří stěch co se tu hádaj si musí uvědomit že tato země(at už se v minulosti stalo cokoli)má věčí problém než němce.ono až tu nebude žít nikdo kdo bude mít aspon kapku české či německé krve(a to bude brzo pokud se nesjednotíme)bude těm lidem už jedno jak se tato krajina bude menovat(čr,ndr,eu).ovšem někteří lidé co se považují za vlastence jsou budto tak zahledění do sebe nebo placení někým kdo si nepřeje naší sílu!!!!!!proto at žije každý kdo je ochoten skousnout rozdíl mezi náma(a třeba je jen odsunout.a vést nást k národnímu suverénímu státu!!!nakonec v něm si to pak čeští němci a češi pokud tak moc chtěj rozdat mužou(ale řek bych že pak už ten problém nebude protože nikdo už nebude platit za vyvolávání rozkolu v české ultrapravici).nechci se dotknout lidí co upozornují na nákej problém,ale v této době se u nás češí a němci už nevraždí zato někdo jinej nás všechny….
63 BRUX // Sep 22, 2006 at 5:02
já do kladna přijedu a doufám že přemluvím i pár lidí z mostu.a kdo chce at si mě označí za nácka kdo zas chce at za českého šovinistu.já každého kdo rozdmíchává spor mezi bratry a sedí doma místo spolešného boje(na afě,fetácích…..se schodnem ne)označuju za zrádce národa.byl sem na spoustě akcí znám lidi co prosazují no,vf….nakonec i nákého toho chuligána a se všema se dá vyjít.vážím si lidí s rozdílních stran ultrapravice(těch u kterejch sem přesvedčen že udělaj pro svou zem vše).takže smrt rejpalum a zrádcum!!!!!!!!
64 Honza // Sep 22, 2006 at 8:44
Také do toho kladna přijedu a když to výjde vezmu sebou bratry sládkovce.
65 Honza // Sep 23, 2006 at 3:03
Brux :Samozdřejmně hlavního napřítele máme společného je dobré se sjednotit.Ale tradice českého vlastenectvi byla vždy protiněmecká.Stačí se kouknout do historie.Bojujeme za českou krev.V 19 století bylo našim hlavním cílem zpět počeštit Vlast.Ted je kůli barevné špíně situace sto krát horší.
66 Mirek Dušín // Sep 23, 2006 at 14:54
Nevím proč se každý opírá do Národního Odporu, že je to pro německá organizace. Nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že na toto téma existuje mnoho protichůdných názorů i v samostatném Národním Odporu. Tudíž nechápu reakce některých, který si na tom staví své komentáře.
67 Erwin T. // Sep 23, 2006 at 21:23
Honza: Vem rovnou celou židozednářskou kliku z exSPR-RSČ, to bude skutečně výhra. Už se proboha probuďte, je mi do pláče… Jinak zdravím Mirka a doufám, že se uvidíme ve čtvrtek.Náš pozdrav.
68 František Nonnemann // Sep 24, 2006 at 11:35
MD: kdo může pochodovat v Praze pod německými vlajkami? Němci nebo Češi – kolaboranti, kteří by měli viset na první lampě hned vedle bolševiků.
69 zvědavec // Sep 24, 2006 at 12:06
Jsem Kladenak a rad bych se zucastnil pochodu bohuzel jsem v tomto smeru lajk.reknete mi nekdo jak nejlepe se mam oblect????????
70 Jiři Petřivalský // Sep 24, 2006 at 12:08
Zvědavec: To máš jedno, hlavně čistě a upraveně.
71 Mirek Dušín // Sep 24, 2006 at 12:40
František Nonnemann:
Podívejte. Myslím si, že např. na prvního máje se nepochodovalo pod německými vlajkami, ale pod schwarz-weiss-roty. Což je symbol Národního Socialismu.
Vím, že si chcete najít byť sebemenší skulinku na to, aby jste Národní Odpor mohli zkritizovat leč také věřím ve Vaši inteligenci.Ač dle Vás německý kolaborant z NO si nebude nikdy rozumět s “hrdým” českým vlastencem, tak věřím v to, že zvítězí chytrost. Protože co jsem zatím tady četl, tak útoky na NO jsou tady na denním pořádku.
A také bych ještě dodal, že Národní Odpor je koncept, tudíž jsou tam lidé, kteří mají protichůdné názory. To, co si přečte na stránkách, není stanovisko NO, ale je to vždy názor toho dotyčného a zodpovědnost si za své články nese každý sám.
72 Erwin T. // Sep 24, 2006 at 12:45
FN: Tady už se vyhrožuje věšením? Přiznávám, že jsem tohle od Vás Františku nečekal… Nicméně vězte, že viset jednou bude uplně někdo jiný
73 Mirek Dušín // Sep 24, 2006 at 13:14
ERWIN T.
Viset? Věřím, že co nejdříve
74 Kamerad Freie Bayern // Sep 24, 2006 at 16:21
Červená-bílá-černá nejsou dávno barvy německé. Jako vlajku NS se používají napříč kontinentem, namátkou v Portugalsku. Btw vlajky použité NO v Praze tento rok přišly na přetres i na německé straně. Našel se i trouba, který se ptal, proč Češi používají německé barvy. Ostatní ho poučili, že to nejsou jen barvy německé, ale barvy NS. A že jde-li o NS, ať ji používají třeba v Jižní Americe. Trouba ztichl.
