Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

1. květen 2007 - demonstrace proti levicovému terorismu v Praze

April 5th, 2007 · Diskuze (54 Comments)

Email This Post Print This Post

splash5_08.jpgUctění památky bojovníků proti levicovému terorismu

Vlastenecká Fronta a Národní sjednocení Vás zvou 1. května 2007 na veřejné shromáždění, jehož cílem je připomenout si památku skutečných bojovníků proti levicovému terorismu. Shromáždění začíná ve 13:00 na Střeleckém ostrově v Praze (viz mapa), odkud bude následovat průvod před velvyslanectví Spojených států amerických, kde se uskuteční krátký pietní akt.

Proč právě velvyslanectví USA? Od 1. května 1886 probíhaly v americkém Chicagu demonstrace levicových fanatiků, které vyvrcholily o tři dny později tzv. „nepokoji na Haymarket Square“. Tehdy, 4. května 1886, hodili levicoví teroristé mezi přihlížející chicagské policisty bombu, která na místě usmrtila strážníka Mathiase J. Degana, přičemž sedm dalších policistů později na následky vážných zranění, způsobených výbuchem nebo střelbou, zemřelo. Strážci pořádku poté v sebeobraně opětovali palbu do davu teroristů, z nichž čtyři zastřelili. Následně bylo osm anarchistických vůdců obviněno z podílu na smrti strážníka Degana, z toho bylo sedm odsouzeno k trestu smrti oběšením a jeden na patnáct let žaláře. Podle dobového svědectví zpívali někteří z odsouzených teroristů před popravou Marseillaisu: „Do zbraně, občané! / Šikujte se pod prapory! / Vzhůru! Vzhůru! / Nechť krev nečistá napojí / brázdy našich polí!“ Prolitá krev chicagských strážníků však, díky Bohu, nezůstala nepotrestána.


Marxistická II. Internacionála na svém zasedání, jež se konalo v roce 1889 ke stému výročí Francouzské revoluce, vyhlásila 1. květen dnem vzpomínky na chicagské soudruhy a jejich „hrdinný“ boj za „práva pracujících“. K tomuto „svátku“ se později připojily další levicové skupiny: anarchisté, komunisté, nacionální socialisté atd., a jejich pohrobci jej slaví dodnes.

1. květen nám také ukazuje zrůdnost levicového revizionismu, který se neštítí překrucování dějin a zlehčování obětí socialistického terorismu, který měl vždy stejný základ, avšak mnoho historických masek. Levice se dodnes hlásí k tehdejším teroristům jako ke svým hrdinům a památku chicagských strážníků, kteří svým zásahem pouze bránili vlastní životy i životy a majetek slušných občanů, pošpinila snůškou lží. Na následky bombového útoku a střelby ze strany levice zemřelo v Chicagu v květnu 1886 osm strážníků, opětovaná palba policistů si vyžádala čtyři životy z řad teroristů. Kdo je tedy vinen? Kdo je hrdina a kdo vrah?

Je s podivem, že na území České republiky mohou působit organizace, které se k odkazu teroristického činu ze dne 4. května 1886 nejen hlásí a oslavují jej, ale dokonce na něm staví své ideologie - viz ČSSD, KSČM či další levicové skupiny.

Levice již od svého zrodu usilovala vymazat z paměti lidí vzpomínky na jejich hrdiny a nahradit je svými novými pokrokovými „bohatýry“, vesměs vrahy, zloději a lháři. My však chceme ukázat, že oběť chicagských strážníků nebyla marná a neupadla v zapomnění. My si pamatujeme:

Strážník Mathias J. Degan, 34 let, číslo služebního průkazu 648, vdovec, měl jednoho syna - zemřel na následky bombového útoku levicových teroristů

Strážník John J. Barrett, 34 let, číslo služebního průkazu není známo, ženatý, bezdětný - zemřel na následky bombového útoku levicových teroristů

Strážník George Miller, 28 let, číslo služebního průkazu 551, svobodný, bezdětný - zemřel na následky bombového útoku levicových teroristů

Strážník Timothy Flavin, věk není znám, číslo služebního průkazu 691, ženatý, tři děti – zastřelen levicovými teroristy

Strážník Michael Sheehan, věk 29, číslo služebního průkazu není známo, svobodný, bezdětný - zastřelen levicovými teroristy

Strážník Thomas Redden, věk 50, číslo služebního průkazu 621, ženatý, dvě děti - zastřelen levicovými teroristy

Strážník Nels Hansen, věk 50, číslo služebního průkazu 822, ženatý, dvě děti - zemřel na následky bombového útoku levicových teroristů

Strážník Timothy Sullivan, věk není znám, číslo služebního průkazu není známo, ženatý, čtyři děti - zemřel na následky bombového útoku levicových teroristů

Čest jejich památce!

Stop duchovním dětem levicových teroristů!

Akce je koncipována také jako poděkování našim policistům za jejich obětavou a dobrou práci. Za špatnou práci jim pochopitelně neděkujeme.

Transparenty na podporu policie a proti levicovému terorismu a jeho pohrobkům jsou vítány. Každý účastník, který se na shromáždění dostaví v dobové policejní uniformě či jiném tématickém kostýmu, obdrží od pořadatelů dárek. (Uniformy nesmí odporovat zákonům ČR.) Během akce je nutné dbát pokynů pořadatelů.

Těšíme se na Vaši účast.

V případě dotazů kontaktujte pořadatele na e-mailové adrese: degan@email.cz nebo na telefonu 606 351 798.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


Tags: Pozvánky

54 responses so far ↓

  • 1 // Apr 5, 2007 at 1:26

    Naprosto super! Dle mého nejlépe koncipovaná akce za poslední léta.

  • 2 Michal // Apr 5, 2007 at 1:42

    Výborné :-)

  • 3 Böhmische Kämpfer // Apr 5, 2007 at 3:24

    Odkdy je nacinální socialismus levice?

  • 4 Erwin T. // Apr 5, 2007 at 3:25

    Být tento článek vložen 1.4.,tak si myslím, že je to apríl :-D

  • 5 František Nonnemann // Apr 5, 2007 at 3:34

    Á, potrefený levičák se ozývá :-)

  • 6 Erwin T. // Apr 5, 2007 at 3:43

    FN: jj, přesně tak :-D

  • 7 Adam // Apr 5, 2007 at 3:53

    No vzhledem k finanční situaci (skrz cestování) se bohužel nejspíš dostavím jen na jednu akci a ač mi tato příjde výborná, chtěl bych konečně být přítomen uctění památky našeho generála…

  • 8 František Nonnemann // Apr 5, 2007 at 4:10

    BK: odjakživa.

  • 9 mš/NM // Apr 5, 2007 at 4:30

    http://www.holocaust.cz/cz2/resources/documents/antisemitism/nazi/programNSDAP1920

    Program NSDAP - těch levicových prvků, zvlášť v hospodářské oblasti, je tam celé řada, samé zestátňování, přerozdělování, vylastňování a pozemkové reformy.

  • 10 Defender of Patria // Apr 5, 2007 at 4:36

    ja klidne stihnu obe….i kdyz opravdu netusim jestli nekdo prijde v dobove uniforme :)
    a praci nasi policie bych teda moc neglorifikoval…nemam s ni dobre skusenosti

  • 11 František Nonnemann // Apr 5, 2007 at 5:04

    DoP: však taky budeme děkovat jenom za tu dobrou práci. Kolik jí je, to je věc druhá :-)

  • 12 Sniper // Apr 5, 2007 at 5:40

    Böhmische Kämpfer : “Odkdy je nacinální socialismus levice? ”
    Od té doby co se jmenuje po Nacionálně Socialistické Německé Dělnické Straně. Jinak též známé jako NSDAP (National Sozialistische Deutsche Arbeiter Partei)

  • 13 Sniper // Apr 5, 2007 at 5:46

    mš/NM :
    Díky za link, zajímavé čtení.
    Některé požadavky jsou stále aktuelní: „9. Všichni občané státu musí mít stejná práva a povinnosti.“

  • 14 sinxing // Apr 5, 2007 at 6:22

    Smazáno pro hloupost. Redakce

  • 15 Václav // Apr 5, 2007 at 8:18

    Zde je to přinejmenším sporné. Stačí odkázat na encykliku papeže Lva XIII. o několik desítek let později, která se např. Habsburkům zdála natolik “levičácká”, že ji zakázali.

  • 16 František Nonnemann // Apr 5, 2007 at 8:19

    Václav: kterou myslíte?