Zajímavý je nebezpečnost jednotlivých proudů. Na NO a kolem dělá cca 75% kapacit BIS a UOOZ, podle infa lidí uvnitř. Zbytek pak monitoruje ostatní.
A čeho se židobolševik bojí nejvíce, je toho, co se stalo v Německu. Zde všechny proudy NPD, DVU, Rep, JN, NW dokáží spolupracovat.
Kameradschaft jetzt!
75 Mirek Dušín // Sep 24, 2006 at 16:54
Škoda, že mi to zde blokuje můj komentář a nevím z jakého důvodu. Také bych měl něco málo do této skvostné slovní pranice….Ale bohužel, není i to přáno
76 admin // Sep 25, 2006 at 0:38
K blokování některých komentářů viz vysvětlení zde: http://cz.altermedia.info/redakce/navstivnost-za-srpen_2302.html
77 František Nonnemann // Sep 25, 2006 at 1:19
Tak vlajky německé druhé říše nejsou německými vlajkami? To by se Vilém s Bismarkem divili… A i kdyby tedy váš výklad historie byl správný, tak nacionální socialismus je pro mě stejně tak nepřijatelný. Nedávno tu byl článek o Lidicích. A dále se není o čem bavit.
78 Radola // Sep 25, 2006 at 5:30
Alibistické řeči o nutnosti spolupráce NO a ostatních národních subjektů,jsou pouze ze strany NO-této germanofilské a zrádcovské organizace.
79 BRUX // Sep 25, 2006 at 5:44
honza-ano to vím a i přesto že se snažím zučasnovat akcí napříč ultrapravicí mé názory sou pro české.no obdivuju kuli udernosti a neschovávání za slova(aspon v mostě na teror v ulicích skutečně platí jen teror),ale na muj vkus je vskutku moc proněmeckej(to ovšem neplatí že bych lidi od nich odsuzoval a že bych některé kamarády neměl radči než některé večně diskutující vlastence).protože jak už sem řek nepřítel co stojí na naší hranici není německého puvodu a náké poněmčování čech nám aspon zatím skrátka nehrozí tak proč to řešit.ted náš národ zaniká a bud to budem táhnout za jeden provaz…až budou ulicema pochodovat ss at mě klidně vlastenci povolaj doboje,ale ted je strašení německem a no jen odvádění pozornosti od skutečného nepřítele!ano naše společná historie je plná bolesti,ale bud to jí překonáme a nebo nebudem mít samostatnou ani společnou budoucnost!!!u nás nacionalistickou scénu tvoří přibližně100lidí každej znich má trochu jinej názor a podporuje jinou organizaci,ale pokud by sme nedržely pohromadě cikáni nás sní i z botama dík tomu že všichni trochu hmouříme oči troufám si říc že v mostě vládnem.a tak je to s celou zemí bud to se prosedí ti lidé co chtěj odsunout své idoologické i osobní rozpory a společně bojovat za věci na kterejch se schodnem atěch věcí i lidí je dost.nebo fanatici obou stran budou nenávist mezi náma řešit tak dlouho až si nás nepřítel vklidu zničí skupinku po skupince.já pro budoucnost svého národa obětoval peníze krev i nákej ten měsíc svobody a sem ochotnej i trošku ustoupit ve svej ideálech jak to nikdo muže brát jinak?jak muže tuto zemi obětovat na oltář své neustupnosti a neochotě jednat????
80 František Nonnemann // Sep 25, 2006 at 5:48
Brux: já hajláky nějak extra neřeším a rozhodně nepovažuju germanizaci za akutní nebezpečí, tím opravdu není. Ale nacismus je protičeská ideologie stejně jako bolševismus. A s někým, kdo ji zastává, nechci mít nic společného, třebaže se na několika procentech programu shodneme.
81 Fortuna // Sep 25, 2006 at 15:47
Mirek Dušín: To, že se tady objevuje docela často kritika NO třeba souvisí s tím, že tento web dělají nacionalisté.
Vím, že v NO jsou lidé co mají protichudné názory, ale na protičeské myšlence NS se tam snad shodne většina.
Co si mám myslet o organizaci, kde se to v článcích popř. příspěvcích členů NO, hemží znovu začleněním Zemích koruny české do Říše? A nebo nedávno zveřejněným pamfletem o čs. legionářích? Mám nad tím mávnout rukou a říct si, že je to názor jen jednoho člověka v NO a že zbytek NO má na to jinej názor?
Nacionalismus a NS se shodujou tak ve 20% max 30%.
Je možná spolupráce s někým s kým se neshodnu ani na jedné třetině? Dle mě ne.
V žádné organizaci nejspíše neexistují lidé, kteří by měli na vše úplně stejný názor, ale pokud něco vychází na oficiálních stránkách tak by to mělo vyjadřovat názor buď většiny a nebo nějakého reformního křídla apod.
82 brux // Sep 29, 2006 at 5:13
určitě máte v mnohém pravdu,ale třeba kladenská demonstrace podle mě dokázala že sme schopní jít aspon v něčom v jednom šiku.také tam měla zastoupení snad každá skupina a(i přes problém kterej se tu tam vyskyt)sme se nesežrali.je to jen o snažení podle mě se v každé straně najdou rozumní lidé!!!
83 brux // Sep 29, 2006 at 5:16
ps.vzkaz pro antifu-prosím už začněte do ulic proti nám posílat bojovníky(pokud někoho máte)co maj aspon občanky!!!to co ste předvadly v kladně bylo strešné!!!takhle nás nezastavíte!!!a víte co už to radči zabalte nemá to cenu!!!!
Leave a Comment