  • 17 mš/NM // Apr 5, 2007 at 8:22

    Václav: Objektivně řečeno, pokud to budeme brát v politickém kontextu, Lev XIII. se jistě dá označit za levicového papeže.

    Jinak škoda, že nemáme v Čechách relevantní výročí k 1. květnu, např. ve Francii se už hezky dlouho slaví Jana z Arku.

  • 18 Böhmische Kämpfer // Apr 5, 2007 at 9:21

    Erwin T.: Z vašeho postoje mi není jasné, zda jste NS nebo souhlasíte s těmi žvásty v tomto článku (pozvánce)…

  • 19 Adam Kovář // Apr 5, 2007 at 9:24

    Jsem docela rád, že pan bémiše kempfr označil tuto pozvánku za žvást. Nerad bych se s někým takovým na něčem shodl :-)

  • 20 Jan Maloušek // Apr 5, 2007 at 9:31

    Pozor, pánů bémiše kémperů je víc. To je totiž plurál ;-)

  • 21 Honza // Apr 5, 2007 at 9:42

    No nevim nevim ale štvete proti sobě případné spojence.S náckama jde udělat náký kompromis.Víme dobře že lůza se najde všude ale slušné nacisty s těmi není problém jako se slušnými OI skins

  • 22 Smash the nazis // Apr 5, 2007 at 9:52

    :)

  • 23 Shooter // Apr 5, 2007 at 10:00

    Böhmische Kämpfer: Žvásty v pozvánce? Můžete být konkrétní jaké žvásty myslíte?

    To co napsal Erwin T. pochopili všichni mimo vás.

  • 24 František Nonnemann // Apr 5, 2007 at 10:17

    Milý Honzo, s nácky si dělej kompromisy sám, my o to nemáme zájem. Stejně jako o kompromisy s komunisty, liberály a já nevím kým ještě.

  • 25 Adam Kovář // Apr 5, 2007 at 10:32

    Jan Maloušek: tak on mistr B-myš používá německý nick a neumí německy? Taky docela symptomatické…

  • 26 Honza // Apr 5, 2007 at 11:44

    No je jasný že nacizmus je špatnej.Ale bojujeme proti pomýlenosti člověka nikoli proti člověku.Vše s mírou.Vše se může přepísknout.Třeba jak Národní Strana vyhodila ze svého mítingu skinhedy.

  • 27 Fon // Apr 5, 2007 at 12:04

    Zoštátniť židovský majetok je ľavicový prvok? Tak potom už len stačí zavolať nejakého Pinocheta, ktorý „zachráni“ tentoraz Nemecko, veď predsa majetok je najvyššia hodnota či nie? A Židia sú pracovití a tvoria hodnoty a tiež preukazujú milosrdenstvo. No nie sú to obetavci?

  • 28 Fortuna // Apr 5, 2007 at 12:19

    Velmi zajímavá akce včetně pozvánky a obrázku. Musím souhlasit s kolegou MČ, že je to za poslednich x let nejlépe koncipovaná akce, ale bohužel se nezúčastním.

    Už mám delší dobu na 1. května domluvený výlet s rodinou a nevím jak by se na to tvářila manželka s dětma, kdybych jim řekl, že se výlet ruší a já jedu do Prahy.

    No respektivě to vím velmi dobře jak by se tvářila, ale vidět to nechci:-)

  • 29 Honza // Apr 5, 2007 at 13:56

    Ještě k těm kompromisům.Musí se udržet tzn čisté učení ale jako myslim všichni my češi.KDYŽ BUDEM SPOLEČNĚ SVOU VLAST MILOVAT TAK BUDEM SPOLEČNĚ PRO TU ZEM PRACOVAT.Když každý přispějem svým dílem tak zvítězíme.Dělník za soustruhem, sedlák za pluhem, úředník za psacím strojem,pastor za kazatelnou,voják za zákopem.ČESKÝ NÁROD JAKO ŽIVÝ ORGANIZMUS.Všichni když uvěří myšlence českého nacionalizmu a bratrství tak to bude dobrý.KDYŽ VŠICHNI VŠECHNO DÁME TAK DOHROMADY UDĚLÁME MOC.Je tady X nepřátelských suběktů to je fakt ale škoda že v těch suběktech jsou tisíce českých lidí.

  • 30 Adam // Apr 5, 2007 at 14:12

    Honza: Já s tebou souhlasim, ale pochop. Ty chceš, aby Češi společně pracovali pro českou vlast. Když uděláš kompromis s Fritzem, tak budeš pracovat ne pro Čechy, ale pro Němce. My jsme pro ně jen ztracenou německou provincií.

  • 31 Fyrfos // Apr 5, 2007 at 14:45

    Nechci tady nikoho poburovat,ale dnesni nacionalni socialismus neboli(neonacismus)neni pokracovanim nemeckeho sovinismu.Ideologie nacionalniho socialismu lze aplikovat na kazdy evropsky narod.Samozrejme se mnou nemusite souhlasit.

  • 32 anežka česká // Apr 5, 2007 at 15:17

    čechy čechům a ne germánům a komančům!

  • 33 Erwin T. // Apr 5, 2007 at 16:51

    BM: Nejprve bych Vás chtěl upozornit na chybu ve Vašem nicku, který byl měl znít BöhmischeR Kämpfer, ale to je detail. Obsah této pozvánky jistě nepovažuji za žvásty, i když s ním nesouhlasím a přijde mi úsměvný. Nicméně každý má právo na názor a jestliže čeští nacionalisté chtějí pojmout 1.máj, nikoliv jako Tag der Arbeit (svátek práce), ale hold jakýmsi americkým policistům v boji proti “levici”, je to jich věc. Osobně se již těším na naši “levicovou” akci v tento významný den ;-)

  • 34 Erwin T. // Apr 5, 2007 at 16:59

    Ještě k onomu Tag der Arbeit. Samozřejmě jsem použil volný překlad čili svátek práce, termín, který se používá zde. Jinak je to Den práce. To jen pro upřesnění, aby mě hnidopiši nepeskovali za neznalost jazyka německého ;-)

  • 35 František Nonnemann // Apr 5, 2007 at 17:10

    Fyrfos: jasně, dnešní komunisti taky říkají, že Stalinova éra nebyla tak docela správná, že se dělaly chyby a dnes už by se to neopakovalo, protože dnešní komunismus je jiný. A taky jim nevěřím.

  • 36 Jindřich // Apr 5, 2007 at 17:50

    aneška česká:Jaké germány myslíte?Angličané,Vlámové,Holandani,Rakušani Nory atd,

  • 37 František Nonnemann // Apr 6, 2007 at 1:00

    Na téhle adrese: http://www.nsj.cz/archiv/arch2007_02.htm jsou k nahlédnutí a příp. stažení i vtipné letáky k této akci, doporučuji :-)

  • 38 Okoun // Apr 6, 2007 at 1:56

    Hele, mám tip na slavení významné osobnosti, ale je to Ital a výročí narození i úmrtí je vždycky těsně vedle 1. Máje (9. květen - 14. duben).

    http://en.wikipedia.org/wiki/Fabrizio_Quattrocchi

  • 39 Sigi 88 // Apr 6, 2007 at 1:59

    Jsem NS a první máj ctím jako Tag der Arbeit.

    Ten den ctím jako národně-socialistický svátek a proto mě opravdu nějací anarcho-komunisté, kteří dělali bordel, stejně jako jejich dnešní následovníci, nepřijdou hodni našich sympatií.

  • 40 František Nonnemann // Apr 6, 2007 at 2:07

    Sigi 88: když anarcho-komunisté nejsou hodni Vašich sympatií, proč tedy slavíte svátek vyhlášený marxistickou II. internacionálou na památku popravených anarchistů?

  • 41 František Nonnemann // Apr 6, 2007 at 2:49

    Resp. ty letáky jsou na této adrese: http://www.nsj.cz/images/akce/letaky.pdf

  • 42 Nejedlý // Apr 6, 2007 at 5:14

    Vykořisťovaní dělníci rozhodne nebyli teroristi, ale ti policajti, kteři jsou spřáhnutí s velkokapitalisty.
    Ti policajti je mlatili a byli za to aby meli v praci snesitelnější podmínky.
    Vždyť to ví každý, že policie jednala naprosto bezskrupolózně a střílela do dělníků a ne tak, jak to prezentujete vy, že zlí byli ti dělníci, kteří chodili do prace. Historie kapitalismu neúprosně ukazuje, jaky je to nelidský systém se svými proslulými střílečkami do dělníku (pro zábavu). Stejně je kapitalismus vymysl jistého národa, který zotročuje celou západní civilizaci.

  • 43 František Nonnemann // Apr 6, 2007 at 6:51

    Nejedlý: á, další chytrý protikapitalista. Zajímavý příspěvek, opravdu. Mám jenom drobný dotaz - Vy jste komunista nebo nacista? Ono se to dost těžko rozezná. Děkuji

  • 44 Fon // Apr 6, 2007 at 9:01

    Nonnemann-ak možno strieľať do robotníkov tak aj do kapitalistov, či nie? I keď je pravda, že židia ani nie sú hodní toho, aby som ich postínal.

  • 45 Sigi 88 // Apr 6, 2007 at 13:49

    Fr. Nonnemann: Protože jako národní socialista práci ctím a tento svátek byl vyhlášen svátkem i v době, kterou ctím, čímž jeho význam přerostl nějaké marxisty a původní důvody jeho vyhlášení, byť se na tom třeba i svezl.

    Je dost možné, že to byl ze strany Třetí říše pouze propagandistický trik, zhruba něco ve stylu jako když křesťané vyhlašovali své svátky na stejnou dobu a ještě navíc s podobným názvem a podobným významem na dobu, kdy se před tím slavily svátky pohanské. A stejně tak jako svátky křesťanské nejsou díky tomu pohanskými, tak pro mě 1. květen je mimo jiné i národně-socialistický a nejen svátek marxistů.

  • 46 František Nonnemann // Apr 6, 2007 at 15:54

    Tento svátek vymysleli marxisti na počet popravených anarchistických vrahů, pak ho čtyřicet let slavili a najednou přišla Třetí říše a udělala si z toho “vlastní” svátek práce a tím vlastně marxisty přerostla. Jasně, to ale byl silný, mocný, originální a sebevědomý stát :-)

  • 47 Václav // Apr 6, 2007 at 16:47

    Františku, on ten kapitalismus, zvláště ve vyhrocené podobě, také není ideální.

  • 48 Odin // Apr 8, 2007 at 5:42

    Fyrfos : Naprosty souhlas
    Cechy Cechum!

  • 49 Jakub // Apr 11, 2007 at 4:54

    sigi 88: a jaky to je pocit, ctit genocidu vlastniho naroda?

  • 50 Jakub // Apr 11, 2007 at 7:57

    Odin: a proc teda nepouzivas nick staroslovanskeho, ale germanskeho boha?

    a Slovensko tym co ma, madarskym slovakom :-p

  • 51 Jakub // Apr 11, 2007 at 7:58

    misto slovakom - polakom ;oD

  • 52 Theodor // Apr 27, 2007 at 14:08

    Pokud by si někdo chtěl přečíst i názor opačné strany na události v Chicagu 1886, najde jej zde: http://new.anarchismus.org/?q=node/230
    Ti, kteří mají předem jasno, ať se nezdržují, hrozí, že by museli přemýšlet.

  • 53 karel // Jul 17, 2007 at 14:23

    proč máš sigi…v ménu napsaný zrovna to číslo..když seš národní socialosta tak bys mel být patriot a když uznáváš “papaláša” jiný konkurenční zeme a eště takovou svinu co vraždila !NAŠE! lidi tak mi moc nepřipadáš jako vlastenec…krom roho nacionalismus ve smyslu vlastenectví…pro lidi kerejm to připomíná nacizmus…tu bylo dřív než třetí říše(jak jsem taky nekde čet “originální,a silný stát” taky pro me nepřipadá v půvahu..já bych to řek spíš suverení skupina lidí kteří es nebojí převzít nejlepší a nejpřitažlivější prvky pro prosté lidi aby se připojili k jejich už jakékoliv veci…a tak ti lidé si ani neuvedomují že delají to co by sami od sebe nikdy neučinily….fakt v tom mám zmatek co vůbec pravice chce…u levice je to jasné…tudy cesta nevede…..EXTRÉMY SOU NA NIC…

  • 54 karel // Jul 17, 2007 at 14:26

    oprava ta část NEJLEPŠÍ …myslím simboliku(to co ty znaky znamenaly před náckama) ne program,to v žádnym případě

Leave a Comment